Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon vielä 20-vuotiaana

Vierailija
18.07.2022 |

Oon 20-vuotias nainen enkä ole eläessäni pussannut ketään, seurustellut saati mennyt sänkyyn kenenkään kanssa. Mulla ei oikeastaan ole hirveää tarvetta tehdä vielä mitään noista (en tosin halua jäädä yksinkään!), mutta toisaalta ahdistaa, kun lähes kaikki naispuolisista luokkakavereistani ovat jo olleet suhteessa jonkun kanssa ja ainakin olettaisin, että suurin osa ei ole enää neitsyt

Itselläni ei vaan ole sattunut kohdalle ketään, kenen kanssa haluaisin olla enkä opiskelukiireiltäni ole oikein ehtinyt käydä missään viime aikoina, en edes tapaamassa kavereita. Sitä ennen oli koronapandemia mikä yhtä lailla esti ihmisten kanssa hengailun. Nyt tuntuu hankalalta yrittää lähteä etsimään seuraa, kun siitä ei ole aiempaa kokemusta ja on nököttänyt neljän seinän sisällä niin kauan eikä ole kunnolla päässyt sisään yliopistoelämään (samahan se taitaa kyllä olla muillakin, jotka on aloittaneet opintonsa korona-aikaan)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suudella sun pillunhuulia.

M64

Vierailija
22/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin täysin kokematon 20v asti. Silloin vasta sain ensisuudelman. Siinä parin vuoden aikana sitten pussailin lähemmäs 50 eri miehen kanssa ja nukuin vierekkäin ainakin 10 eri miehen kanssa. Joidenkin kanssa montakin kertaa ihan vain nukuin, koska en halunnut enempää. Neitsyyteni menetin 24v, puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kaikki hauska vasta edessä! Eiköhän sitä seksiä ehdi harrastamaan.

Minkälaista elämää kaipaisit ? Villiä sinkkuelämää vai vakavaa parisuhdetta ?

Vierailija
24/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, ja 23 vuotiaana olin jo naimisissa ja äiti.

Ehdin silloin 20 vuotiaana mokatakin näissä asioissa peräti kahdesti, sitten se oikea käveli vastaan kun sitä vähiten odotin ja se oli menoa. Nyt jo vuosikymmen takana ja kadun oikeastaan vain sitä että panikoin ja kiirehdin ja otin nuo kaksi hirvittävää virhettä taakaksi.

Kyllä sitä ehtii.

Vierailija
25/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva vanhapiika jos ei tuohon ikään mennessä ole mulukkua saanut. N39

Höpö höpö, ei parikymppisellä ole vielä kiire mihinkään.

Niin ne vaan ajat muuttuvat. Nykyään ei oo mikään kiire mihinkään vielä parikymppisenä.

Isäukko oli 1980-luvulla sitä mieltä, että pojalla pitää olla jo 12-vuotiaana vaimo katsottuna.

Vierailija
26/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on kaikki hauska vasta edessä! Eiköhän sitä seksiä ehdi harrastamaan.

Minkälaista elämää kaipaisit ? Villiä sinkkuelämää vai vakavaa parisuhdetta ?

Parisuhdetta. Jotakuta, jonka kanssa elää yhdessä.

ap

Vierailija
27/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tätä alotusta alapeukutettu paljon

Vierailija
28/35 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minusta on ihan normaalia olla kokematon parikymppisenä ja ainakin seksin osalta huomattavasti vanhempana "kokemattomana" koen ja tunnen eläneeni enimmäkseen ihan hyvää ja Monin tavoin hyvää elämää ilman seksiäkin, vaikka en pidäkään itseäni esimerkikdi aseksuaalina. Hämmästyn monesti kun meitä "kokemattomia" kehoitetaan vaikka ostamaan seksiä.

Vaan miksi, mitä se muuttaisi? Ymmärrän, että seksi on luonnollinen osa elämää mutta sitä en ymmärrä, että siitä tehdään velvoite tai vaatimus, jota ilman ei voisi elää ja kokea monin tavoin miellyttävää elämää.

Ymmärrän, että tilanne saattaa silloin toki olla aivan toinen jos ja kun haluaisi elää parisuhteessa ja halut ja toiveet seksin osalta eivät kohtaa.

Toisaalta kuka kohtaisi minut sinkkuna sellaisena kuin olen?

Vierailija
29/35 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin suudella sun pillunhuulia.

M64

Mee pois siitä ällötys. Jos ei tuohon 64 v ikään mennessä oo järki päähän kasvanut, on peli menetetty.

Vierailija
30/35 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) olin nuorena aika ujo, ja vaikka aina ystävystyinkin lukio- ja opiskeluaikana naisten kanssa helposti, niin se ei koskaan johtanut mihinkään, edes siihen pussailuun. Ehkä siksi, että ystäväni olivat ihan tyytyväisiä, että jonkun miehen kanssa pystyi olemaan luontevasti kaveri, tai sitten heille oli yhtä vaikeaa tehdä aloitteita, mene tiedä.

Samaan aikaan, kuten vieläkin, olin myös hyvin seksuaalinen, joten ainakin itsetyydytyksen taidot tuli opeteltua sinä aikana hyvin (ei mikään huono asia sinänsä). Seksiä harrastin ensimmäisen kerran 23-vuotiaana ollessani ulkomailla, laivat yössä -tyyppisessä tilanteessa. Seuraavan kerran 26-vuotiaana ensimmäisen ja ainoan seurustelukumppanini kanssa. Nyt hän on vaimoni, jonka kanssa olen elänyt puolet elämästäni. Ja seksiä on riittänyt, kiitos kysymästä.

En nyt oikein vieläkään tiedä, olisinko tehnyt jotakin toisin. Jo silloin nuorena kuitenkin koin vahvasti, että seksiä haluan sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa olen myös parisuhteessa, satunnainen seksi ei vain minulle sovi. En siis kadu etten hankkinut enempää kokemuksia ennen vakiintumista, enkä todellakaan kadu sitä, ettei minulla ole ollut kuin tämä yksi suhde.

Jos jotakin kuitenkin olisin tehnyt toisin, niin olisin ollut avoimempi seksiasioissa heti suhteen alusta asti. Vaikka aina olemmekin seksiä harrastaneet, niin pitkään emme kuitenkaan siitä juuri puhuneet, jonkinlaista häpeääkö lie vai mitä. Avoimuus olisi varmasti ollut hyvä asia, joka olisi voinut myös rikastaa seksielämää entisestään jo alusta lähtien. Onneksi puhumisen voi kuitenkin aloittaa myöhemminkin.

Ja se lopullinen pointti tässä kirjoituksessa: en usko että myöhemmin elämässäsi tulet kovasti katumaan, jos nyt nuorena toimit sillä tavalla kun tunnet aidosti itsellesi oikeaksi tavaksi elää, mikä tapa se sitten onkin.

Vierailija
31/35 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällanen ketju tekee seksialueella? Aihe vapaa olisi oikeampi paikka.

Vierailija
32/35 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa. Aika autenttinen aloitus tuossa ikäluokassa.

Vierailija
33/35 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt turhia hätäile, kyllä se oikea vielä joskus löytyy.

Vierailija
34/35 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa. Aika autenttinen aloitus tuossa ikäluokassa.

No sitä minäkin

Vierailija
35/35 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä tosi nuori. Ei kiirettä.