Anoppi suuttui taas kun toin omia asioita mukanani (suihku)
En mene mihinkään vieraaseen suihkuun, iljettää muitten suihkupäät -(kuulin kerran että ystävä oli käyttänyt sitä - - boimiseen.). Käytiin anopilla ja kannan aina mukana yö reissuissa mukana omaa suihkupäätä. Johan se pillastui kun tuli puheeksi suihkupää kun mies kysyi onhan ok vaihtaa siksi aikaa kun käyn. Ei kuulema tarvi käydä ollenkaan sanoi anoppi. Eipä tarvi toiste mennä sitten yökylään :) :) ja ennen se on suuttunu kun tuon omia eväitä. En halua toisten ruokia syyä että ihan sen kukkaroakin ajattelen. Aina väärin sen mielestä teen.
Kommentit (64)
Mutta ajattelepa saunan lauteita. Alastomia pyllyjä on siellä ollut.[/quote]
Saunassa kyllä käytetään ns. peflettejä.
Ihan kotosallakin.
Kyllä meillä istutaan saunan jälkeen, kun vilvoitellaan.[/quote]
Ilman pyyhettä?
Tuoli kastuu ja tuntuisi itsestä ainakin inhalta.
No, olen itsekin melko tarkka vaikka en sentään suihkunpäätä kanna laukussani🙄
Ne ihmiset, jotka tekevät omasta elämästään vaikeaa, elävät omasta mielestään vaikean elämän. Osanotto läheisillesi, jotka tulevat kuuntelemaan marmatustasi, kun mikään ei missään ole hyvin.[/quote]
Ihmiset nyt vain ovat erilaisia hygieniankin suhteen.
Ja aina löytyy ääripäitä, mikä nyt ei koskaan ole hyvä.
Itse olen suht tarkka tässä asiassa, kun taas yksi tuttu on osoittautunut melko huolettomaksi asiassa.
Jos esim. mennään syömään, niin on ollut pakko sanoa pöydän valinnasta.
Hän ei yleensä huomaa/ välitä, jos pöytä on likainen (ei minuakaan ihan pienet murut haittaa) ja itse taas tykkään syödä suht siistissä pöydässä.
Jos tämä nyt sitten on "niuhottamista" niin olkoon.
Olen tullut nauttimaan sekä ruuasta että elämyksestä.
Ja vielä maksankin siitä.
Ootkohan sama tyyppi kenet aikoinaan tunsin. Tyyppi levitti huovan tuolille kun istuttiin ruokapöytään. Joka paikan vuorasi huovalla tai paperilla ennen kuin asettui aloilleen. Muuten oli ihan hyvä tyyppi, oli vaan huvittavaa seurata kun hymyillen asetteli huopia ja oli kuin ei mitään outoa olis tapahtunukkaan. Jutut sillä oli kyllä hyviä, enkä koskaan kehdannu kysellä mikä vaivaa kun oli niin tarkka.