Olen kolmen tytön äiti
Ja onnellinen sellainen. Miksi kuitenkaan muut eivät sitä usko? Meille aina vihjaillaan, että koittaakaa nyt vielä sitä poikaa. Mieheni kanssa meidän toive oli saada kolme lasta. Miksi meidän ei anneta olla onnellisia näistä? Kaverini kysyi "odotatko uutta vauvaa? Koitatteko vielä saada pojan? Olisi se niin kiva kun olisi molemmat". Ja kun kaveri kuuli aikoinaan, että odotan kolmatta tyttöä, hän tivasi, oliko meillä toivetta sukupuolesta. Ilmeisesti muilla on se toive.
Veljelläni on poika, joka on itselleni kuin oma.
Kommentit (13)
Kyllä poika on aina poika ja yksi poika on aina vähintään kymmenen tytön arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poika on aina poika ja yksi poika on aina vähintään kymmenen tytön arvoinen.
Hassua. Kun odotin ensimmäistä, moni toivoi hänen olevan tyttö.
Aina joku muu tietää sinua paremmin miten voisit olla onnellisempi!
Vierailija kirjoitti:
Pojat on ihan yliarvostettuja.
Meidän suvussa uusin sukupolvi on jaottelulla 1 poika ja tyttöjä 7. Poika jää aina varjoon
Viimeinen lause vesitti koko aloituksen. Toivot sittenkin poikaa. Törkeä.
Minäkin olen kolmen tytön onnellinen äiti. Kukaan ei ole koskaan kysellyt minulta vielä yhdestä vauvasta tai pojasta.
Mulla on neljä tyttöä. En edes ymmärrä miksi pitäisi toivoa poikaa? Nämä mulle annettiin ja olen onnellinen siitä :)
Annas kun arvaan, että kyselijät on naisia?
Minulla on kolme poikaa ja kaikki kyselee ihan samalla tavalla että aiotaanko vielä yrittää tyttöä ja ollaanko pettyneitä kun kolmaskin oli poika. Ilmeisesti se on jotenkin huono asia että kaikki lapset on samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen lause vesitti koko aloituksen. Toivot sittenkin poikaa. Törkeä.
Äläpäs tee omia johtopäätöksiä. Asian kiteytys oli pikemminkin se, että saan olla tekemisissä myös poikalapsen kanssa. En ole niin hullu, että tekisin aina vain uuden pojan toivossa. Sillä kun ei ole väliä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme poikaa ja kaikki kyselee ihan samalla tavalla että aiotaanko vielä yrittää tyttöä ja ollaanko pettyneitä kun kolmaskin oli poika. Ilmeisesti se on jotenkin huono asia että kaikki lapset on samaa sukupuolta.
On se kumma, kun aina pitäisi olla molemmat. Tyttö ja poika ja vielä se koira, farmariauto ja rivarin pätkä.
Siihen sukupuoleen kun ei oikein voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, että kyselijät on naisia?
No melkein oikein. Yksi mies on sanonut , että pitäskö yrittää vielä , että tuleeko sitä poikaa. Loput ovat naisia
Pojat on ihan yliarvostettuja.