Tänään TV:ssä dokumentti Ghislaine Maxwellista : etsi tietynlaisia lapsia
Ghislaine oli se joka aloitti koko ringin. Tuli torjutuksi sängyssä ja rupesi saalistamaan nuoria tyttöjä Eppsteinille.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/53e4e6cb-dacc-4120-9e1f-05cfb5…
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mutta harrastiko Ghislaine itse seksiä niiden tyttöjen kanssa?
Sarjasta selvinnee. Todella pimeitä juttuja harrastivat. Ghislaine oli se, joka kidnappasi ne tytöt. Hirviö koko nainen. Kammottavintahan jutussa on, että molemmat nähtiin presidenttien, kuninkaallisten ja muiden maailman johtajien/eliitin seurassa. Ei ihme että Eppstein löytyi kuolleena sellistään muka itsarin tehneenä.
Missäs ovat ne joille näitä tyttöjä roudattiin? Tuskin se prinssi oli ainoa. Taitavat olla liian vaikutusvaltaisia että uhritkin hiljenee.
Minua kiinnostaa eniten se, että oliko Ghislaine vaan se joka toimitti tyttöjä sille ukolleen, vai oliko itse mukana kimppaseksissä niiden kanssa? Tähän ei tunnu kukaan tietävän vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjasta selvinnee. Todella pimeitä juttuja harrastivat. Ghislaine oli se, joka kidnappasi ne tytöt. Hirviö koko nainen. Kammottavintahan jutussa on, että molemmat nähtiin presidenttien, kuninkaallisten ja muiden maailman johtajien/eliitin seurassa. Ei ihme että Eppstein löytyi kuolleena sellistään muka itsarin tehneenä.
Ei kukaan tyttöjä kidnapannut, ihan olivat vapaaehtoisesti siellä rahan perässä.