10 ja 13-vuotiaat pyytää 20€ tuntipalkkaa
siivouksesta! Pölyjen pyyhinnästä jne. Oksettavan korkeaa hintaa!!
Kommentit (46)
Hyvä.
Pimeänä kuitenkin teetät työn, ilman minkäänlaisia työterveyspalveluita yms.
Syytä onkin maksaa ylimääräistä.
Asiallinen alkupalkka. Muista lisät ja korvaukset. Niin ja lomakertymät.
Hyvä, että tajuavat pyytää. Työstä pitää maksaa.
Jo osaavat olla ahneita, keneltä ovat oppineet?
Ap pyyhkii itse pölynsä jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo osaavat olla ahneita, keneltä ovat oppineet?
Suus kii kitupiikki!
Ei tää ole mun ilmoitus, huomasin vain. Ja törkeä on kyllä pyyntö. Nykymammat opettaa kakarat vauvasta alkaen ahneiksi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ole mun ilmoitus, huomasin vain. Ja törkeä on kyllä pyyntö. Nykymammat opettaa kakarat vauvasta alkaen ahneiksi. Ap.
Köyhät hiljaa!
Ei tulisi mieleenkään maksaa. Omat lapset tekisivät kotitöitä muutenkin, vieraalle en maksaisi yli kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei mitään saa, jos ei kehtaa pyytää. Oikea asenne, että pyydetään kunnon korvausta eikä tyydytä mihinkään orjapalkkaan. Näiden kavereiden ei aikuisena tarvitse itkeä av:lla hoitoalan surkeaa palkkatasoa, kun osaavat pitää palkkapyynnin kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään maksaa. Omat lapset tekisivät kotitöitä muutenkin, vieraalle en maksaisi yli kymppiä.
Kymppi per lapsi=kaksi kymppi. Ei ole kovin vaikeaa matematiikkaa tämä.
Olen ollut työnjohtaja raksalla. Monet työnhakijat pyytää 20 euroa vaikka ei ole kokemusta. Amiksen ovat just käyneet. Siksi ulkomaalaisia palkataan koska suomalaiset pyytää liikaa palkkaa eivätkä varmasti halua tehdä töitä alle 13 euron tuntipalkan. Ulkomaalaiset tekee lähes millä palkallla vaan töitä vaikka 5 eurolla tunti.
Pimeistä töistä joutuu pyytämään enemmän, kun ei kerrytä eläkettä.
Mies50 kirjoitti:
Olen ollut työnjohtaja raksalla. Monet työnhakijat pyytää 20 euroa vaikka ei ole kokemusta. Amiksen ovat just käyneet. Siksi ulkomaalaisia palkataan koska suomalaiset pyytää liikaa palkkaa eivätkä varmasti halua tehdä töitä alle 13 euron tuntipalkan. Ulkomaalaiset tekee lähes millä palkallla vaan töitä vaikka 5 eurolla tunti.
Vanha kunnon riistokapitalistikin tuli linjoille! Ammattimiehelle pitää maksaa ammattimiehen palkka eikä mitään harjoittelijan orjapalkkaan.
Eri asia maksaa aikuiselle, ei lastentarhaikäiselle.
Modernia markkinataloutta.