Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ilmoita tai kysy minulta jos hänelle tulee vieraita

Vierailija
18.07.2022 |

Nytkin olin itse viime viikon reissussa ja oltiin miehen kanssa yhteyksissä kyllä päivittäin. Nii eilen, kun tulin kotiin niin mies vasta ilmoittaa, että hänen veljensä ja veljenpoika tulevat sitten viikoksi meille. Ei edes kysynyt onko minulle ok. Tätä on tapahtunut ennenkin. Minun mielestä pitäisi vähintään ilmoittaa ajoissa ja kysyä myös toisen mielipidettä varsinkin, jos tulee pitkäksi aikaa vieraita. Viime kesänä tämä veli ja poikansa olivat viikon putkeen täällä vaikka oltiin miehen kanssa jo itse töissä. Kiva omien töiden jälkeen passata kesälomavieraita. Veli ei edes tajua tuoda mitään saati osallistua ruokakuluihin tai tiskata. Vaikka on ihan hyvin tienaava. Täyshoitoon ovat taas selvästi tulossa. Ja mieheni on niin tossu että passaa minkä kerkeää. Minä aion kyllä osallistua herroja hommiin, mutta en valitettavasti odota nyt innolla Tätä yllätysvierailua taas.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa niin huonoa ruoka, että lähtevät. Kehittele itselle menoa töiden jälkeen, että saavat itse huolehtia ruuasta

Vierailija
2/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä/kuka sinut pakottaa passaamaan heitä? Lähde taas viikoksi reissuun ja anna tossu-miehen passata sukulaisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen avaa suusi sille veljelle äläkä meille.🤦

Vierailija
5/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä kompromisseja, joita vaan joutuu tekemään jos asuu jonkun kanssa.

Vierailija
6/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kommentoijaa, joka vinkkasi kotoa poistumisen. Ja jatkossa voisi kyllä avata suunsa ja sanoa, että ei ole ok. Ei ihmiset osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
7/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä/kuka sinut pakottaa passaamaan heitä? Lähde taas viikoksi reissuun ja anna tossu-miehen passata sukulaisiaan.

En aiokaan passata. Ajattelin jopa laittaa ruokaa vaan itselleni tai nakittaa miehen ruuanlaittoon. Mutta en jaksa nyt lähteä uudestaan reissuun vaan olla kotona välillä. Ap

Vierailija
8/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, oletko Ap todella noin tossu, ettet osaa avata suutasi ja sanoa mielipidettäsi? Itse en passaisi ilmoittamatta (vain toisen luvalla) tulleita vieraita paria päivää pitempään 😬

Vierailija
9/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei Minulla ole mitään vieraita vastaan, mutta en ymmärrä miksi ei voi kysyä onko minulle ok ja mikä ajankohta. Ap

Vierailija
10/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, oletko Ap todella noin tossu, ettet osaa avata suutasi ja sanoa mielipidettäsi? Itse en passaisi ilmoittamatta (vain toisen luvalla) tulleita vieraita paria päivää pitempään 😬

Paria päivää??? Itse en passaisi kutsumattomia vieraita edes yhtä iltaa.

Vierailija
11/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos kyse olisi jossain kaverista. Mutta kun kyse on läheisistä silloin täytyy vaan joustaa. Ja mitä tulee rahaan en kehtaisi perheen ollessa kyseessä miettiä koko asiaa. Vai eikö mies vieraile vastavuoroisesti veljellään?

Vierailija
12/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei Minulla ole mitään vieraita vastaan, mutta en ymmärrä miksi ei voi kysyä onko minulle ok ja mikä ajankohta. Ap

Aika merkittävä osoitus totaalisesta kunnioituksen puutteesta, jos mies ei vaivaudu kysymään sinulta! 🤔

Suosittelisin aika vakavaa keskustelua vieraiden lähdettyä.. 😬

Vierailija
13/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä miehelle tästä sanonut. Monta kertaa. Ei näköjään kuuntele yhtään. Ennen veli tuli jopa ilmoittamatta siitä miehelle. Sitten minä sanoin, että ilmoita kun tulet kylään. Ja näin veli alkoi tehdä. Mieheni vaan ei näe asiakseen ilmoittaa minulle tai kysyä mielipidettä. Tämä on se ongelma. Ap

Vierailija
14/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tämän esille sitten miehesi ja tämän veljen kanssa. Kuten myös sen, että velikin voisi vähän osallistua. Kaikki ei perheen kohdalla laske esim kuluja on ihan mielellään heitä kohtaan vieraanvarainen. Ne oli joskus ihan peruskäytöstapoja.

Vierailija
15/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua lainkaan, ap. Odottaa, että passaat ja palvelet eikä sinulle tarvitse edes ilmoittaa vieraan tulosta. Itse ei varmasti pistä tikkua ristiin. Suosittelen miehen vaihtoa.

Vierailija
16/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kunnioita sinua lainkaan, ap. Odottaa, että passaat ja palvelet eikä sinulle tarvitse edes ilmoittaa vieraan tulosta. Itse ei varmasti pistä tikkua ristiin. Suosittelen miehen vaihtoa.

Lainaus aloituksesta, Ja mieheni on niin tossu että passaa minkä kerkeää.

Vierailija
17/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuudesta ja vieraanvaraisuudesta. Ainoastaan. Pieni tahdikkuus ja tilannetaju on aina paikallaan.

Asia tietty erikseen jos tämä on ollut toistuvaa!😬

Vierailija
18/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos kyse olisi jossain kaverista. Mutta kun kyse on läheisistä silloin täytyy vaan joustaa. Ja mitä tulee rahaan en kehtaisi perheen ollessa kyseessä miettiä koko asiaa. Vai eikö mies vieraile vastavuoroisesti veljellään?

Ei juurikaan vieraile. Jos ollaan käyty niin veli on kahvit keittänyt. Ei muuta. Ei ole edes ruokaa tarjonnut. Ei ole siis vastavuoroista tämä. Ap

Vierailija
19/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuudesta ja vieraanvaraisuudesta. Ainoastaan. Pieni tahdikkuus ja tilannetaju on aina paikallaan.

Asia tietty erikseen jos tämä on ollut toistuvaa!😬

Aloituksen mukaan on ollut toistuvaa.

Vierailija
20/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoa? Miksi vaihtaa kun voi asua yksinkin ja vapaasti päättää kaikesta, eikä ole toisen perhettä riesana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän