Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hävisi se kaunotar johon ihastuin 18 v sitten?

Vierailija
19.07.2022 |

Mihin hävisi se mukava hyvin pukeutunut seksistä pitävä kaunotar johon ihastuin 18 v sitten ja jonka kanssa muutin yhteen 14 v sitten? Nyt asun + 30 kg ylipainoisen yli viisikymppisen kärttyisen akan kanssa joka ei viitsi pitää sen paremmmin kropastaan kuin vaatetuksestansakaan huolta.
Hävettää käydä edes kaupassa tuollaisen ylipainoisen naisen kanssa.
Ja kun vertailen muihin niin löytyy tosi hyvännäköisiä hyvin pukeutuvia yli viisikymppisiä naisia.
Miksi minun naiseni ei ole tuollainen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaan paikkaan mihin se kuuma kolli, jonka kanssa  hän muutti yhteen silloin aikoinaan.

Vierailija
2/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tuskin näytät enää 18-vuotiaalta. Varmaan sinullakin on kaljamaha ja seksistä ei voi nauttia koska ei enää seiso. Onko näin? Ja sinunkin paidankoko on nykyään 5xxl?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on mies. Meillä hoikilla hyvin pukeutuvilla viiskymppisillä ei ole. Tosin mekin oltiin lihavia vielä silloin kun oli mies eikä pukeutuminen kiinnostanut.

Vierailija
4/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on masentunut kun hänen kumppaninsa kirjoittelee vauvapalstalle.

Vierailija
5/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi sitoutua yhteen naiseen. Se on kuin pistäisit kaikki sijoituksesi yhteen osakkeeseen. Ikinä ei tiedä miten käy.

Vierailija
6/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuule mietin vähän vastaavaa. 30v sitten ihastuin melkoseen panomieheen, ei veivaa enää vaarin lanteet eikä mela heilu kun veneessä. Elämä on kummallista.

Vierailija
7/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi sellainen hyvin pukeutuva, varreltaan hyvin säilynyt ja myös kasvoiltaan. Olen hoitanut itseäni vuosien varrella, mielestäni se kuuluu asiaan. Ihmettelen myös sitä miksi suomalaiset naiset lihovat muodottomiksi möhkäleiksi, naama roikkuu ja ilme on mitä on. Luulevat ilmeisesti olevansa turvassa ikuisessa avioliitossaan. Minulle itsestään huolehtiminen on ihan normaali asia, olen ilmeisesti harvinaisuus Suomessa. Ainakin itse voin hyvin kun huolehdin itsestäni. Olen aina syönyt terveellisesti, käytän alkoholia todella vähän, en tupakoi, harrastan liikuntaa sekin on mielestäni ihan normaalia. Täytyy sanoa että kun käyn kaupoilla, ihmettelen myös sitä miten mies viitsii katsella sellaista epäsiistiä möhkälettä vierellään, parempiakin on tarjolla.

Nainen53

Vierailija
8/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehille painotetaan, että kannattaisi katsoa muutakin kuin ulkonäköä. Esimerkiksi taipumusta masennukseen ja muuhun sellaiseen, joka sitten voi ratkaisevasti vaikuttaa myös ulkonäköön. 

Vierailija
9/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun ihastuu ulkonäköön eikä itse ihmiseen. Luuletko itse sitten olevasi yhtä vetävän näköinen

kuin lähes 20v sitten? Jospa vaimosi on muuttunut kärttyisäksi kun ajattelee sinusta samoin kuin sinä

hänestä

Vierailija
10/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas todiste siitä että mies välittää naisessa ainoastaan ulkonäöstä. Surullista, mutta hyvä osata välttää miehiä niin ei tarvitse kenenkään pettyä aikanaan jos ja kun vanhenen & rupsahdan

Vierailija
11/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketa sen pöllönsilmää?

Vierailija
12/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin vanha, kärttyinen, huumorintajuton, mielikuvitukseton ja epäseksikäs. Jos olisit haluttava ja osaisit hommat, vaimo ei muistaisi syödäkään. Totuus ei ole kiva.

Vierailija
13/13 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyisi sellainen hyvin pukeutuva, varreltaan hyvin säilynyt ja myös kasvoiltaan. Olen hoitanut itseäni vuosien varrella, mielestäni se kuuluu asiaan. Ihmettelen myös sitä miksi suomalaiset naiset lihovat muodottomiksi möhkäleiksi, naama roikkuu ja ilme on mitä on. Luulevat ilmeisesti olevansa turvassa ikuisessa avioliitossaan. Minulle itsestään huolehtiminen on ihan normaali asia, olen ilmeisesti harvinaisuus Suomessa. Ainakin itse voin hyvin kun huolehdin itsestäni. Olen aina syönyt terveellisesti, käytän alkoholia todella vähän, en tupakoi, harrastan liikuntaa sekin on mielestäni ihan normaalia. Täytyy sanoa että kun käyn kaupoilla, ihmettelen myös sitä miten mies viitsii katsella sellaista epäsiistiä möhkälettä vierellään, parempiakin on tarjolla.

Nainen53

Nainen53 on tainnut selviytyä varsin kypsään ikään saakka joutumatta huolehtimaan itseään suuremmista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi