Mahtuuko 140cm sänkyyn 3 ihmistä?
Kysymys tosiaan kuluu: mahtuuko 140cm sänkyyn 3 ihmistä? Ei siis mitenkään pysyväksi ratkaisuksi, vaan mietin että jos kaksi ystävääni tulevat kylään, mahdummeko samaan sänkyyn vai onko tässä hommattava patja. Muutto tosiaan tulossa ja huonekalujen osto edessä..
Kommentit (33)
No ei tuossa kyllä mukavasti nuku kolme ihmistä, vaikka olisikin naisia ja pienikokoisia. Katson tuota omaa 140cm sänkyäni, yhden kaverin siihen saisi majoitettua mukavasti, mutta kahden ihmisen kanssa jäisi varmaan unet aika vähiin, sen verran ahdasta ja epämukavaa se olisi. Hommaa joku varapatja, jos joka tapauksessa olit aikeissa tehdä niin, niin miksi viivytellä. Tai sanot ainakin niille kavereille rehellisesti mikä tilanne on, niin voivat itse päättää haluavatko nukkua kolmen ihmisen lusikassa vai etsiikö toinen jonkun muun majapaikan.
Onko jollain teistä kolmesta kovin ulkonevat sisemmät häppärit, entä miten isot rinnat on rintavimmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes normaalin parisängyn levyinen, joten aika kamalalta kuulostaa. Vinkkinä että ostin juuri 30€:llä ilmapatjan, ei ehkä maailman mukavin sekään mutta halpa varasänky joka menee pieneen tilaan.
Mä en kyllä ymmärrä miten 140cm ei olisi normaalin parisängyn levyinen. Mulla oli ennen 160cm sänky ja mahduin siihen poikittainkin makaamaan, vei kauheasti tilaa ja miehen kanssa nukutaan sen verran lähekkäin että iso osa sängystä oli ihan hukkaan heitettyä tilaa joka tapauksessa. Nyt on 140cm ja siinäkin on väljyyttä kahdelle pienikokoiselle ihan tarpeeksi. Kolmelle ihmiselle toki ihan liian pieni silti.
No siten että jos menet katsomaan minkä tahansa huonekaluliikkeen sivuja, niin suurin osa parisängyistä on joko 160 tai 180 leveitä. Toki löytyy myös 140 malleja, mutta ne on enemmänkin poikkeus. En ole mielestäni väittänytkään että siihen ei silti mahtuisi kahta ihmistä jos nyt siihen normaalia kapeampaan malliin on päätynyt.
Ollaan me kaikki melko kaposia, mutta ehkä mun on ostettava varapatja. En osaa yhtää hahmottaa minkä kokonen on 140cm sänky. Ennen ollaa oltu kolmestaa 160cm sängyssä ihan ongelmitta. On vaa aika pieni kämppä ni en tosiaa tiiä minne sen patjan mahutan. Katsotaan😅
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Siis tosiaan ihan oikeasti nukkumista varten. Ja naisia ollaan. En vaa jaksais eriksee hommaa mitää patjaa siltä varalta että molemmat tulee samaa aikaa kylää. Muutan siis eri kaupunkii
Ai ihan kaupunkii. Inhottavia kielivirheitä nuo lyhennykset.
Kyllä mulla on äidinkieli hyvin hallussa, mutten tämmösellä alustalla koe tarvetta kirjoittaa täysin oikeaoppisesti :D
Ei, mutta mahtuu sinne 2 makaamaan ja 1 seisomaan.
Mahtuu jos kaikki ovat lusikasssa. Jos yksi haluaa vaihtaa kylkeä, niin muidenkin on käännettävä.
Kaksi ystävystä mahtuu tuohon hätätapauksessa, kolme ei mitenkään. Osta patja, mielummin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu. Minulla on extraleveät hartijat ja 194 niin aika pitkään oltiin 140 sängyssä.
Oliko ne kaksi muuta jätkää myös leveäharteisia?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ystävystä mahtuu tuohon hätätapauksessa, kolme ei mitenkään. Osta patja, mielummin kaksi.
Vähän kyseenalaistan tätä "hätätapauksessa". Eihän toi oo mikää ongelma jos on vaa kaks ihmistä. Kaks mahtuu 120cm sönkyy kans..
Teette sandwichin niin mahtuu hyvin.
Mä en kyllä ymmärrä miten 140cm ei olisi normaalin parisängyn levyinen. Mulla oli ennen 160cm sänky ja mahduin siihen poikittainkin makaamaan, vei kauheasti tilaa ja miehen kanssa nukutaan sen verran lähekkäin että iso osa sängystä oli ihan hukkaan heitettyä tilaa joka tapauksessa. Nyt on 140cm ja siinäkin on väljyyttä kahdelle pienikokoiselle ihan tarpeeksi. Kolmelle ihmiselle toki ihan liian pieni silti.