Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä shampoota ja hoitista käytät?

Vierailija
17.07.2022 |

Päänahassa ongelmia, mutta kaikki asiaan suunnatut ns. kampaamotuotteet tuntuu vain pahentavan ongelmaa. Pitkät takkuuntuvat latvat myös haasteena. Joten mikä shampoo ja hoitis olisi oikeasti hyviä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkille, ohuille, kuiville latvoille xz:n hyaluronihappohoitsikka on 5/5. Halpa, ei silikonia, kosteuttaa, ei lätsäytä. Lisäksi xz:n pihlaja plex -naamio 1-2 krt viikossa. Latvoihin vielä joku jätettävä niin hyvä tulee!

Hyvä shampoo itselläkin haussa, rasvoittuu päänahka niin nopeasti.

Itse pesen miedohkoilla tai sulfaatittomilla shampoilla ja niillä olen saanut hiusten rasvoittumisen jotenkin kuriin. Aiemmin hiukset olivat likaiset jo illalla jos olin aamulla pessyt ne, ja seuraavana päivänä ei voinut kuvitellakaan liikkuvansa minnekään ihmisten ilmoille ennen hiustenpesua. Nykyään menee pari päivää pesemättä, tosin käytän välillä kuivashampoota, joka toisaalta ei tee hyvää päänahalle vaan aiheuttaa mm. välillä hieman hilsettä.

Föönaan enää satunnaisesti, ennen föönasin joka päivä. Tällä keinolla hiusten latvat ovat pysyneet jotenkuten kunnossa. Jatkuva föönaaminen teki latvat koko ajan kaksihaaraisille ja hampuiksi ja hiuksia ei saanut kasvatettua edes kunnon polkkapituuteen. Nyt on hartioille. Ei edelleen kovin häävissä kunnossa latvoista, mutta paremmat.

Vierailija
22/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös rasvoittuu hiukset supernopeasti, enkä ole löytänyt mistään apua tähän ongelmaan. Jossain toisessa ketjussa joku suositteli hapanta, sulfaatitonta pesunestettä, mutta ei maininnut merkkiä. Tietääkö joku sopivaa? Lactoline olisi muuten ollut ok, mutta siinä on sulfaatteja. Yritän saada sulfaatittomalla shampoolla rasvoittumista kuriin, ei ole vielä auttanut. Olen kokeillut myös useita apteekin rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja shampoita, eikä niistä ollut mitään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös rasvoittuu hiukset supernopeasti, enkä ole löytänyt mistään apua tähän ongelmaan. Jossain toisessa ketjussa joku suositteli hapanta, sulfaatitonta pesunestettä, mutta ei maininnut merkkiä. Tietääkö joku sopivaa? Lactoline olisi muuten ollut ok, mutta siinä on sulfaatteja. Yritän saada sulfaatittomalla shampoolla rasvoittumista kuriin, ei ole vielä auttanut. Olen kokeillut myös useita apteekin rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja shampoita, eikä niistä ollut mitään apua.

Ratkaisu ongelmaan on pestä päivittäin miedolla shampoolla.

Vierailija
24/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex on ihan hyvä, paitsi mun hiuksille liian hoitava🤔

Vierailija
25/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt oliiviöljypalasaippuaa.  Hiukset ja päänahka voi hyvin. En käytä mitään hoitoainetta.

Vierailija
26/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna-shampoota, ei hoitista.

En halua rääkätä päänahkaani "hoitavilla" silikoneilla ja muilla myrkyillä.

Vierailija
27/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi 2 in 1, eli hoitis on mukana. Siihen lisäksi Niiskuneidin selvityssuihke, täydellinen combo.

Vierailija
28/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytössä Lushin Soak and float-palashampoo ja Ekopharman Vadelma shampoo ja hoitis, 1 x viikossa Ekopharman syväpuhdistava Hilla-shampoo. Jos on kiire, niin XZ-Angry Birds 2in1.

Vierailija
29/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole suihkussa käytössä kuin yksi tuote, Natusan by Johnson's Baby Shampoo.

Vierailija
30/31 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linna-shampoota, ei hoitista.

En halua rääkätä päänahkaani "hoitavilla" silikoneilla ja muilla myrkyillä.

Mutta mieluusti rääkkäät sitä sodium laureth sulfatella ja hajusteilla. Ei logiikkaa.

Vierailija
31/31 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää