Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipoikien äideille kysymys

TeeÄrrä
20.07.2022 |

Vanhin poikani on 16v. Kertokaas, kokeneemmat, kuinka te olette ottaneet aiheeksi omienne kanssa niin normaalin, mutta teinille tietty nolon asian kuin masturboinnin, tai lähinnä sen,missä sitä sitä ei tule tehdä- Arvostaisin asiallisia vastauksia eikä mitään meidän poika ei sellaista inhottavaa tee, yäk koska voit olla ihan varma että joka junnu tumputtaa sydämensä kyllyydestä tuon ikäisenä. Vastauksista kiittää eritoten suihkukoppi ja lakanat.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt on vuosi 2022 eikä 1922 eikä itsetyydytyksessä ole mitään pahaa. Itse miehenä voin sanoa, että erityisesti teininä pojan on oikeastaan pakko välillä itsetyydyttää, koska paineet ovat kovat mutta siinä iässä ei vielä ehkä kannata harrastaa seksiä muiden ihmisten kanssa. Niin ainakin vältytään teiniraskauksilta ja sukupuolitaudeilta.

Itse olin joskus 16-vuotiaana 2 viikkoa putkeen parittelematta. Meni naama niin mutruun ettei se meinannut siitä oiota enää ollenkaan.

Teinipoika on liian nuori harrastamaan seksiä.

Sukupuolitaudit on riskejä teinipojalle...

Tämän kaikki tietää sun sanomatta.

Vierailija
62/63 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai sitä suihkuakaan voi yksi pitää tunti tolkulla varattuna?

5-10min suihku ei ole pitkä aika.

Kyllä sitä vehjettä normaali teini hinkkaa pitempään kuin viisi vetoa ja vihellys.

Teinipoika on liian nuori masturboimaan ...

Se saa omaa mukaansa vetää käteen vaikka kuinka nuorena. ...älä puhu paskaa 💩💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai sitä suihkuakaan voi yksi pitää tunti tolkulla varattuna?

No ei se runkku tuntitolkkuja kestä.   NYKÄÄN JO HETI KUN OPITAAN LUKEMAAN NIIN. KAIKKI POJAT TÄSTÄ OVAT LUKENEET JA TIETOISIA.  VITTUAKO TOLLO ÄMMYLIT VOUHKAATTE.   👹👹👹👹👹👹👹👹 

😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän