Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävinkin aamusuihkun sijaan aamusaunassa kun sähkö maksoi vain 1 sentin

Vierailija
17.02.2024 |

Ehkä tästä vois jatkaa vaikka leipomalla. Halpa sähkö saa aikaan herätepuuhia. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa elämää, kun ei osaa laskea muuta kuin housut alas ja kissan ulos.

Vierailija
2/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sieltä löytyy kulutusjoustoa. Minua ei yhtään hotsita saunoa. Tänä aamuna sähkö maksoi taas 10,35 senttiä kilowattitunnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin, rantasauna tosin lämpesi puilla. Avannossa oli jäisen sohjoista. Talo lämpenee kyllä halvalla sähköllä.

Vierailija
4/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa elämää, kun ei osaa laskea muuta kuin housut alas ja kissan ulos.

Kyllä vaan yksinkertainenkin elämä voi hyvä olla. Tsempit 👍

Vierailija
5/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sieltä löytyy kulutusjoustoa. Minua ei yhtään hotsita saunoa. Tänä aamuna sähkö maksoi taas 10,35 senttiä kilowattitunnille.

Aika suolainen hinta.

Vierailija
6/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin kallis? 

Vierailija
7/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on määräaikainen ja kiinteähintainen sähkösopimus, joten me voidaan saunoa, leipoa ja tehdä mitä tahansa huvittaa seuraamatta sähkön hintaa.

Vierailija
8/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä stadissa on alle 3 senttiä, en tiennytkään että suomessa on eri hintavyöhykkeitä

Vierailija
9/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toistaiseksi voimassa oleva ja muuttuvahintainen sähkösopimus, joten me voidaan saunoa, leipoa ja tehdä mitä tahansa huvittaa seuraamatta sähkön hintaa. Sauna lämpiää puilla ja leivinuunissa voidaan leipoa. Talo lämpiää automaattisesti halvalla sähköllä seuraamatta hintoja.

Vierailija
10/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - kun resurssien tuhlaaminen on itsetarkoitus.

Vierailija
11/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole saunaa, niin ei tarvitse välittää siitä, millä se lämpiää ja paljonko se maksaa. Helppoa elämää 😁

Vierailija
12/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin kallis? 

Se on puolen vuoden määräaikainen jonka otin viime syksynä. Olen voinut saunoa tasan silloin kun on hotsittanut. En minä halua elää elämääni sähkön hinnan mukaan.

Vierailija
13/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on määräaikainen ja kiinteähintainen sähkösopimus, joten me voidaan saunoa, leipoa ja tehdä mitä tahansa huvittaa seuraamatta sähkön hintaa.

Toki, minä olen pörssisähköllä kalleimman kuukauden aikana maksanut keskimäärin 7,7snt/kWh. Itse asiassa sähkön seuraamisesta on tullut harrastus, en silti viitsisi sähköstä maksaa turhaa.

Vierailija
14/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa elämää, kun pitää sähkön hinnan mukaan miettiä päivän tekemisiä. 

Vierailija
15/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap - kun resurssien tuhlaaminen on itsetarkoitus.

No ei suinkaan. Kyllä tarkoituksena oli ihan itsensä hemmottelu. Saunoin viimeksi joululomalla. 

Ap

Vierailija
16/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peseytyminen ap:lke niin harvinaista että, pitää tehdä aloitus valtakunnalliselle keskustelupalstalle 

Vierailija
17/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, minä olen pörssisähköllä kalleimman kuukauden aikana maksanut keskimäärin 7,7snt/kWh. Itse asiassa sähkön seuraamisesta on tullut harrastus, en silti viitsisi sähköstä maksaa turhaa.

Onko sähkön hinta ohjannut sinun sähkön käyttöä? Tietenkin sähkön keskihinnan saa pieneksi jos paahtaa kiuasta kun sähkö maksaa sentin. Saat tietenkin harrastaa hintaseurantaa ja se on hyvä harrastus joka säästää yhteiskunnan resursseja. En minä tarkoita tätä moitteeksi.

Vierailija
18/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään mieti. Nyt vaan osui silmiin että hinta oli lähellä nollaa ja päätinkin napsauttaa saunan päälle. Kyllä minä joskus saatan kaupassakin halpaan tarjoukseen tarttua.

Ap

Vierailija
19/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö tulee silti halvemmaksi vaikkei seuraisi yhtään. 

Vierailija
20/33 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään mieti. Nyt vaan osui silmiin että hinta oli lähellä nollaa ja päätinkin napsauttaa saunan päälle. Kyllä minä joskus saatan kaupassakin halpaan tarjoukseen tarttua.

Ap

Niin mutta jotkut ihan kyttäävät niitä hintoja, että saunotaanko tänään vai voiko käyttää uunia tänään. Ei ennen ollut tällaista hintaseuraulua.