Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko olla lapsi nykyaikana?

Vierailija
19.07.2022 |

Perustele, miksi haluaisit tai miksi et haluaisi? Itse en haluaisi olla, koska nykyajan vanhemmilla tuntuu olevan niin paljon mielenterveysongelmia ja olisi ikävää olla sellaisen lapsi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, haluaisin olla jo vanha niin tietäisin ettei minun tarvitsisi enää pitkään olla tässä paskaksi menneessä maailmassa.

2/4 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska nykyään on netti ja rajattomasti mukavaa viihdettä ruudun äärellä. 

Olin lapsi 1980-luvulla, ja silloin vietettiin kesäpäivät ulkona, naapuruston pihoilla ja metsissä. Keksimme mielikuvituksellisia leikkejä ja seikkailuja. Hyvä kun syömään malttoi tulla kotiin. Joskus olimme ulkona iltamyöhään.

Helposti ajattelee, että voihan silti nykyäänkin leikkiä ulkona, mutta kyllä tämä ruutukulttuuri on vahva. Kavereita olisi vaikeampi saada ulos, kun sisällä on niin mukavaa ja paljon viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Nykyään lapsilla on paljon enemmän mahdollisuuksia harrastaa, kouluttautua, saada tietoa netistä, löytää ystäviä. Toisaalta kaipaan myös aikuisena sitä aikaa, kun oli kaikilla iltaisin tylsää ja piti joko lukea kirjaa tai virkata. Nykyaika tarjoaa liikaa jatkuvia virikkeitä,mikä stressaa.

Vierailija
4/4 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti miten pärjään geenilotossa ja minnepäin maailmaa millaiseen perheeseen synnyn. Jos syntyisin omaksi lapsekseni niin rehellisesti voin sanoa, että kyllä kelpaisi vaikka ei olisi edes täydellisin vaihtoehto.