Onko lapsellista päättää tapailu miehen kanssa siihen, että mies jatkuvasti seurailee ja tykkäilee vähäpukeisten naisten kuvia?
Sellaisia bikinikuvia, joskus täysin yläosattomissa. Pääasiassa tykkäilee vain tällaisista kuvista, mistään normaaleista ei. Minua rupesi niin oksettamaan, kun huomasin tämän toiminnan, etten näe miestä enää samalla tavalla kuin aiemmin. Koko mielikuva on muuttunut ja olen tosi pettynyt ja tunnen itseni riittämättömäksi. En ole yhtään saman näköinen kuin ne naiset, joita mies seurailee ja joiden kuvista ja videoista tykkäilee..
Olenko herkkä tai lapsellinen kun en pystynyt jatkamaan vaan lopetin suhteen tähän? Kerroin myös rehellisesti tämän olevan syyn takana ja näkeväni että meidän arvomme ja näkemyksemme parisuhteesta ovat liian erilaiset jatkaaksemme.
Mulla on tosi paha olla nyt, mutta nyt ainakin pääsee työstämään tätä eroa.
Kommentit (84)
Mulla tuli vain niin paha olla, kun huomasin tän ja muuten mies sitten on niin kiireinen vastatakseen viesteihini. Joskus vastaa yli 12 tunnin viiveellä, vaikka on online. Sitten on aikaa tykkäillä melkein alastomien naisten kuvia.
Itsetuntoni on ihan pohjamudissa, en ollut yhtään tällainen ennen kuin tapasin tämän miehen.
Ap
Minä en ainakaan katselis tuollaista käytöstä mieheltä.
Taas uusi spämmääjä palstalle? Joka päivä samanlainen aloitus.
Et ole kenellekään velkaa selitystä siitä, että kiinnostus ihmiseen lakkaa. Minä en katselisi hetkeäkään miestä, joka tykkäilee tai kommentoi omalla profiilillaan tuollaisia kuvia. Ja ennen kuin joku ätmänderi taas tahallaan ymmärtää väärin, niin minulle on aivan sama, mitä mieheni katselee. Enhän minä sitä edes tiedä eikä se minulle kuulu. Mutta jos tekee itsestään naurettavan niin minä en jää vierelle tuntemaan myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli vain niin paha olla, kun huomasin tän ja muuten mies sitten on niin kiireinen vastatakseen viesteihini. Joskus vastaa yli 12 tunnin viiveellä, vaikka on online. Sitten on aikaa tykkäillä melkein alastomien naisten kuvia.
Itsetuntoni on ihan pohjamudissa, en ollut yhtään tällainen ennen kuin tapasin tämän miehen.
Ap
Ymmärrän täysin että tulee paha mieli ja varmaan sellainen tunne ettet riitä tälle miehelle, vaan oikeasti etsi jotain "parempaa"
Vierailija kirjoitti:
Et ole kenellekään velkaa selitystä siitä, että kiinnostus ihmiseen lakkaa. Minä en katselisi hetkeäkään miestä, joka tykkäilee tai kommentoi omalla profiilillaan tuollaisia kuvia. Ja ennen kuin joku ätmänderi taas tahallaan ymmärtää väärin, niin minulle on aivan sama, mitä mieheni katselee. Enhän minä sitä edes tiedä eikä se minulle kuulu. Mutta jos tekee itsestään naurettavan niin minä en jää vierelle tuntemaan myötähäpeää.
Mä tein yhden aloituksen tästä oliko toissapäivänä.. Nyt sitten keräsin rohkeuden ja päätin suhteen. Oli pakko päästä avautumaan tänne, anteeksi :/
Ap
Kyllä kannattaa jättää, vaikuttaa idiootilta ja pilaa vaan itsetuntosi vielä pahemmin. Tokko on kiinnostunut seksitäkään kun et ole instabimbo.
Jos mies ei kiinnosta niin jätä se.
Tykkäisi sinä vähäpukeisten, yläosattomien miesten kuvista. Muista kommentoida, kun katsotte telkkaria, että:"Uuuh, onpa hyvä perze tuolla miehellä!", tai:" Wau, miten komea mies!"
Et ole lapsellinen vaan on aikuismaista päättää itse millaisessa seurassa on hyvä olla ja tehdä valintansa sen mukaan.
Kiinnostaa mitä mieltä mies itse oli eronne syystä?
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan tää. Jos mun mieheni tykkäilisi jostain naikkosista somessa ja vaikka mun tutut ja sukulaiset näkisi sen niin häpeäisin silmät päästäni, sekä mieheni että itseni puolesta.
Mulle on todella suuri turn off jos seurailee instabeibejä, mutta jos tykkäilisi tai kommentoisi, niin antaisin koko jutun olla. Tuollaisen pinnallisen idiootin kanssa tulee riittämättömyyden tunne.
Jos asia sinua häiritsee, niin ei se ole turha syy. Jos pahoitat siitä päivittäin mielesi koko loppuelämän ajan, niin mieluiten lopeta suhde nyt kuin että sinulla on paha mieli hänen kanssaan.
Jos ihminen todella tykkää toisesta, niin hän vastaa kyllä samantien (jos ei työ- tms kiireitä), eikä 12 tunnin päästä. Hän ei nyt vaikuta tykkäävän tai arvostavan sinua tarpeeksi.
Ei ole lapsellista. Joskus tuntemukset ja intuitio ovat oikeassa. Joskus se ei vain toimi. Kaikki riippuu kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti ja kiinnosti liikaakin, olin selkeästi meistä se innokkaampi osapuoli. Nolasin itseni täysin, leivoin miehelle, kirjoitin runoja, osoitin hellyyttä.. ja silmämustuaiseni olivat varmaan ihan sydämenmuotoiset aina kun katsoin häntä.
Mies oli sanomansa mukaan täysin kokematon, myös seksin saralla. Olin kärsivällinen ja rohkaiseva sängyssä, mutta silti en ole tarpeeksi täydellinen tälle miehelle.
Ap
Ei ole lapsellista, kerran et tuosta käytöksestä tykkää.
Teillä ei arvot kohdanneet, teit oikein. Ei se tarkoita, että se mies olis kokonaan sysipaska, mutta tuo olisi ollut mullekin liikaa, olisin lopettanut suhteen. Ei ollut pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Et ole lapsellinen vaan on aikuismaista päättää itse millaisessa seurassa on hyvä olla ja tehdä valintansa sen mukaan.
Kiinnostaa mitä mieltä mies itse oli eronne syystä?
Tää mies ei vastaa ylläri.. varmaan tulee vastaus huomenna. Siksi täällä nyt paniikissa tapan aikaa ja avaudun, kun odotan hermona vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti ja kiinnosti liikaakin, olin selkeästi meistä se innokkaampi osapuoli. Nolasin itseni täysin, leivoin miehelle, kirjoitin runoja, osoitin hellyyttä.. ja silmämustuaiseni olivat varmaan ihan sydämenmuotoiset aina kun katsoin häntä.
Mies oli sanomansa mukaan täysin kokematon, myös seksin saralla. Olin kärsivällinen ja rohkaiseva sängyssä, mutta silti en ole tarpeeksi täydellinen tälle miehelle.Ap
Sulla on jo nyt sellainen olo, ettet riitä hänelle. Anna koko jutun olla, tuo ei tuosta parane.
Et ole nolannut itseäsi, vaan olet ollut ihana. <3 Säästä tuo kaikki rakkaus jollekin, joka sen ansaitsee.
Ei välttämättä, mutta voi olla hyvä antaa hänen mennä. Tutustu häneen