kurkkukipu ihan kaulan alaosassa, kuka tietää?
Joo, menen lääkäriin jos kovin pahenee, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikähän tää vois olla. Korona jo sairastettu x1 ja nyt testi negatiivinen.
Eilen alkoi palan tunne kurkun alaosassa, nyt jatkuva kipu siinä pehmeän kuopan toisella sivulla, jossa solisluut "yhtyy". Ei yskää, kuumetta, nielemisvaikeuksia tai hengenahdistusta. Kipu säteilee korvaan. Kurkku näytti ihan siistiltä.
Onko jollain ollu tällästä?
Kommentit (24)
Ja yleislääkäri siis tutki minulta kurkkua lastan ja peililampun avulla ja sanoi sen näyttävän ihan siistiltä, joten ehkä voin nyt sitten luottaa siihen katsomiseen eikä ole tarvetta ainakaan tässä vaiheessa hakeutua muihin tutkimuksiin. Ellei tilanne tietenkään pahene jatkossa tms.
Ja vinkkasin siis tuon Refluksi.fi sivuston aloittajalle, anteeksi kun tulee kirjoitettua sekavasti.
Koronaa veikkaisin kyllä. Monella tutulla ollut todella kova kurkkukipu.
Unohda kototestit ja mene testiin. Esim. 9 Lives:lla ilmainen testi.
Itselläni kotitesti näytti positiivista vasta muistaakseni 5 tai 6 päivänä jolloin olin jo melkein terve.
Kiitos vastauksestasi! Olin itse hiljattain mm. kurkkuvaivojen takia lääkärillä, yleissellaisella, ja kurkku-ym. vaivojen syyksi epäillään minullakin refluksitautia. Sain lääkityksen, ja se on nyt parissa viikossa auttanut jo lähes täysin. Refluksi.fi sivustolla on paljon tietoa ns. kurkkurefluksista, siihen liittyy paljon sellaisia oireita mitä ei äkkipäätä osaisi yhdistääkään refluksitautiin. Sellainen minullakin on aikoinaan tähystyksessä diagnosoitu olevan.
Oikein hyvää kesän jatkoa Sinulle!