Kuinka paljon juot alkoholia lomalla päivän aikana?
Kommentit (50)
Minä päätin, että tavallisesta poiketen en tällä lomalla juo ollenkaan. Huomasin, ettei ole tiedossa "kesäkilojen" karistamista, vaikka syönyt olen ihan tavallisia kesäherkkuja kuten ennenkin. Taitaa jäädäkin tavaksi.
En juo alkoholia ollenkaan. Kahvia, teetä, vettä ja mehua toki juon.
En näe mitään hyvää syytä juoda alkoholia.
Päivässä ehkä
- päivällä 1 lonkero
- ruuan kanssa 1 napanderi tiukkaa ja 3 lasia viiniä
- saunalonkero
- yömyssy
Aika paljolta kuulostaa. Mutta en ole tosta kännissä, ruuan jälkeen pikku hiprakassa.
Jos mökkinaapuri on maatilallaan onnistunut keittämään sitä riittävästi, niin eiköhän siinä viikko mene saunoessa ja maailmanparannuksesta nauttien. Lopputuloksena on ainakin aikaisemmin ollut, että maailma on ennallaan, mutta äijät huonossa kunnossa! Niin, eihän siinä touhussa muuten litroja lasketa eikä mittailla!
Vierailija kirjoitti:
Minä päätin, että tavallisesta poiketen en tällä lomalla juo ollenkaan. Huomasin, ettei ole tiedossa "kesäkilojen" karistamista, vaikka syönyt olen ihan tavallisia kesäherkkuja kuten ennenkin. Taitaa jäädäkin tavaksi.
Itselle ne alkoholijuomat on se tavallinen kesäherkku. Muita herkkuja en juurikaan syö.
Ruoan kanssa lasin viiniä,terassilla toinen
Juon mitä juon, ei se kenellekään kuulu.
Pari kertaa viikossa otan 4-5 kossuvissyä tai gin tonicia. Semmoinen iloinen hiprakka, kovassa kännissä en tykkää olla.
Vierailija kirjoitti:
Juon mitä juon, ei se kenellekään kuulu.
Kiitoksia tiedosta ja ajastanne vastata kysymykseen.
0 annosta. Juon ainoastaan vettä.