Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä, jos edellinen asiakas kaupassa jää jaarittelemaan kassan kanssa, vaikka kassa piippaa jo sinun tuotteitasi?

Vierailija
17.07.2022 |

Joillain ei ole tilannetajua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Hyvä, että ihmiset vielä keskustelevat. Minulla on juttuseuraa kotonakin, kaikilla ei ole. Voi olla jollekin ainut kontakti viikossa.

Vierailija
22/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ärsyttää kun kassa jää juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa eikä kiinnitä minuun eikä ostoksiini mitään huomiota. Ei siis ala pippaamaan niitä sen laitteen läpi ja on muutenkin kuin minua ei olisi edes olemassa. Varsinkin jos takanani on muitakin ihmisiä jonossa odottamassa vuoroaan niin se ärsyttää.

Olen pari kertaa jättänyt tavarat kassahihnalle ja lähtenyt pois. Jos rupattelu edellisen asiakkaan kanssa on tärkeämpää kuin seuraavan asiakkaan ostosten maksaminen, niin olkoon sitten niin. Kassalle tulee vähän lisätöitä, kun kantaa sen sulavan jäätelöpaketin ja pari maitoa jonnekin roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut ajateltua, että se juttelukin on asiakaspalvelua? Ei se kassamyyjä ole siellä sinun henkilökohtaisena passaajanasi. 

Vierailija
24/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ärsyttää kun kassa jää juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa eikä kiinnitä minuun eikä ostoksiini mitään huomiota. Ei siis ala pippaamaan niitä sen laitteen läpi ja on muutenkin kuin minua ei olisi edes olemassa. Varsinkin jos takanani on muitakin ihmisiä jonossa odottamassa vuoroaan niin se ärsyttää.

Olen pari kertaa jättänyt tavarat kassahihnalle ja lähtenyt pois. Jos rupattelu edellisen asiakkaan kanssa on tärkeämpää kuin seuraavan asiakkaan ostosten maksaminen, niin olkoon sitten niin. Kassalle tulee vähän lisätöitä, kun kantaa sen sulavan jäätelöpaketin ja pari maitoa jonnekin roskiin.

Onpa hurja kosto :D 

t. kassamyyjä

Vierailija
25/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten teille uhoajilla on aina se jäätelöpaketti mukana. Otatteko sen ihan varmuuden vuoksi jokaisella kauppakerralla koriin, jotta voitte sitten hykerrellä mielessänne mielikuvalle kassatyöntekijästä raahaamasta jäätelöpakettia roskiin? 

Vierailija
26/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että myyjä höpötti toisen myyjän kanssa samalla kun piippasi ostoksiani, ja siinä höpöttäessään piippasi saman tuotteen kahdesti. Se oli sen verran iso ostos että huomasin heti että loppusummassa oli jotain liikaa, ja löysin virheen kuitista joten sain sen oikaistuksi saman tien. En mennyt enää samaan kauppaan eikä sitä enää olekaan. Mitä asiakkaan kanssa jutteluun tulee, se on useammin asiakkaan vika eikä myyjän, ei kai ole helppo sanoa että lähdepäs siitä jo, tässä on muitakin jonossa.

Vierailija
27/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään tuollaisen tilanteen, ja kassa ihan selvästi yritti lopettaa sitä keskustelua ja saada sitä hengailijaa lähtemään pois kaupasta.

Vierailija
28/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin tänään tuollaisen tilanteen, ja kassa ihan selvästi yritti lopettaa sitä keskustelua ja saada sitä hengailijaa lähtemään pois kaupasta.

Ei se tosiaan se kassa ole välttämättä se jaarittelija vaan se tuttu asiakas.