Ärsyttääkö teitä, jos edellinen asiakas kaupassa jää jaarittelemaan kassan kanssa, vaikka kassa piippaa jo sinun tuotteitasi?
Kommentit (28)
Etkö sä osaa käyttää itsepalvelukassaa?
Kannattais jos kuulumisten vaihto noin paljon korpeaa.
Sinä et ole maailman tärkein henkiö.
Ei ärsytä. En tarvitse kassalta henkilökohtaista huomiota. Jos piippailu onnistuu juttelun lomassa, höpisköön vaikka koko päivän jonkun toisen kanssa. Minulle riittää, että kertoo loppusumman kaikki tuotteet piippailtuaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.
Kassa ei ole palvelija, vaan rahastaja.
Kerran oli asiaa ostoksesta kassalle, joka pälpätti tuttunsa kanssa niin oli pakko alkaa puhumaan heidän päälle, että sain asian hoidettua.
Vähän, mutta selviän siitä kyllä. Kunhan mun ostostapahtuma etenee pulinoista huolimatta, niin ärsytys ei kasva.
Meidän S-kaupassa tuo on yleistä. Aina joku kassatädin "tuttu" jää rupatteleen ja jään ilman tervehtimistä ym kontaktia. Joskus kun on pienempi ostos juttelija jää vielä jälkeenikin lörpötteleen typeryyksiään kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.
Kassa ei ole palvelija, vaan rahastaja.
Googletin satunnaisen hakemuksen kassamyyjäksi, ja siellä vaadittiin mm. seuraavaa: "Sinulla on positiivinen asenne ja aito halu työskennellä asiakaspalvelutehtävässä."
Jos kassan ainoa tehtävä on rahastaa, niin sitten kassamyyjillä ei ole mitään virkaa ja heidät voidaan kaikki korvata itsepalvelukassoilla. Sitä varmaan toivotkin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa käyttää itsepalvelukassaa?
Kannattais jos kuulumisten vaihto noin paljon korpeaa.
Sinä et ole maailman tärkein henkiö.
Eikä kassa ole niin tärkeä henkilö, ettei hänen tarvitsisi keskittyä asiakkaaseen ja työntekoon eikä rupatella tuttujen kanssa.
Ei haittaa mitenkään, yleensä kassa aloittaa kuitenkin jo minun ostosteni koodaamisen siinä samalla, ja nyökkää tervehdyksen. Kun menen kauppaan niin kyllä minulla on sen verran aikaa että voin vaikka odottaa, en tykkää käydä kiireellä kaupassa,
Ei ärsytä yhtään jos kassa ei tee samalla virheitä ja saan esim aletuotteista alehinnat.
Siksi otan aina kuitin. Ja minähän menen ränknäämään alen, jos en sitä saanut. Mutta kiltisti jonoon, en etuile tai ala mesoamaan kassalle, herran jestas. Älkää kuvitelko!
On koettu sekin että kassat jaarittelevat keskenään työn ulkopuolisista asioista, mikä hidastaa työskentelyä ja tuntuu välinpitämättömältä/epäkunnioittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.
Kassa ei ole palvelija, vaan rahastaja.
Googletin satunnaisen hakemuksen kassamyyjäksi, ja siellä vaadittiin mm. seuraavaa: "Sinulla on positiivinen asenne ja aito halu työskennellä asiakaspalvelutehtävässä."
Jos kassan ainoa tehtävä on rahastaa, niin sitten kassamyyjillä ei ole mitään virkaa ja heidät voidaan kaikki korvata itsepalvelukassoilla. Sitä varmaan toivotkin.
Ainahan työpaikkailmoituksissa jauhtetaan tuollaista merkityksetöntä diiba-daabaa. Vai luuletko oikeasti, että puhelinmyyjän pitää olla joku superpositiivinen tiimipelaaja, jolla hymy ei hyydy missään tilanteessa tms. Kassanmyyjän tehtävä on ensisijaisesti "piipata" tuotteet koneelle ja rahastaa asiakasta. Kaikki muu on extraa. Minulle ei ole ongelma, jos kassamyyjä ei ole mikään Aino-Aurinkoinen, joka loistaa täydellisen kirkkaalla hymyllään. Varsin erikoinen tulkinta, että toivoisin itsepalvelukassoja, koska tiedän, mikä on kassamyyjän työnkuva.
Ärsyttää kyllä. Höpöttäkää silloin kun ei ole jonoa perässä.
Riippuu onko kyseessä tärkeä asia vai joku tyhmä juttu. Koska voi olla asia kesken ja kauppa hiljainen. Sylki ei saisi lentää ilmassa pisaroina tuotteille kuitenkaan ja hengitys suht raikas.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa käyttää itsepalvelukassaa?
Kannattais jos kuulumisten vaihto noin paljon korpeaa.
Sinä et ole maailman tärkein henkiö.
Ei ole jaarittelijatkaan.
Aivan niin kuin kassa joutaisi joka ikiselle jäämään jaarittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.
Kassa ei ole palvelija, vaan rahastaja.
Googletin satunnaisen hakemuksen kassamyyjäksi, ja siellä vaadittiin mm. seuraavaa: "Sinulla on positiivinen asenne ja aito halu työskennellä asiakaspalvelutehtävässä."
Jos kassan ainoa tehtävä on rahastaa, niin sitten kassamyyjillä ei ole mitään virkaa ja heidät voidaan kaikki korvata itsepalvelukassoilla. Sitä varmaan toivotkin.
Ainahan työpaikkailmoituksissa jauhtetaan tuollaista merkityksetöntä diiba-daabaa. Vai luuletko oikeasti, että puhelinmyyjän pitää olla joku superpositiivinen tiimipelaaja, jolla hymy ei hyydy missään tilanteessa tms. Kassanmyyjän tehtävä on ensisijaisesti "piipata" tuotteet koneelle ja rahastaa asiakasta. Kaikki muu on extraa. Minulle ei ole ongelma, jos kassamyyjä ei ole mikään Aino-Aurinkoinen, joka loistaa täydellisen kirkkaalla hymyllään. Varsin erikoinen tulkinta, että toivoisin itsepalvelukassoja, koska tiedän, mikä on kassamyyjän työnkuva.
Sitten heidät voi aivan hyvin korvata koneilla, jos heidän ei tarvitse muuta osata tai tehdä. Tai voivat siirtyä hyllyttämään ja rahastus tapahtuu pelkästään automaateilla. Mummoja ja näkövammaisia varten voi olla yksi kassaneuvoja opastamassa itsepalvelukassan käytössä. Alkoholijuomat voi hommata Alkosta. Eikös niin?
Joskus ärsyttää kun kassa jää juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa eikä kiinnitä minuun eikä ostoksiini mitään huomiota. Ei siis ala pippaamaan niitä sen laitteen läpi ja on muutenkin kuin minua ei olisi edes olemassa. Varsinkin jos takanani on muitakin ihmisiä jonossa odottamassa vuoroaan niin se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa käyttää itsepalvelukassaa?
Kannattais jos kuulumisten vaihto noin paljon korpeaa.
Sinä et ole maailman tärkein henkiö.Ei ole jaarittelijatkaan.
Aivan niin kuin kassa joutaisi joka ikiselle jäämään jaarittelemaan.
Hyvin näyttävät joutavan. Jos eivät joutaisi, voisi huomion kääntää pois siitä jaarittelijasta ja keskittyvä täysillä seuraavaan asiakkaaseen. Mutta kassalla on usein niin tylsää, että sitä ihan mielellään juttelee, jos joku haluaa jäädä juttelemaan. Siinä sivussa pystyy myös hoitamaan sen seuraavan ei-juttelutuulella olevan asiakkaan ostosten kuittaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.
Kassa ei ole palvelija, vaan rahastaja.
Googletin satunnaisen hakemuksen kassamyyjäksi, ja siellä vaadittiin mm. seuraavaa: "Sinulla on positiivinen asenne ja aito halu työskennellä asiakaspalvelutehtävässä."
Jos kassan ainoa tehtävä on rahastaa, niin sitten kassamyyjillä ei ole mitään virkaa ja heidät voidaan kaikki korvata itsepalvelukassoilla. Sitä varmaan toivotkin.
Ainahan työpaikkailmoituksissa jauhtetaan tuollaista merkityksetöntä diiba-daabaa. Vai luuletko oikeasti, että puhelinmyyjän pitää olla joku superpositiivinen tiimipelaaja, jolla hymy ei hyydy missään tilanteessa tms. Kassanmyyjän tehtävä on ensisijaisesti "piipata" tuotteet koneelle ja rahastaa asiakasta. Kaikki muu on extraa. Minulle ei ole ongelma, jos kassamyyjä ei ole mikään Aino-Aurinkoinen, joka loistaa täydellisen kirkkaalla hymyllään. Varsin erikoinen tulkinta, että toivoisin itsepalvelukassoja, koska tiedän, mikä on kassamyyjän työnkuva.
Sitten heidät voi aivan hyvin korvata koneilla, jos heidän ei tarvitse muuta osata tai tehdä. Tai voivat siirtyä hyllyttämään ja rahastus tapahtuu pelkästään automaateilla. Mummoja ja näkövammaisia varten voi olla yksi kassaneuvoja opastamassa itsepalvelukassan käytössä. Alkoholijuomat voi hommata Alkosta. Eikös niin?
No tuohan se on suuntaus joka tapauksessa. En nyt ymmärrä, miksi tuosta keuhkoat. Ihan kuin se minun syyni olisi, jos kassa ei olekaan sinun nöyrin palvelijasi :D
Kyllä ärsyttää. On minun vuoroni olla palveltavana ja siihen kuuluu myös tervehdys. Jos ei sellaista kaipaa, voi käyttää myös itsepalvelukassaa.