Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoi posliinia

Vierailija
18.07.2022 |

Olen luonnostani tosi karvainen ja päivästä kuluu paljon aikaa jo pelkkään säärikarvojen yms. ajeluun. Siistin myös alapään karvoituksen, mutta en lähde monestakaan syystä ajamaan kaikkia pois. Olen luonnollinen, en värjää hiuksia ja suurin haaveeni olisi, että mieheni hyväksyy, rakastaa ja haluaa minua tällaisena. Käyn lasteni kanssa saunassa, niin senkin vuoksi ajatus posliinista tuntuu epämiellyttävältä.

Nyt miesystävä kuitenkin toivoi, että ajelisin posliiniksi. Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.

En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi. Mies ei ole sanonut mitään kivaa alapäästäni, olen ehkä tottunut liian hyvälle, kun aiemmat miesystävät ovat kehuneet monin sanoin. Edelliselle miehelle oli karvoitukseni aivan sama, hänelle olin unelmanainen ja huomaan, että tuli ikävä sitä tunnetta. Minulle on tärkeää (ja kiihottavaa) miehen hyväksyntä, mutta en kuitenkaan ole sen vuoksi valmis tekemään asioita, jotka itsestäni tuntuvat väärältä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vaan vaatimuksia...aina vaan.

Vierailija
2/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän posliini tarkoita, että et kelpaa. Mä haluun, että mies siistii myös paikkoja ja teen itse samoin. Jos siistit jo muutenkin, niin voisiko ajatella, että käys brassissa ennen lomaa ikäänkuin yhteisen hyvän nimissä. Sä et joudu höyläilemään intiimialueita ja mies saisi nauttia sun sileästä ihosta. Jos ainakin kerran kokeilee, niin varmasti toinen arvostaisi huomioimista ja itsekin tietäisit miltä tuntuu, kun voit olla useamman viikon ilman huolta. Jos ei ole hyvä kokemus, niin sen voi ystävällisesti sanoittaa toiselle. Hän varmasti sillon ymmärtää. Ja vastaavasti hän huomioi varmasti sinun toiveita myös. En tietenkään tarkoita, että mihinkään on pakko suostua, mutta tätä kokeilua suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat vit*uun

Vierailija
4/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.

En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi."

Vastaus kysymykseesi on ilmiselvä. Hanki posliini, ja lopeta turha valittaminen. Laiskuus on se todellinen syy vastahakoisuudelle, eikä semmoista laiskuutta pidä suvaita.

Vierailija
5/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin toivonut posliinia ja tarjoutunut ajelemaankin puolison, mutta hän ei halua koska karvat kasvavat ihon sisään kuorinnasta huolimatta. Kunnioitan sitä enkä ole asiasta jankuttanut.

Vierailija
6/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajellaan yhdessä molemmilta, mutta pah, yritykseksi aina jää.. ei koskaan kunnon sileetä. Miehen pallit ei vaan kestä ajelua, eikä oikein mun pillukaan. Sellasta siiliä vaan saadaan aikaiseksi.

Vierailija
7/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, ajat nyt posliiniksi ja pidät sen esim. 3v:n ajan. Jos ei tunnu omalta niin sitten annat rehottaa.

Vierailija
8/41 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, ajat nyt posliiniksi ja pidät sen esim. 3v:n ajan. Jos ei tunnu omalta niin sitten annat rehottaa.

Niin no, en tiedä luitko aloitusta, mutta tuntuisi epämiellyttävältä saunoa lasten kanssa ilman karvoitusta, en haluaisi antaa sellaista mallia lapsillekaan.

Vierailija
9/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, en tiedä luitko aloitusta, mutta tuntuisi epämiellyttävältä saunoa lasten kanssa ilman karvoitusta, en haluaisi antaa sellaista mallia lapsillekaan.

Kyllähän ihmiset ajelevat muitakin karvojaan, joten miten häpykarvat poikkeaisivat siitä. Minulla on ollut posliini tai lähes posliini jo ennen lapsia, eivätkä ole koskaan ihmetelleet tai kyselleet siitä. Ja aavistelisin että uimahalleissa ja muissa pesutiloissa näkee karvattomia alapäitä myös naisten puolella, kun niitä on miestenkin puolella nähtävissä. Oma pääsi yhdistää posliinin seksiin, lapset tuskin, sillä eihän heidänkään värkeissään ole karvoja.

Vierailija
10/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan pyydetty ajelemaan. Kiitos siitä.

Olen saanut päättää aina omasta kehostani.

Ja näin sen tulee olla muillakin.

M50+

Vierailija
11/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä puolison karvoille mitä haluan. Oli pitkä ajanjakso että vahasin tai sokeroin tussun posliiniksi. Nyt on siistitty puska. Koko ajan ollut silti yhtä haluttava. Ehkä sanoisin niin että karvoineen kiihoittavamman näköinen ja ilman taas aavistuksen mukavampi nuolla.

Vierailija
12/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni pyynnöstä ja halusta kesäisin posliini jo varmaan 15vuotta.

Se ei ehkä ole mun juttu, mutta puoliso tuntuu kiihottuvan siitä vuosi toisensa jälkeen.

Ja tunnustan, suuseksi tuntuu kyllä paremmalta.

Itse ajattelen että voin hyvin tarjota siipalle jotain kaunista, erityistä

Näin meillä

Vierailija
13/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmiset ajelevat muitakin karvojaan, joten miten häpykarvat poikkeaisivat siitä. Minulla on ollut posliini tai lähes posliini jo ennen lapsia, eivätkä ole koskaan ihmetelleet tai kyselleet siitä. Ja aavistelisin että uimahalleissa ja muissa pesutiloissa näkee karvattomia alapäitä myös naisten puolella, kun niitä on miestenkin puolella nähtävissä. Oma pääsi yhdistää posliinin seksiin, lapset tuskin, sillä eihän heidänkään värkeissään ole karvoja.

Miehet tekevät itselleen karhunpalveluksen ajellessaan karvansa. Miksi haluat ajella ne?

https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/feromonit-lisaavat-seks…

Vierailija
14/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät itselleen karhunpalveluksen ajellessaan karvansa. Miksi haluat ajella ne?

https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/feromonit-lisaavat-seks…

Jutussa mainittiin myös kainalokarvat ihan yhtä edullisina feromoniloukkuina. Miksi naiset ja monet miehetkin haluavat tehdä itselleen karhunpalveluksen ajelemalla ne?

Voisiko mitenkään olla kyse ihan vaan siitä, että tuntee olonsa mukavammaksi vähemmillä karvoilla?

Vierailija
15/41 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan parin löytäminen on ihan sikahaastavaa muutenkin ja nyt tähän on sitten tullut taas yksi liikkuva osa lisää. Oli se helppoa viime vuosituhannella.

Vierailija
16/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

karvat vit*uun

Kyllä, siellähän niitä kuuluu ollakin.

Vierailija
17/41 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen pettynyt, että en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen. Enkä pääse enää ajatuksesta, että hän pitää alapäätäni vastenmielisenä karvojen kanssa.

En tiedä miten tästä nyt pääsee taas sellaiseen oloon, että tuntisin itseni haluttavaksi."

Vastaus kysymykseesi on ilmiselvä. Hanki posliini, ja lopeta turha valittaminen. Laiskuus on se todellinen syy vastahakoisuudelle, eikä semmoista laiskuutta pidä suvaita.

Pää k****i, ä***ö. Jokaisella on oikeus pitää kehonsa sellaisena kuin itse haluaa. Sinäkin olet sitten laiska jos et ajele päätäsi kaljuksi ja kaikkea muitakin karvoja. Mene laiskuri muualle.

Vierailija
18/41 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi iloksi olen pitänyt posliinia. Mies sanoo että ihan sama onko posliini vai karvat, ei sinne panon aikana koskaan tule katsottua, ei hän edes huomaa onko posliini ellen mainitse asiasta erikseen.

Vierailija
19/41 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siistitty karvoitus alakerrassa, joskus harvoin ns puoliposliini. Miesystävä kerran ehdotti, että ajaisi multa kaikki pois. En lämmennyt ajatukselle. Ei kuitenkaan tullut mieleen, että tämä olisi semmoisen kriisin paikka, että en kelpaisi tälläisenäni hänelle. Tai että olisin vastenmielinen. Meillä on kivaa yhdessä ja hyvää seksiä. Olisiko ap nyt ottanut asian liian raskaasti?

Vierailija
20/41 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ymmärrän tämän lapsiaspektin. Siinä vaiheessa kun lapselle itselleen rupeaa kasvamaan karvoja, se on varmasti hämmentävää jos vanhemmalla ei ole yhtään. En itse haluaisi, että esimurrosikäiset saavat päähänsä, että alapään karvat kuuluu poistaa. Oma vanhempi on kuitenkin aivan erilainen esimerkki kuin joku tuntematon uimahallissa.

Eikä se liity seksiin, vaan siihen että saa olla sellainen kun on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan