Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna EHKÄ baariin, mies suuttui.

Vierailija
20.10.2006 |

Olen nyt ollut kotona melkein vuoden verran. Olen muutaman kerran käynyt viihteellä raskaana ollessani. Nyt olis mahdollisuus päästä kavereiden kans baariin nauttimaan hyvästä seurasta ja hiukan alkoholistakin. Kun kerroin miehelle, että olisin huomenna EHKÄ menossa, ni mies suuttui.

Olen siis kotona 24/7 ja hoidan lapsia, teen kotitöitä ja kaikkea mahdollista, mutta ei silti ole oikeutta rentoutua välillä?

Mitäs tekisitte tilanteessani? Lähtisitte kavereiden kanssa viihteelle ja jättäisitte vauvan miehelle hoitoon, isompi lapsi on isovanhemmillaan, joten ainoastaan olis vauva hoidettavana.

VAI

Jättäisitte menemättä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy saada joskus rentoutua, miksiköhän miehesi ei sitä ymmärrä? Vaikka baarireissu ei kaikille olekaan relaamista, niin onhan se ihana irtiotto arjesta.. :)

Ei muuta kun baanalle vain. Jos mies alkaa mököttämään, niin ilmoita miehelle, että tästä lähin HÄN hoitaa lapset ja kotityöt sen 24/7, ja sinä menet töihin.. Luulis miehen ainakin miettivän asiaa.

Mukavaa viikonloppua :)

Vierailija
2/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän sama tilanne eli mies " möksähtää" vaikka ei varsinaisesti suutukaan, jos lähden baariin. Silti kun olen lähtenyt, miehen paska fiilis on hävinnyt siihen mennessä, kun palaan ja hänellä on jopa ollut ikävä minua. Joskus olen jättänyt menemättä eikä siitä mitään kredittiä ole tullut. Nykyään suhtautuu suopeammin, kun on tajunnut, ettei mitään pahaa tapahdukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mies sitten käy viihteellä ikinä?

Vierailija
4/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies käyttäytyisi niin lapsellisesti, että suuttuisi moisesta.

Onko hän mustasukkainen? Eikö halua olla vauvan kanssa?

Tahtooko itse ulos?

Kummallista minusta.

Vierailija
5/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaa vastata, että et saa, kysy miksi. Todennäköisesti kuitenkin joutuu myöntymään, että " sen kun menet" , jolloin sulle ehkä tulee paska fiilis, mutta älä anna sen pilata iltaasi.

Vierailija
6/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään mies ei koskaan käy missään ja joskus kun minä olen menossa niin mies on hiukan näreä minun valmistautuessani innoissani, mutta ei missään nimessä suutu ja leppyy ennenkuin minä lähden.

Eli siis riippuu ihan, että onko miehesi tosissaan SUUTTUNUT, vai vain vähän harmissaan kun ei saakaan viettää iltaa sinun kanssasi.

Vierailija
7/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon kivempi on lähteä kavereiden kanssa viettämään iltaa, kun kotiin jää se ihana (hyväntuulinen!) rakas, jota voi kaivata kuin joku äkeä ylimustasukkainen mörkö. Tämä siis täytyy esittää niin, ettei vaikuta kiristykseltä :D

t. sen möksähtäneen nainen

Vierailija
8/8 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden johonkin, niin se jää kyrpä otsassa kotiin ja sanoo et koska mun pitäis kotiin tulla...Siinä menee niin multa ku kavereiltakin se hyvä fiilis...

ap