Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pankki?

Vierailija
19.07.2022 |

Ajattelin vaihtaa op:sta koska hermo menee. Missä teillä on tilit, lainat ja vakuutukset ja mihin pankkiin olette olleet tyytyväisiä?
Mikä ei ainakaan kannata?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipankki

Vierailija
2/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

STS

Vierailija
4/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermapankki

Vierailija
5/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota, vatauksissa ei sanota edes että onko oltu tyytyväisiä vai onko nää niitä ei kannata-pankkeja?

Vierailija
6/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki.

Vierailija
7/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet köyhä, saat huonoa palvelua (huom. eri asia kuin palvelun puute) missä tahansa pankissa.

Vierailija
8/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop pankki 👍

Vierailija
9/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se paras pankki on siellä jalkojen välissä. Sieltä ei raha lopu koskaan.

Vierailija
10/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili S-pankissa, olen tyytyväinen, asiakasomistajana ei mene maksujakaan. Lauantaisinkin voi käydä asioimassa, jos palvelua tarvii, esim. perukirjan vein sinne keväällä lauantaipäivänä. Asia hoidettiin muutenkin nopeasti. Jo seuraavalla viikolla oli vainajan tili näkyvissä mun verkkopankissa. Muutenkaan en moitittavaa keksi.

Vierailija
11/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postipankki

Tarkoitst sen edeltäjää Postisäästöpankkia?😃

Vierailija
12/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, että Nordea. Saatiin sieltä todella halpa yhdistelylaina. S-pankki on ollut aina todella nihkeä laina-asioissa (samaa kuullut myös kavereilta). Nordean huono puoli on sitten se, että pankkiasiat saa hoitaa ihan itse ja konttoria ei ole mailla halmeilla. Nordea on maksellut myös kivasti osinkoja viime aikoina, joten otan sieltä kompensaatiota palvelumaksuille :)

Joskus ole miettinut vaihtoa toiseen pankkiin, mutta ollaan vielä hetki naimisissa Nordean kanssa tuon miinuskorkoisen asuntolainan takia.

Vierailija
13/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy sanoa, että Nordea. Saatiin sieltä todella halpa yhdistelylaina. S-pankki on ollut aina todella nihkeä laina-asioissa (samaa kuullut myös kavereilta). Nordean huono puoli on sitten se, että pankkiasiat saa hoitaa ihan itse ja konttoria ei ole mailla halmeilla. Nordea on maksellut myös kivasti osinkoja viime aikoina, joten otan sieltä kompensaatiota palvelumaksuille :)

Joskus ole miettinut vaihtoa toiseen pankkiin, mutta ollaan vielä hetki naimisissa Nordean kanssa tuon miinuskorkoisen asuntolainan takia.

Vain persaukisilta nordea perii palvelumaksuja.

Vierailija
14/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menee hermo sen op:n kanssa? Mulla toiminut hyvin ja keskittämisestä on etua varsinkin vakuutusten kanssa.

Vierailija
15/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan juuri äitini kuolinpesän asioita Nordeassa ja siellä on kyllä kaikki todella vaikeaa. Ovat tehneet jo useita virheitä ja minä maallikkona joudun neuvomaan heitä.

Vierailija
16/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tili on Nordeassa, mutta olen kyllästynyt pankin surkeuteen, huonoon palveluun ja palvelumaksuihin. Tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki. Toivon voivani elää kokonaan ilman pankkitiliä. Suunnitelmissasi on kyllä tuon Nordean tilin sulkeminen, mutta sekin on todella hankalaa, enkä ole vielä löytänyt parempaakaan pankkia.

Vierailija
17/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tili on Nordeassa, mutta olen kyllästynyt pankin surkeuteen, huonoon palveluun ja palvelumaksuihin. Tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki. Toivon voivani elää kokonaan ilman pankkitiliä. Suunnitelmissasi on kyllä tuon Nordean tilin sulkeminen, mutta sekin on todella hankalaa, enkä ole vielä löytänyt parempaakaan pankkia.

Siis suunnitelmissani

Vierailija
18/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, aina ollut tilit nordeassa ja koskaan en ole palvelumaksuja joutunut maksamaan. Kuinka köyhä oikeen pitää olla että perivät palvelumaksuja?

Vierailija
19/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, aina ollut tilit nordeassa ja koskaan en ole palvelumaksuja joutunut maksamaan. Kuinka köyhä oikeen pitää olla että perivät palvelumaksuja?

Olen tuo äsken kirjoittanut työtön. Itselläni tulot ovat siis pelkkä työmarkkinatuki, eikä säästöjä tai omaisuutta ole. Kortista, laskujen maksusta ja tilin olemassaolosta pitää maksaa.

Vierailija
20/26 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lainaa eikä lainan tervetta niin S-pankki, perustoimet ilmaisia. Mutta jos on tarvetta lainalle niin sitten joku muu kuin S-pankki, lainatarjouksissa S ei pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi