Yhden illan juttu ja ihastuminen.. onko turha toivo odottaa että mies haluaisi nähdä uudestaan?
Eli minulla oli la-su välisenä yönä yhden illan juttu, kyseisen miehen ehdotuksesta. Aamulla makoilimme vierekkäin pitkään sängyssä, ja kun lähdön aika tuli niin mies pyysi että oltaisiin aika hys hys asiasta. Ymmärsin asian, koska mies on melko tunnettu henkilö (eli siis julkkis). Ei puhuttu mitään että nähdäänkö uudestaan, en kehdannut ottaa asiaa puheeksi vaikka mieli teki.
Itse tietysti ihastuin korvia myöten. Mutta miehestä ei ole kuulunut yhtään mitään tuon jälkeen. Ennen tuota iltaa somessa tykkäili kuvistani, nyt ei enää. Kovasti tekisi mieli laittaa viestiä, mutta en tiedä kehtaanko jos olen sitten liian tyrkky. Parin viikon päästä olisi mahdollisuus nähdä kyseinen henkilö uudestaan (keikalla), kehtaanko mennä paikan päälle, tai jopa kysyä viestillä että otetaanko sillon uusiksi?
Kommentit (42)
No voihan se joskus haluta toisen yhdenyönjutun, mutta muuta ei kannata odottaa. Jos haluaisi susta jotain enemmän niin olisi se varmasti muutakin sopinut sun kanssa kuin että ole sitten hys-hys tästä viime öisestä..
Olisitko sä mennyt ilman tuota kertapanoakin sille keikalle mitä nyt suunnittelet?
Julkisuus vetää naisia puoleen yhtä paljon kuin rahakin.
Olen 36v mies ja naiset nimenomaan ovat olleet niitä, jotka haluavat pelkkää yhtä yötä. Et turha väittää, että vain miehet tätä tekisivät.
Tämähän oli kiva uni, kunnes heräsit.
Vierailija kirjoitti:
No voihan se joskus haluta toisen yhdenyönjutun, mutta muuta ei kannata odottaa. Jos haluaisi susta jotain enemmän niin olisi se varmasti muutakin sopinut sun kanssa kuin että ole sitten hys-hys tästä viime öisestä..
Juuri näin. Äläkä tee itsestäsi säälittävää nyt ruikuttamalla miehen perään ja näyttämällä ihastustasi. Kohti uusia seikkailuja 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v mies ja naiset nimenomaan ovat olleet niitä, jotka haluavat pelkkää yhtä yötä. Et turha väittää, että vain miehet tätä tekisivät.
Miksi annat naisten käyttää sinua?
Et sinä ihastunut ole. Kaipaat vain seuraa ja läheisyyttä nyt kun sitä sait.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sä mennyt ilman tuota kertapanoakin sille keikalle mitä nyt suunnittelet?
En tiedä, aika varmasti kyllä menisin. Ap
Mies sai jo mitä halusi, joten hänen kannaltaan juttu oli siinä.
Mene toki keikalle jos ainoa syy siihen on että haluat nähdä sen keikan. Tuskin mies yhtäkkiä lavalla heiluessaan tajuaa että tuolla yleisössä on tuo viime viikon hoito, taidankin olla siihen vähän rakastunut.
Tiedän että ihastuneena on ihan hömelö ja saa kaikenlaisia "loistoideoita" eikä muiden toppuuttelut mene perille, mutta ei tuo keikalle meneminen ole oikeasti fiksu veto. Sä vaikutat ihan supertakertuvalta tyrkyltä ja sitten vaan petyt, kun ei tätä tyyppiä kiinnosta yhtään mikään muu kuin se, että olet jatkossakin hiljaa siitä mitä tapahtui.
Samasta syystä ei todellakaan kantsi ehdotella myöskään uusintaa.
Se oli vain yksi yö.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin lihaksikas, isomunainen ja vanhempi mies kohtaa näitä pelkkiä seksinhakijoita jotka ei halua mitään vakavampaa mutta muna kelpaa M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Äläkä tee itsestäsi säälittävää nyt ruikuttamalla miehen perään ja näyttämällä ihastustasi. Kohti uusia seikkailuja 👍🏻
No tätäpä just mietin, että olenko säälittävän kuuloinen jos kyselen että nähdäänkö uudestaan parin viikon päästä.. Ap
En tiedä, en ole tuollainen nainen.
Semmoset päiväunet näit tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies sai jo mitä halusi, joten hänen kannaltaan juttu oli siinä.
Mene toki keikalle jos ainoa syy siihen on että haluat nähdä sen keikan. Tuskin mies yhtäkkiä lavalla heiluessaan tajuaa että tuolla yleisössä on tuo viime viikon hoito, taidankin olla siihen vähän rakastunut.
Sen sijaan sen se voi hoksatakin, että ei saakeli mähän panin jotain hton stalkkeria..
Miksi annat että sinua käytetään?