Oletko käynyt Porissa?
Oletko koskaan käynyt Porissa?Porin jazzeilla?Kirjurinluodossa? Tai vaikka Yyterissä?
Jos olet käynyt menisitkö Poriin vielä uudestaan?
Kommentit (101)
Pori on kieltämättä alkanut kiehtoa enemmän viime aikoina
Olen käynyt Yyterissä ja menisin kyllä uudestaan. Turaan ei kehuta sitä uimarantaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Yyterissä ja menisin kyllä uudestaan. Turaan ei kehuta sitä uimarantaa.
Suomen upein hiekkaranta?
Kyllä. Yyterissä ja vietimme viikonlopun Matkakoti KESKUS-nimisessä paikassa, vuosia sitten. Tutustuimme yöelämään. Pori on kaunis kaupunki, mutta tuo tutustuminen riitti. Kiva kaupunkiloma oli. T. Turkulaiset
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yyterissä ja vietimme viikonlopun Matkakoti KESKUS-nimisessä paikassa, vuosia sitten. Tutustuimme yöelämään. Pori on kaunis kaupunki, mutta tuo tutustuminen riitti. Kiva kaupunkiloma oli. T. Turkulaiset
Pori on aivan mahtava ja upea kesäkaupunki.Talvella todella ankea paikka.
En. Ja se mitä olen Porista muualle Suomeen muuttaneista ja heidän tyylistään/puheesta ja käytöksestä päätellyt, en taida mennäkään. Yyteri voi olla kaunis, mutta so what? Niin on monet muutkin hiekkarannat Pohjameren rannikolla...
Onko Porissa muutakin kuin Kirjurinluoto ja Yyteri ???
Joo, Jazzeilla ja Yyterissä kummassakin kerran.
Ruma ankea keskusta. Joen rannalla sentään jotain nättiä. Ja oli siellä joku nätti puutaloalue hieman keskustan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ankea keskusta. Joen rannalla sentään jotain nättiä. Ja oli siellä joku nätti puutaloalue hieman keskustan ulkopuolella.
Puutaloalue keskustan lähellä on 5.kaupunginosa eli Porissa Viikkari.
Olen käynyt, työasioissa ja sukulaisia tapaamassa. Voisin käydä uudestaakin.
Sijainti on hyvä,kun ajattelee Venäjän rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sijainti on hyvä,kun ajattelee Venäjän rajaa.
Muutin Imatran läheltä Poriin 1996.
Vierailija kirjoitti:
Pääosin v a l ko ihoi nen väestö.
Paljon on nykyään muutakin väestöä.Tällä asuntoalueella paljon ihmisiä jotka puhuvat muuta kieltä kuin Suomea.
En oo ikinä käynyt. Pori ja Kuopio on suurimmat Suomen kaupungeista, joissa en ole käynyt. Pitäisikö mennä vielä molempiin?
Joka paikassa olen noista käynyt, ja menisin kyllä uudelleenkin. Yyteri on Suomen hienoin ranta.
Kirjurinluodossa Suomen hienoin leikkipuisto, Pelle Hermannin puisto, suosittelen lapsiperheille.
Kyll maar Raum o paljo paremp.Raum o Raum.Ol niigo gotonas.