Myytiin mökki pois --- hyvältä tuntuu
Ei ne mökkijutut oikein sitten meille sopineet. Aina sama paikka. Äh. Me halutaan vaihtelua.
Kommentit (20)
Kiva et olette tyytyväisiä. Minä taas rakastun vuosi vuodelta enemmän meidän suvun mökkiin, on kiva suunnitella mitä kukkia ensi vuonna ostetaan ja maalataanko perintöpiironki vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiva et olette tyytyväisiä. Minä taas rakastun vuosi vuodelta enemmän meidän suvun mökkiin, on kiva suunnitella mitä kukkia ensi vuonna ostetaan ja maalataanko perintöpiironki vai ei.
Mulla sama. Rakastan tätä paikkaa suunnattomasti ja saan täällä halutessani kykkiä sormet mullassa aamusta iltaan ja välillä pulahdan uimaan. Koirani ei koskaan halua lähteä täältä autoon kun sekin viihtyy ja tietää että autoon meno on yhtä kuin palaaminen Helsinkiin.
Nytkin suunnittelin uutta kukkapenkkiä ja välillä keitän sumpit ja jatkan taas raivaamista. Aah miten terapeuttista. Kyllä sitä ehtii konttorilla viettää aikaa sitten kun työt alkaa loman jälkeen. Tämä on mukavaa vastapainoa istumatyölle.
Ymmärrän etteivät kaikki tykkää ja jaksa.
Mulla on se kiva puoli että siskolla mökki muutaman kilometrin päässä ja vieraillaan toistemme luona ja lapsilla on myös serkuista seuraa
Me varmaan myydään meidän ykköskoti pois ja muutetaan tänne mökille. Pitää vaan tehdä remontti jotta saa mukavuudet ajan tasalle.
ViherPeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Rakastan tätä paikkaa suunnattomasti ja saan täällä halutessani kykkiä sormet mullassa aamusta iltaan ja välillä pulahdan uimaan. Koirani ei koskaan halua lähteä täältä autoon kun sekin viihtyy ja tietää että autoon meno on yhtä kuin palaaminen Helsinkiin.
Nytkin suunnittelin uutta kukkapenkkiä ja välillä keitän sumpit ja jatkan taas raivaamista. Aah miten terapeuttista. Kyllä sitä ehtii konttorilla viettää aikaa sitten kun työt alkaa loman jälkeen. Tämä on mukavaa vastapainoa istumatyölle.
Mulla on se kiva puoli että siskolla mökki muutaman kilometrin päässä ja vieraillaan toistemme luona ja lapsilla on myös serkuista seuraa
Kuulostaa ihanalta.
Kyl ne ulkomaanmatkat on vaan paljon mukavempia itsellekin kuin joku mökki keskellä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyl ne ulkomaanmatkat on vaan paljon mukavempia itsellekin kuin joku mökki keskellä ei mitään.
Kukin tyylillään.
Itse olen ollut sellainen palstaviljelijä. Nyt kun sain perintömökin viljelen täällä kaikenlaista ja kokeilen mm viiniköynnösten viljelyä pergolassa.
Ulkomaan matkoja tehnyt sen verran ettei nappaa enää paitsi joulukuussa 1 kerta vuodessa aurinkoon. Mökistä ei sen takia tarvi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Suuronnittelut! Tuo on järkevää!
Sanoo tyyppi, joka ei ole koskaan omistanut kuin huulipunan.
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset. Mökki tuo jatkuvuuden tunnetta, kun on niin kiva suunnitella kaikkea sinne.
Minulla on mökki paikka . Jossa tykkään olla. Kesä, talvet ja juhla pyhinä saatmme tehdä ison kattauksen keittiöön tai syödä ulkona . Se on paras juttu . Kun saa olla ystävien, perheen ja lemmikkien seurassa. Syödä yhdessä hyvää ruokaa . Viime viikolla ohjelma numerossa oli uunipottuja . Tehtiin ja hyviä tuli ja kaikki syötiin 🤗
Meille on mökille tulossa uima-allas ens kesäksi. Maailman paras paikka. Oma rauha "keskellä ei-mitään". I like.
Työttömyys pakoitti jättämään mökkeilyn,, nyt olisi taas varaa, mutta ikä varmaan estäisi. Nyt olisi entiselle mökille lyhyt matka Lahteen muutettuamme. Toisaalta kun asumme rannalla, niin mökkiä kaipaa vähemmän.
Me myytiin pois alkeellinen saarimökki jossa ei ollut mukavuuksia ja ostettiin tilalle kaikin mukavuuksin varusteltu kuivan maan pieni hirsitalo. Jo alkoi mökkeily maistumaan.
olisitte pisätnyt pyörät alle ja hinanneet ympäri suomenmaata
Itse myös tykkään mielummin lomalla reissata. Asumme omakotitalossa, jossa piha puutarhoineen ja uima-altaineen, niin pääsee ihan arkenakin työntämään sormet multaan ja toteuttamaan itseään pihalla. Mökki ei siis nappaa, vaan mielummin näen eri paikkoja. Tästä syystä mökkiä meille ei ole koskaan tullutkaan, vaan päädyimme mielummin kevyempään ja liikkuvampaa vaihtoehtoon asuntoautoon.
Kaikkea ei osaa nauttia elämästään. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa raatamista .Oikea työmaa . Itse möin pois eikä tarvi murehtia syyslehtiä ,talven pakkasia ja sähkölaskuja ym..
ViherPeukalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän! Meidän koirasta näkyi vaan pelästyneet korvanpäät kaukana heinikon takana, kun alettiin pakata reppuja takaisin kaupunkiin. Se piti aina laittaa kiinni ennen pakkauksen aloitusta. Raasu
Hyvä, että pääsitte eroon. Ei kaikki jutut sovi kaikille, tai ei kiinnosta riittävästi.