Nainen tahtoisi naisen
Moikka.
Olen naimisissa oleva nainen. Minulla on hyvä liitto, mutta olisin kiinnostunut saamaan naisystävän jonka kanssa voisi sekstailla.
Joskus parikymppisenä harrastin seksiä naisten kanssa ja harrastin kolmantena pyöränä oloa ja nyt kun naimisissa on tullut oltua 22v ne hommat ovat jääneet.
Nyt lapset alkaa olla isoja ja tuntuu, että olen löytänyt taas oman seksuaalisuuteni ja haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa.
Miehelläni ei ole mitään sitä vastaan, hän olisi utelias näkemään ja katselemaan.
Onko täällä muita naisia joita asia kiinnostaa?
Toki kemioiden olisi hyvä mennä yksiin ja muutenkin voitaisiin tehdä kaikkea kaveri hommia, leffaan menoa, kahvittelua ja sen semmoista.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Voin vain suositella XU:ta sen bi-henkisiä naisia :)
Mikä on XU?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XU?
xperienceunited.com
Xperience United on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XU?
xperienceunited.com
Xperience United on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka.
Paitsi, että suurin osa on enemmän ja vähemmän vinksahtaneita. Joko a) jakavat vaimoaan kaikille kynnelle kykeneville d) sinkkunaisia, jotka panevat kaikkia, mikä liikkuu.
Sitten heillä on vielä hierarkia, joilla merkitään/todistetaan toisille liittyneille oikeat ja feikit perseenjakajat.
Parempi känsä kännyssä, kuin kuppa kullissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XU?
xperienceunited.com
Xperience United on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka.Paitsi, että suurin osa on enemmän ja vähemmän vinksahtaneita. Joko a) jakavat vaimoaan kaikille kynnelle kykeneville d) sinkkunaisia, jotka panevat kaikkia, mikä liikkuu.
Sitten heillä on vielä hierarkia, joilla merkitään/todistetaan toisille liittyneille oikeat ja feikit perseenjakajat.
-> Ja sinut on näköjään potkittu sieltä pois kun et osannut käyttäytyä ;)
Vierailija kirjoitti:
Wildclub?
Siellä on aika harvoin toimintaa ja siihen nähden XU:ssa voi suunnitella ja tutustua paljon helpommin, ajan kanssa. Myös oman profiilin tekemiseen tulee panostaa.
Ap, tervetuloa seksipositiivisten nautinnolliseen maailmaan :) Onko sinulle herännyt joitain kysymyksiä?
Löytyy niitä ihan Tinderistäkin ja miehethän eivät laske tuota edes pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä ihan Tinderistäkin ja miehethän eivät laske tuota edes pettämiseksi.
Minä ainakin miehenä näkisin oikeudekseni hankkia sivusuhteita naisista, jos naiskumppanini toimisi samoin.
Ei se kahden naisen välinen seksi eroa miehen ja naisen välisestä seksistä, koko ajatuskin on outo. Miehet ovat näköjään pääsääntöisesti melkoisia aisureita, häpeäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä näkisin oikeudekseni hankkia sivusuhteita naisista, jos naiskumppanini toimisi samoin.
Ei se kahden naisen välinen seksi eroa miehen ja naisen välisestä seksistä, koko ajatuskin on outo. Miehet ovat näköjään pääsääntöisesti melkoisia aisureita, häpeäisivät.
Veikkaan että 90% miehistä ei pistäisi pahakseen, jos vaimo tai tyttöystävä kävisi harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa. Ja näistä 99% olisi erittäinkin onnellisia jos saisivat olla tuota katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että 90% miehistä ei pistäisi pahakseen, jos vaimo tai tyttöystävä kävisi harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa. Ja näistä 99% olisi erittäinkin onnellisia jos saisivat olla tuota katsomassa.
Kummallisesti toimii epämiesten mielet, en osaa samaistua.
Kaksi paria ulonevia häppäreitä, naiset imemässä toistensa vulvia. Kyllä itse tykkäisin katsella sillä toinen niistä on oma puolisoni :)
Pitäisi vaan uuttaa häneen hieman bi-verta niin seuraava paritapaamisemme täydentäisi tuon yhtälön.
Minäkin varmaan ikuisesti haaveilen myös ystävättärestä, jonka kanssa voisi helliä ja ihan noviiseina harjoitella myös naisten keskinäistä läheisyyttä yhdessä, jos joskus siltä tuntuisi. Se olisi meidän oma salaisuus...
Mullakin sama tilanne. Nuorempana oli naisia useinkin petikumppaneina ja nyt kiinnostaisi taas. Ollaan harrastettu miehen kanssa myös n+n+m-kimppoja. Miehelle asia on ok jos hankin itselleni naisystävän.
Onpa ollut onnea, kun olen tuollaiset naiset osannut ja ehkä vähän tuurillakin onnistunut väistämään. Kiva kun muistutit.