Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa jos maailma olisi sellainen kuin se tällä palstalla on

Vierailija
17.07.2022 |

Ihmiset puhuisivat samalla tavalla toisilleen, kuin he tällä palstalla puhuvat.

Joskus mietin sitä, tajuavatko kirjoittajat kirjoittavansa toiselle, vieläpä täysin vieraalle ihmiselle. Usein he tuntuvat vihaisilta, aggressiivisilta, ilkeiltä ja hyökkääviltä. Miehet tekevät ehkä toimissaan näin aloittaen jotain mitä nyt esim Ukrainassa tapahtuu, naiset sen sijaan sanoillaan tekevät paljon pahaa.

Joskus tänne jonkun aloituksen laitettuani olen pitkän aikaa masentunut ja surullinen saamieni epäasiallisten vastausten takia. Oma sosiaalinen elämäni on aika rajoittunutta ja silloin ehkä näiden palstojen turha kritiikki ja vi ha tuntuvat pahalta.

Miettikää joskus hetki ja kirjoittakaa vasta sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vanha akka mesos mulle kun kävelin yksuuntasella kadulla päin punasia su aamuna kun ei autoja edes tulossa!!'

Sanoi että montako askelta säästit? V...u!!!

Tämän palstan opin ottaneena minä äärimmäisen kiltti ja kohtelias, vanhuksia aina arvostava, osasin sanoa, haista sinä vanha kurppa Paska! Minun henki se oli jos auto olis tullu! Menipähän happamalla riivinhampaalla peruna suuhun!!

Miksi vanhat ämmät kokee oikeudekseen huutaa nuorille!!!

Tai miksi he kokevat oikeudekseen hyökätä pyörätiellä kädet levälleen eteen, että meinaa ajaa pyörällä päälle?? Vaikka saa..na ajat oikeaa pyörätietä!!!

Tämä palsta lisää vihaa kanssaihmisiä kohtaa ja auttaa näkemään sen todellisuuden kansasta!!! Nahka kasvaa ja sillä tässä elämässä pärjää. Et pärjää olemalla hiiri! Olisinpa oppinut sen aiemmin.

Vierailija
22/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pervosedät ja muut pervoja aloituksia tekevät voisi miettiä sivistystasoaan.

Sanoisitko tuollaista lähi kauppasi kassalle???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan