Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa jos maailma olisi sellainen kuin se tällä palstalla on

Vierailija
17.07.2022 |

Ihmiset puhuisivat samalla tavalla toisilleen, kuin he tällä palstalla puhuvat.

Joskus mietin sitä, tajuavatko kirjoittajat kirjoittavansa toiselle, vieläpä täysin vieraalle ihmiselle. Usein he tuntuvat vihaisilta, aggressiivisilta, ilkeiltä ja hyökkääviltä. Miehet tekevät ehkä toimissaan näin aloittaen jotain mitä nyt esim Ukrainassa tapahtuu, naiset sen sijaan sanoillaan tekevät paljon pahaa.

Joskus tänne jonkun aloituksen laitettuani olen pitkän aikaa masentunut ja surullinen saamieni epäasiallisten vastausten takia. Oma sosiaalinen elämäni on aika rajoittunutta ja silloin ehkä näiden palstojen turha kritiikki ja vi ha tuntuvat pahalta.

Miettikää joskus hetki ja kirjoittakaa vasta sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailma olisi sellainen kuin tämä palsta niin suurin osa kaikesta katoaisi.

Vierailija
2/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaat olisi aina lopussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se nykyään aika pitkälti ole...

Vierailija
4/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni joskus hauskan sketsin, jossa ideana oli, että ihmiset käyttäytyvät kasvotusten arkisissa tilanteissa samalla lailla kuin netissä. Et menet vaikka työpaikalla kysymään jotain tai sanot jotain kahvihuoneessa ja kollegan reaktio on tyyliin "OOTKO VÄHÄN V I T U N TYHMÄ JA MUUTEN IHAN LÄSKIKIN VIELÄ NIIIH!!!!"

Vierailija
5/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee eniten valehtelu. Ilkeys täällä on pakko sietää ja kyllä se monesti myös naurattaa. Minä osaan itse haukkua itseni paljon paremmin.

Vierailija
6/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas miehet naiset hohhoijaa. Onneksi tosiaan maailma ei ole sellainen kuin ap:n kuvitelmissa.

Vierailija
7/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika järkyttävää jos ihmiset oikeasti ajattelee niin kuin täällä kirjottaa mutta eivät vain kehtaa livenä sanoa niitä ajatuksia, se kyllä saa harkitsemaan muuttoa erakoksi jonnekkin nevadaan.

Vierailija
8/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanukkaat olisi aina lopussa

ja sohvat haisisivat perseeltä eikä kukaan voisi ommella Munsalan kansallispukua 100 eurolla.

Vierailija
9/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei olisi kuin fanaattisia äityleitä ja veloja.

Vierailija
10/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä olisi ikisinkkuja.

Vierailija
11/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kirjoittanut mitään pahaa,koska ihminen on arvokas.

Vierailija
12/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä olisi ikisinkkuja.

Jotka olisivat aina hyvin komeita, atleettisia ja menestyneitä ja silti löytäisivät Tinderistä vain rumia yh-mammoja.

Vierailija
13/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Onhan se aika järkyttävää jos ihmiset oikeasti ajattelee niin kuin täällä kirjottaa mutta eivät vain kehtaa livenä sanoa niitä ajatuksia, se kyllä saa harkitsemaan muuttoa erakoksi jonnekkin nevadaan.

Tuota muuttoa ja erakoitumista minäkin usein mietin, näitä juttuja täällä luettuani.

Vierailija
14/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaisi keittää riisiä.

Vierailija
15/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä olisi jotain öyhöttäviä persuja, painajainen! Onneksi ovat oikeasti vähemmistössä.

Vierailija
16/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Tuota muuttoa ja erakoitumista minäkin usein mietin, näitä juttuja täällä luettuani. 

Vierailija
17/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, samoin! Olen ollut todella masentunut, vihainen ja ahdistunut joistain kommenteista mitä olen täällä saanut.

Tämä palsta ei ole heikkohipiäisten ja heikolla henkisellä tasolla varustettujen palsta, mutta tämä kasvattaa. Sen olen huomannut.

Täällä näkee ihmisten oikean luonteen niistä ihmisistä, joita pidät kaupparreissullasi, työpaikallasi, normaaleina, hyväkäytöksisinä, toisia ajattelevina ihmisinä. VÄÄRIN!!!

Tämä palsta nimenomaan avaa silmäsi ja otat ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja näet kaiken sen paskan mitä kansa sinulle tarjoaa ja mitä he ovat! Tämä on hyvä asia. Ota se niin. Kasvat ja avaat silmäsi.

Minullakin on ollut ihmisistä liian naivistinen kuva AINA.

Kun tulin palstalle olin pöyristynyt kansan kommenteista. Koin jopa tulleeni takaisin yläasteelle missä minua kiusattiin.

Nyt on nahkani vahvistunut ja annan samalla mitalla takaisin jos minulle aletaan aukoa päätä. Ennen en sitä osannut, täällä osaan. Se pn jo kasvattanut selkärankaani aitopn elämään ja pystyn sanomaan kasvotusten v..joille takaisin.

Ps. Kadulla kun minulle joku huutaa jotain, huudan takaisisn. Enne en olisi uskaltanut, palstan myötä uskallan.

Vi...u mun nenille ei enää hypitä!!

Onnea sinullekin. Jospa palsta opettaa sinuakin

Vierailija
18/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin. Suurin huoli olisi anopin käytös ja ihmisten lihavuus.

Vierailija
19/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin. Suurin huoli olisi anopin käytös ja ihmisten lihavuus.

Ja muiden ihmisten lisääntyminen tai lisääntymättömyys.

Vierailija
20/22 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei kyllä pyörisi jos maailma olis täynnä Vauva.fissä pyörivien ihmisten kaltaisia ihmisiä. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän