Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa hotellien aamupalalla pitää paistaa lätyt itse?

Vierailija
20.07.2022 |

Ajatellaanko, että se on asiakkaista jotenkin kivaa? Vai ihanko vain kustannussyistä? Minusta hemmetin ärsyttävää ja työlästä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä moiseen olet törmännyt?

Itseäni ärsyttää se, että hotelleissa ei enää osata paistaa pekonia rapeaksi vaan on sellaista limaista löträkettä.

Vierailija
2/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! En halua maksaa 25e siitä että tee itse itselleni aamupalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää se, että hotelleissa ei enää osata paistaa pekonia rapeaksi vaan on sellaista limaista löträkettä.

Yhdessä lentokentän lähettyvillä olevassa hotellissa ja yhdessä Sokos-hotellissa olen tänä kesänä törmännyt.

Kuulostaa kamalalta tuo pekoni. Itse en ole jostain syystä enää edes pekonia halunnut ottaa.

Ap

Vierailija
4/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon törmännyt panukakkukoneeseen joka paistaa odotellessa pari lettua. Sentään ei missään ole annettu lettupannua ja taikinakulhoa käteen.

Vierailija
5/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon törmännyt panukakkukoneeseen joka paistaa odotellessa pari lettua. Sentään ei missään ole annettu lettupannua ja taikinakulhoa käteen.

Kai sinne koneeseenkin jouduit taikinaa laittamaan? 😉 Vaikka onkin suht helppoa, niin se jonottaminen, seisoskelu ja odottelu ärsyttää.

Ap

Vierailija
6/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyseessä ole mikään suomalainen juttu. Samaan olen törmännyt mm. Liettuassa.

Vierailija
7/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinne koneeseenkin jouduit taikinaa laittamaan? 😉 Vaikka onkin suht helppoa, niin se jonottaminen, seisoskelu ja odottelu ärsyttää.

Ap

Ei joudu, lienee taikinasäiliö osana konetta. Painetaan nappia, laitetaan lautanen alle ja odotellaan minuutti tai pari.

Vierailija
8/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei joudu, lienee taikinasäiliö osana konetta. Painetaan nappia, laitetaan lautanen alle ja odotellaan minuutti tai pari.

Okei, tuo kuulostaa hyvältä.

Ap

Vierailija
9/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lettuja eikä mitään lättyjä. Opettele suomea.

Vierailija
10/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

konelettuja ja pekonia aamupalalla yöökk

Vierailija
11/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien aamupala on ylipäätään todella yliarvostettu asia; kaikki on jotain pakastetaikinaa/valmistuotetta, tarjolla aina ne samat tuotteet jne. Parasta antia ovat olleet hedelmät ja automaatista napattu mehu, kertonee tarpeeksi. ;)

Vierailija
12/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin lettu? Ohukaisiksi tai lätyiksi niitä on aina sanottu. Ainoastaan jotkut juntit puhuu letuista.

Vierailija
13/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin saat tuoreen ja rapean lätyn.

Vierailija
14/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin in totta, mutta tuleeko henkilökonnan osaamattomuuteen lliittyvä ongelma ratkaista laittamalla asiakas kyökkihommiin?

Vierailija
15/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin lätty? Letuiksi niitä on aina sanottu. Ainoastaan jotkut juntit puhuu lätyistä.

Vierailija
16/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyseessä ole mikään suomalainen juttu. Samaan olen törmännyt mm. Liettuassa.

Tallinnassa olen nähnyt, Suomessa en. Minusta se oli kivaa.

Vierailija
17/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellien aamupala on ylipäätään todella yliarvostettu asia; kaikki on jotain pakastetaikinaa/valmistuotetta, tarjolla aina ne samat tuotteet jne. Parasta antia ovat olleet hedelmät ja automaatista napattu mehu, kertonee tarpeeksi. ;)

Näin se monessa paikassa Suomessa varsinkin on. Ei pelätä alittaa rimaa

Vierailija
18/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin lätty? Letuiksi niitä on aina sanottu. Ainoastaan jotkut juntit puhuu lätyistä.

Plättor. Lätty. Lettu sulla on housuissas

Vierailija
19/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin lettu? Ohukaisiksi tai lätyiksi niitä on aina sanottu. Ainoastaan jotkut juntit puhuu letuista.

Lettuhan on........... "lettu levällään".......... niin että....

Vierailija
20/27 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaa ei saa oikein enää mistään hotellista. Virossa oli sentään vanhaan tapaan graavilohta, Suomessa varmaan kohta aamupala on pelkkä puuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi