Yle: Mursu lopetetaan tai siirretään Korkeasaareen
Voi ressukkaa. Toivottavasti ottaisivat nyt hoitoon. Huomaa kyllä että tavallisilla eläinlääkäreillä ei ole mitään tietoa villieläimistä kun arvioivat sen ensin hyväkuntoiseksi..
Kommentit (887)
Hyi v.ttu joku elä.intarha. Se on h.elvetti kaikille eläimille ja olisi sitä myös tuolle mursulle. Kuljetus jonnekin jäämerel.le stressaisi tuon e.läinparan h.enkihieveriin. Ette te u.lisijat ole mitään eläinten ystäviä, kun ette edes alkeellisella tasollakaan ymmärrä niiden tarpeita. Inhimillistätte vain niin kuin eläimet olisivat jostain Disn.ey -piirretystä. Olette typer.iä. Toivottavasti teillä ei ole lemmikkejä.
Iltalehden uutisessa lukee että yrittävät hinata mursun tielle että saisivat paremmin tutkittua. Eli eivätkö edelleenkään tiedä siirtävätkö vai eivätb
Huokaus, tässä tulee kestämään vielä kauan, pahoin pelkään että huonolla lopputuloksella.
On turhauttavaa seurattavaa. Jospa tuo eläin säilyisi hengissä kun siihen nyt on panostettu sentään tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vain ajattelenkin, kuinka jossain Afrikassa siirretään norsujakin nukutettuna, niin tuo homma pistää kyllä miettimään...
Eli suomen eläinlääkäreiden pitäisi olla experttejä norsujen nukuttamisessa? hevoset, lehmät, lampaat yms voidaan unohtaa ja keskittyä eksoottisiin eläimiin?
Ei pitäisi olla mahdoton rasti etsiä maailmasta eläinlääkäri, joka on ollut mursujen kanssa tekemisissä. Löytäisin sen varmasti itse ja pystyisin lontooksi selvittämään asiat.
En muuten edes puhu potaskaa. Mun taito on löytää ihmisiä ja hyödyntää osaamista, jos en itse tiedä. Olen tehnyt tuota teknisissä asioissa.
Aikamoisia asiantuntijoita täällä palstalla! Mitä Korkeasaari menettääkään, kun eivät palkkaa teitä sinne! Oletteko muidenkin alojen asiantuntijoita?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uutisessa lukee että yrittävät hinata mursun tielle että saisivat paremmin tutkittua. Eli eivätkö edelleenkään tiedä siirtävätkö vai eivätb
Ei ole todellista, jos edelleen miettivät sitä tappamista.
Näyttää siltä että tuolla ei ole kukaan videoimassa tai muutenkaan juuri kuvallisesti dokumentoimassa operaation vaiheita. Sääli.
Ääliöt haluaa väenvängällä mursun vankeuteen ahdistumaan ja kärsimään. Ihania, eläinrakkaita ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Traktori tuli takaisin..
Pitääkö raportoida joka helvetin liike?
Vierailija kirjoitti:
Ääliöt haluaa väenvängällä mursun vankeuteen ahdistumaan ja kärsimään. Ihania, eläinrakkaita ihmisiä!
Ei vaan hoitoon ja hyvässä kunnossa vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traktori tuli takaisin..
Pitääkö raportoida joka helvetin liike?
Joo pitää
Pitää ensin hoitaa villieläinsairaalassa ja sitten kuljettaa jäämerelle. Ei miksikään näyttelyesineeksi Korkesaareen!
Harva on päässyt koskettamaan mursua lähietäisyydeltä kuten tuolla nyt paikalla oleva porukka.