Mitä mieltä naiset olette miehistä jotka yrittävät peittää kaljuuntumista? Comb over, hirveästi hiuslakkaa jne.
Onko miten päivänselvää vai ajatteletteko että hiukset ovat vain huonosti laitettu?
Kommentit (165)
Yleensä tuo vaihe täytyy elää kaljuuntumisen alussa. Sitten joko sheivaa koko pään kaljuksi, menee hiustensiirtoon tai hankkii laadukkaan aitohiusperuukin. Rahasta riippuu, mutta aina on paras, jos saa jotkut hiukset päähänsä. Hiukset on kaikkein keskeisin osa-alue siinä, mitä naiset miehessä haluavat.
En ymmärrä, miksi kaljua pitäisi peitellä.
En ymmärrä, koska minusta kaljussa ei ole mitään vikaa!!! Harmi, että se on monelle miehelle niin arka paikka ihan turhaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska se voi olla ja on yleensä miehille todella tuskallinen asia. Sitä yrittää pitkään miettiä, mitä voisi tehdä, kunnes tajuaa, että ilman rahaa vaihtoehdot ovat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset on kaikkein keskeisin osa-alue siinä, mitä naiset miehessä haluavat.
Onko hiukset tosiaan tärkein? Oon aina luullut et tärkein on pituus, sit kasvot ja kroppa ja sit vasta hiukset?
Mä menisin Turkkiin ja hankkisin hiussiirteet. Edullisia ja laadukkaita siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hiukset tosiaan tärkein? Oon aina luullut et tärkein on pituus, sit kasvot ja kroppa ja sit vasta hiukset?
Kaikki nuo ovat tärkeitä osa-alueita, mutta jos katsot naisten ihailemia miehiä elokuvissa, palomieskalentereissa, vanhoissa äijissä (Mika Aaltola, Jens Ståltenberg ym..), niin joka ikisellä on hiukset päässä ja tukevasti. Kroppa ja pituus tulevat heti tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin Turkkiin ja hankkisin hiussiirteet. Edullisia ja laadukkaita siellä!
Ei se edullista ole, halvimmillaan 1-1,5 euroa per siirre, ja siirteitä tarvitaan yleensä 3500-4000. Hiustensiirto ei myöskään ole pysyvä ratkaisu, koska se ei estä ei-siirrettyjen hiusten lähtöä. Parempi suunnitelma kuitenkin tuo on, kuin ei hiuksia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo ovat tärkeitä osa-alueita, mutta jos katsot naisten ihailemia miehiä elokuvissa, palomieskalentereissa, vanhoissa äijissä (Mika Aaltola, Jens Ståltenberg ym..), niin joka ikisellä on hiukset päässä ja tukevasti. Kroppa ja pituus tulevat heti tämän jälkeen.
Entä Yul Brynner, Vin Diesel, Bruce Willis yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se voi olla ja on yleensä miehille todella tuskallinen asia. Sitä yrittää pitkään miettiä, mitä voisi tehdä, kunnes tajuaa, että ilman rahaa vaihtoehdot ovat vähissä.
Sitten menee töihin ja hankkii rahaa. Liikaa vaadittu?
Dwayne Johnson
Itse tiedän monenkin miehen leikkaavan hiukset kaljuksi, vaikka oma tukka kasvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut naisten kommentoivan näitä miehiä missään muissa tilanteissa, kuin silloin, kun täytyy antaa esimerkkejä joistain kaljuista miehistä. Ja niitä ei yleensä montaa löydy. Ja kaljun on oltava yleensä muodottoman lihaksikas ollakseen komea, jotta hiusten puuttumisesta johtuvaa imagoa voi paikata edes jotenkin. Kaljut miehethän ovat elokuvissakin usein jossain steroidimöykkyjen rooleissa tai sitten hupikomedioissa/draamoissa vitsin kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The rock, Statham
Vierailija kirjoitti:
Dwayne Johnson
Itse tiedän monenkin miehen leikkaavan hiukset kaljuksi, vaikka oma tukka kasvaakin.
Geneettinen kalju ja hiusten sheivaus on aivan eri asia. Vapaaehtoinen hiusten leikkaus lyhyeksi paljastaa sen, että hiusraja on olemassa ja hiukset tarvittaessa kasvavat.
Noloja nuo hiusläppäviritykset. Yhtä noloja siirteet. Miksei voi olla rehellisesti kalju, sheivata kallonsa ja huolehtia että iho on kunnossa?
Kunhan ei ole jäätävä läski niin hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuo vaihe täytyy elää kaljuuntumisen alussa. Sitten joko sheivaa koko pään kaljuksi, menee hiustensiirtoon tai hankkii laadukkaan aitohiusperuukin. Rahasta riippuu, mutta aina on paras, jos saa jotkut hiukset päähänsä. Hiukset on kaikkein keskeisin osa-alue siinä, mitä naiset miehessä haluavat.
Naisia kyllä kiinnostaa enemmän mitä miehellä on lompakossaan kuin miten sen hiukset on.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, koska minusta kaljussa ei ole mitään vikaa!!! Harmi, että se on monelle miehelle niin arka paikka ihan turhaan!!!
Miksi se sitten on ensimmäinen pilkan kohde, kun naiset alkavat haukkua esimerkiksi vanhoja miehiä tai miehiä yleensä? Kalju on aina rumuuden ensimmäinen kuvailtu asia heti keskivartalolihavuuden jälkeen.
On päivänselvää ja vähän noloa.