VERISTÄ VUOTOA!!!APUA!!!!!!!!
Menossa pp11. Aamulla heräsin kamalaan pääkipuun ja pissahätään. Menin veskiin ja pyyhkiessä tuli paperiin lugensekaista vaaleanpunaista vuotoa. Nyt koko päivän ajan tullut tiputtelua, kirkkaan punaista vuotoa, kertaakaan ei ole housuihin asti tullut, mutta pyyhkiessä kyllä. Tampoonin laitoin hetkeksi (3h) ja siinä oli melkein koko pää mennyt punaiseksi, eli ei kuitenkaan paljoa. Testiä on vielä turha tehdä, kun maanantaina vasta olisi oikea testauspäivä.
Tässäkö tämä kaikki nyt sitten meni? Kaikki " hukkaan" ??? Soitin klinikalle ja he sanoivat, että jatkaisin lugeja vielä sinne testipäivään asti, jos nega, niin sitten voisin lopettaa lääkityksen.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta ja vielä niin päin, että olisi sitten kaikesta huolimatta plussannut? Vai onko jo meilläkin toivo heitetty....? Itku on tullut useampaan otteeseen jo tänään ja varmasti tulee vielä monta kertaa.
JA toinen juttu, mikä on markkinoiden herkin testi, joka olisi ihan apteekista saatavilla?
Kiitos sinulle, joka jaksoit vastata!!!
Kommentit (2)
että jos vuotoa tulee yhden siteellisen verran, se jo kertoo, että peli on menetetty. (en muuten tulehdusvaaran vuoksi käyttäisi itse tamponeja tuossa vaiheessa, kun luget on käytössä ja vuoto alkaa, vuodo määränkin näkee helpommin kun käyttää sidettä...) Mulla oli viimeisimmän hoidon kohdalla niin,e ttä jo pp7 alkoi vuoto, lugen sekasta vaaleanpunervaa aamulla, ja sit jo illalla reippaammanlaisesti :( Lopetin itse luget siihen kohtaan kun vuoto näytti vain lisääntyvän, vaikka yleensä muuten koitankin pysyä " lääkärin ohjeissa" .
Mulla myös pp11 ja veritesti oli määrätty maanantaiksi. Eilen alkoi vuoto. Ensin tuli vain vähän ja vaaleanpunaista, mutta tänään jo ihan kunnon kuukautiset.
Soitin itse klinikalle tänään ja sain ohjeet lopettaa luget tänään. Veritestiinkään ei tarvitse mennä, kun on kuulemma ihan selvää, ettei voi olla alkio kiinnittynyt :-( (mulla siirrettiin yksi 8-soluinen). Kotitesti pitää kuulemma silti varmuudeksi tehdä ja hoitaja " määräsi" mulle vielä testin merkinkin. Kuulemma Clearblue on herkin ja paras.
Itse en usko haamun haamuun sekunnin puolikkaan vertaa, mutta kai se on testiin sitten tuhlattava ja maanantaina testattava kumminkin. Jos testissä näkyisi jotain haamun tapaista, pitäisi sitten kuulemma mennä veritestiin vielä. Näin Väestöliitolta ohjeet.
Jaksuja sulle! Toivotaan, että sun vuoto loppuu ja pääset testaamaan vielä kumminkin plussan!
Aksula