Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herään aina ahdistuneena, vaikka kaikki on hyvin

Vierailija
18.07.2022 |

Onko kenelläkään vastaavaa ja mistä voisi johtua. Aamuisin kun herään minulla on todella la masentunut olo ja sellainen tunne että olisi tapahtunut jotain kauheaa. Herättelen siinä sitten itseäni ja kertaan, että kaikki on hyvin, eikä ole mitään hätää. Tunne häviää hiljalleen noin puolessa tunnissa ja päivä menee ihan normaalisti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on :(

Vierailija
2/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyajan stressi ,huonot uutiset ja muutenkin sairas yhteiskunta tekee meistä masentuneita . Itse herään yöllä kotona ja kuvittelen ,että oen unohtanut mennä töihin. Kunnes ymmärrän että huomennahan ne työt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonominen hermosto aktivoituu, on ylikierroksilla

Vierailija
4/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisinhan kortisolitasot on korkeimmillaan, johtunee siitä? Monilla liian korkeat.. kannattaa vähentää stressiä ja paineita ja rauhoitella kehoa.

Vierailija
5/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisiko olla että kaikki huonot uutiset tulee uniin ja näen niistä yöllä unia, mutta aamulla en muista näitä unia vaan ainoastaan sen tunteen ja tunnelman niissä?

Vierailija
6/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä herättyäsi 5 kertaa oikein syvään sisään ja ulos.

Vierailija
7/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ei ihan joka aamu, mutta usein.

Vierailija
8/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että olet toistuvasti elämässäsi joutunut elämään tilanteessa missä hyvän tai tasaisen ajan jälkeen on tapahtunut jotain pahaa.  Näin ainakin psykiatria sen näkee. Oletko elänyt ympäristössä missä on ollut suurta vaihtelua, esim väkivaltaa, henkistä, fyysistä, muuta kaltoinkohtelua ja sitten hyviä jaksoja siinä välissä?

Vierailija
9/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei mitenkään auvoista.Silti en herää ahdistuneena mikään päivä.Koska elän päivän kerrallaan. Meneisyttä en voi mutaa ja tulevaisuudestani en tiedä mitään.Joten omatuntoni puhdas.Nukun siis joka ikinen yöni hyvin herämättä,yölä pissalle edes.Mikää ei kalva mieltäni ja ei unen saatiin ole ongelmia.Koska en työ elämä, HUOM! päivilleni pidän aikataulun ja mahdollisuuden paljon ulkoillua päivittäin yksin.Uskon aikatauluni ja ulkoiluni antaa yöunet hyvät kuin hyvän mielen.

Vierailija
10/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo sama yleensä illalla nukkumaanmennessä. Ahdistava tunne ja huoli, että asiat ovat todella huonosti ja että jotain kauheaa olisi vinossa, vaikken pysty nimeämään yhtään sellaista asiaa.

Vierailija
11/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama, ei aamuisin herätessä vaan jostain kumman syystä päiväunien jälkeen. Parikymmentä minuuttia heräämisestä olo on jo ihan normaali.

Vierailija
12/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut ahdistaa yleensä, yöt olen turvassa peiton alla.

Vierailija
13/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, herään aamuyöllä usein 4 aikaan ja olen hereillä tunnin kunnes nukahdan taas herätäkseni töihin 7.

Vierailija
14/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus johtuu siitä että olet hylännyt Jumalasi. Ateistit ovat Aina ahdistuneita.

Vierailija
15/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on :(

Itse olen ihmetellyt tuota samaa. Monet ihmiset vatvoo murheita illalla nukkumaan mennessä, eivätkä saa unta. Itse nukahdan ilman ongelmia, mutta viime aikoina on aamuisin usein ahdistunut olo. Luulen tosiaan, että tämä maailman nykytilanne, uutisointi jne aiheuttavat tuon tunteen. Oikeastaan ei ihme, jos on ahdistunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi