Tänään loppuu loma, hain saikkua
Ollut ihana loma ja loppuisi liian aikaisin muuten. Sain kaksi viikkoa alkuun, äkkilähtöjä tässä katselen. Mitä suosittelette?
Kommentit (36)
Mutta en sentään töissäpariin viikkoon. ;)
-ap
Vähän irtiottoa loman loppumisesta :)
Ihan normihommaa kunnallisella, lomailen ja "lomailen" 20-25vko vuodessa, kyllä naukuu ;)
Jos on vuosityöaika, ei "kannata" sairastaa vapaajakson aikana. Vapaat nimittäin ei siirry myöhemmäksi, kuten vuosilomalain alaisilla lomilla
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli diagnoosi?
ASVK eli akuutti siiderin vähyys kehossa?
Tiedän parikin kestosaikuttajaa. Aina saikuttavat joko ennen lomaa tai loman jälkeen. Sitten hypätään reissussa niillä saikuilla ilman huonoa omatuntoa. Asiasta ei kuitenkaan saa keskustella tai mainita. Molemmat akat päästään pimeitä.
Trollihan tämä, mutta on näitä.
Yksi yritti, oli hakenut saikkua tksta, ilmoitin, että vain työterveyden lappu hyväksytään, meni sinne, ei tullut saikkua, kun ei vissiin löytynyt sairaudesta oireita. Uupunut lappu tuli, ilmoitin, että kelasta anoo päivärahan. Tämän olot, jos töihin palaa, tulevat olemaan tukalat.
Vierailija kirjoitti:
Otit vasta loman lopussa saikkua?
Minä käytin viikon lomasta ja nyt mulla kolmas viikko saikkua mennyt. Näin säilyy lomapäivät talvelle. 😉
Kannattaa ottaa se saikku ennen loman alkua, niin siirtyy koko loma myöhemmäksi, ei mene sitä viikon omavastuuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytin viikon lomasta ja nyt mulla kolmas viikko saikkua mennyt. Näin säilyy lomapäivät talvelle. 😉
Saat pitää loppulomasi marraskuussa.
Terveisin työnantajasi
Vierailija kirjoitti:
luuseri
Täällä Fugessa nyt saikuttelen, kiva jatko lomalle :)
Olet epärehellinen.