Anoppi suuttui taas kun toin omia asioita mukanani (suihku)
En mene mihinkään vieraaseen suihkuun, iljettää muitten suihkupäät -(kuulin kerran että ystävä oli käyttänyt sitä - - boimiseen.). Käytiin anopilla ja kannan aina mukana yö reissuissa mukana omaa suihkupäätä. Johan se pillastui kun tuli puheeksi suihkupää kun mies kysyi onhan ok vaihtaa siksi aikaa kun käyn. Ei kuulema tarvi käydä ollenkaan sanoi anoppi. Eipä tarvi toiste mennä sitten yökylään :) :) ja ennen se on suuttunu kun tuon omia eväitä. En halua toisten ruokia syyä että ihan sen kukkaroakin ajattelen. Aina väärin sen mielestä teen.
Kommentit (64)
Miten se noin vähästä ottaa nokkiinsa?
Jos olisin anoppisi en ehkä suuttuisi, mutta pitäisin hyvin outona.
Et kyllä ihan normaalilta kuulosta 🙄
Varo, niillä tuoleillakin on ollut vieraita pyllyjä 🥴
No onhan tuo tosi epäkohteliasta ja lisäksi aika hullua.
En kehtaisi lähteä kanssasi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi lähteä kanssasi mihinkään.
Enkä mä sun.
Etkö paria päivää voi olla runkkaamatta hierovalla suihkulla?
Semmoisia ne anopit on. Jos ei tee just samoin kuin hän itse, aina menee väärin.
Voisit olla mun yks mun kaveri. Sitä oikeasti iljettää ihan kaikki. Kamala stressi jos joskus hänet olen erehtynyt kutsumaan kotiini. Vessa pitää olla desinfioituna lattiasta kattoon ja käsipyyhkeetkin olisi hyvä vaihtaa tunnin välein varmuuden vuoksi tai jotain sinne päin :D onneksi tapaamme nykyään vain harrastuksen parissa.
Mä otan anoppilaan mukaan oman koottavan saunakalustoni.
Suihkupäähän on itsepuhdistuva, paitsi kalkkeutumisten osalta. Kuuma vesi ja paine, tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan anoppilaan mukaan oman koottavan saunakalustoni.
Panokone?
Voisi auttaa tilannetta, jos kertoisit, että sulla on ahdistuneisuushäiriö ja toimit siksi noin.
Ensi kerralla vaihdat vaan suihkun mitään kyselemättä.
Miksi edes otit suihkun puheeksi? Olisit vaan suihkuun mennessäsi vaihtanut.
No jos miehes kerto tuon syyn suihkupää vaihtamiselle nii en ihmettele miks hää hermostu
Seuraavalla kyläilykerralla majoitu hotellissa tms.