Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ilmoita tai kysy minulta jos hänelle tulee vieraita

Vierailija
18.07.2022 |

Nytkin olin itse viime viikon reissussa ja oltiin miehen kanssa yhteyksissä kyllä päivittäin. Nii eilen, kun tulin kotiin niin mies vasta ilmoittaa, että hänen veljensä ja veljenpoika tulevat sitten viikoksi meille. Ei edes kysynyt onko minulle ok. Tätä on tapahtunut ennenkin. Minun mielestä pitäisi vähintään ilmoittaa ajoissa ja kysyä myös toisen mielipidettä varsinkin, jos tulee pitkäksi aikaa vieraita. Viime kesänä tämä veli ja poikansa olivat viikon putkeen täällä vaikka oltiin miehen kanssa jo itse töissä. Kiva omien töiden jälkeen passata kesälomavieraita. Veli ei edes tajua tuoda mitään saati osallistua ruokakuluihin tai tiskata. Vaikka on ihan hyvin tienaava. Täyshoitoon ovat taas selvästi tulossa. Ja mieheni on niin tossu että passaa minkä kerkeää. Minä aion kyllä osallistua herroja hommiin, mutta en valitettavasti odota nyt innolla Tätä yllätysvierailua taas.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh, oletko Ap todella noin tossu, ettet osaa avata suutasi ja sanoa mielipidettäsi? Itse en passaisi ilmoittamatta (vain toisen luvalla) tulleita vieraita paria päivää pitempään 😬

Olen kyllä miehelle tästä sanonut. Monta kertaa. Ei näköjään kuuntele yhtään. Ennen veli tuli jopa ilmoittamatta siitä miehelle. Sitten minä sanoin, että ilmoita kun tulet kylään. Ja näin veli alkoi tehdä. Mieheni vaan ei näe asiakseen ilmoittaa minulle tai kysyä mielipidettä. Tämä on se ongelma. Ap

Okei, no hyvä että olet sanonut! Mutta ei hitto, mikä törppö miehesi on!

Vierailija
22/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kunnioita sinua lainkaan, ap. Odottaa, että passaat ja palvelet eikä sinulle tarvitse edes ilmoittaa vieraan tulosta. Itse ei varmasti pistä tikkua ristiin. Suosittelen miehen vaihtoa.

Siinä erehtyy. En aio passata hänen kutsumaan vieraita. Aion jopa pyytää herroja osallistumaan ruuanlaittoon sekä tiskeihin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos kyse olisi jossain kaverista. Mutta kun kyse on läheisistä silloin täytyy vaan joustaa. Ja mitä tulee rahaan en kehtaisi perheen ollessa kyseessä miettiä koko asiaa. Vai eikö mies vieraile vastavuoroisesti veljellään?

Ei juurikaan vieraile. Jos ollaan käyty niin veli on kahvit keittänyt. Ei muuta. Ei ole edes ruokaa tarjonnut. Ei ole siis vastavuoroista tämä. Ap

Veli on kieltäynyt kun mies on ehdottanut että hän menisi sinne vastavuoroisesti viikoksi?

24/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että hänen täytyy pyytää veljeään osallistumaan ruokamenoihin sekä tiskaamaan. Sisarus on tarpeeksi läheinen vieras, että voi suoraan pyytää.

Ja joo, kyllä minustakin tällaisista asioista pitää yhdessä sopia ennen kutsumista.

Vierailija
25/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kunnioita sinua lainkaan, ap. Odottaa, että passaat ja palvelet eikä sinulle tarvitse edes ilmoittaa vieraan tulosta. Itse ei varmasti pistä tikkua ristiin. Suosittelen miehen vaihtoa.

Siinä erehtyy. En aio passata hänen kutsumaan vieraita. Aion jopa pyytää herroja osallistumaan ruuanlaittoon sekä tiskeihin. Ap

Wau, girl power. #voimaantuminen

Vierailija
26/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi hoitaa koko vierailun ajan kaikki kotityöt!

Vierailija
27/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä eilen kehtaisi valehdella, että on muka maininnut asiasta..Ei todellakaan ole maininnut. Ihan yllätyksenä tuli taas tämä vierailu. Ap

Vierailija
28/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap itse tuumisin tuossa tilanteessa että herra itse hoitaa vieraansa ja lähtisin vaikka kylpylälomalle Viroon yksin.

Ehkä se sitten oppisi.

Vierailija
29/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta ja kutsu ärsyttävin tyttökaverisi viikoksi ja jätätte kaiken riipin raapin.

Vierailija
30/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Jos sinä katsot velvollisuudeksi passata kutsumattomia vieraita, niin älä sitten kitise. Sinun sijassasi olisin käynyt syömässä vaikka paikallisella nakkarilla ja tiskannut tiskit vasta sitten, kun vieraat olisivat lähteneet. On hyvä tehdä joskus vähän perusteellisempi tiskaus ja siivous ;)

Kohteliaisuus ja vieraanvaraisuus ei ole todellakaan synonyymi passaamiselle! Vieraanvaraisuutta on nimenomaan kahvit puhtaista kupeista, kuten miehen veli tarjoaa.

Ihan ystävällisesti vaan ilmoitat, että et nyt osannut varautua vieraiden tuloon, kun et tiennyt. Siksi tällä kertaa et nyt tämän parempaa tarjoa.

Vierailija
31/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä kyllä käy kaupassa niiden vieraiden takia.Mies hoitakoon kaiken.

Vierailija
32/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä eilen kehtaisi valehdella, että on muka maininnut asiasta..Ei todellakaan ole maininnut. Ihan yllätyksenä tuli taas tämä vierailu. Ap

Odotat ja odotat, että hän muuttuisi että vihdoinkin saisit arvostusta ja hän kunnioittaisi sinunkin mielipidettä?

Vierailija
33/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä kompromisseja, joita vaan joutuu tekemään jos asuu jonkun kanssa.

Joo ei Minulla ole mitään vieraita vastaan, mutta en ymmärrä miksi ei voi kysyä onko minulle ok ja mikä ajankohta. Ap

No saattana kysypäs mieheltäsi syy. Mistä vittuloisesta me se tiedetään miksi ei kysy.

Olet ääliö kun valitsit mieheksesi ääliön. Katse peiliin.

Vierailija
34/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoa? Miksi vaihtaa kun voi asua yksinkin ja vapaasti päättää kaikesta, eikä ole toisen perhettä riesana.

Toki noinkin voi toimia, hyvä vaihtoehto tuokin on.

Vierailija
35/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa, joko mies peruu tai sinä. Ja sen jälkeen kunnon keskustelu siitä miltä sinusta tuntuu, jos se ei miestä kiinnosta on sinun vuoro tehdä omat ratkaisusi.

Vierailija
36/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Jos sinä katsot velvollisuudeksi passata kutsumattomia vieraita, niin älä sitten kitise. Sinun sijassasi olisin käynyt syömässä vaikka paikallisella nakkarilla ja tiskannut tiskit vasta sitten, kun vieraat olisivat lähteneet. On hyvä tehdä joskus vähän perusteellisempi tiskaus ja siivous ;)

Kohteliaisuus ja vieraanvaraisuus ei ole todellakaan synonyymi passaamiselle! Vieraanvaraisuutta on nimenomaan kahvit puhtaista kupeista, kuten miehen veli tarjoaa.

Ihan ystävällisesti vaan ilmoitat, että et nyt osannut varautua vieraiden tuloon, kun et tiennyt. Siksi tällä kertaa et nyt tämän parempaa tarjoa.

Miksi mitään selittää? Laitat ruoan itsellesi ja syöt sen.

Mies hoitaa vieraat.

Ja tiskaa, jos ei tiskaa niin itkee ja tiskaa.

Vierailija
37/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei kone tiskaa?

Vierailija
38/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä komproimisseja, joita vaan joutuu tekemään jos asuu jonkun kanssa.

Meillä kyllä sovitaan yhdessä ketä, koska ja kuinka pitkäksi aikaa voi tulla.

Vierailija
39/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se velimies, jollla on tapana tunkea aina teille, kun lapsi on hänellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme