Voiko parisuhde lähteä pelkästä seksistä?
Oletko kuullut, että kellään olisi lähtenyt parisuhde pelkästä seksistä?
Olen vuosikausia hakenut tinderistä parisuhdetta, mutta heikolla menestyksellä. En jaksa olla enää yksin. Yhdenillanjutut tai tunteeton seksi eivät ole minua varten, mutta voisiko se olla mahdollisuus johonkin suurempaan? Tuntuu, että elämä lipuu ohitseni yksinäisenä.
Kommentit (51)
Olen kuullut, että jotkut miehet takertuvat naiseen yhdenillanjutun jälkeen. Etenkin, jos nainen ei ole kiinnostunut. Voisiko joskus käydä niin, että tapaisin tällaisen takertuvan miehen, joka haluaisi parisuhteeseen kanssani? En kyllä osaa esittää sellaista kylmää naista, joka ei halua nähdä miestä uudelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista se hyvä seksi on, mikä saa miehen ihastumaan?
Molemminpuolista heittäytymistä, nauramista, puhumista, kokeilemista, antamista ja saamista. Se avoimuus ja luottamus koukutti meidät molemmat ja seurusteluksi on muuttunut.
Tykkään leluista seksissä ja olen avoin kokeilemaan monenlaista. Onko lelut hyvä juttu vai turn-off miehelle?
Ap
No siis kaikki mun parisuhteet on alkaneet seksistä. Että voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta parisuhteeseen. Niin se meilläkin meni. Mies ei ensinäkemältä kiinnostanut, mutta se ihastui minuun eikä enää päästänyt irti.
Millä lailla panostetaan parisuhteeseen? Miten sait hänet ihastumaan itseesi?
Panosta. Fingerporia. En yrittänyt saada häntä ihastumaan itseeni, oli liian nuori mulle ja ajattelin vain että on yhden yön hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolista heittäytymistä, nauramista, puhumista, kokeilemista, antamista ja saamista. Se avoimuus ja luottamus koukutti meidät molemmat ja seurusteluksi on muuttunut.
Tykkään leluista seksissä ja olen avoin kokeilemaan monenlaista. Onko lelut hyvä juttu vai turn-off miehelle?
Ap
Toisille hyvä, toisille turn-off. Jos ovat mustasukkaisia kumikullillekin.
Miehenä kerron että näin on tapahtunut monta kertaa. Aina yhteistä on ollut se että kun uudestaan on nähty seksin merkeissä, nainen onkin ollut tosi tyrmäävän kaunis. Nimim. Entinen sarjapanija
Tiedän sellaisia tapauksia, mutta niissä on yleensä muutenkin ollut todella vahva molemminpuolinen kemia. Ei siis niin, että suostut vaan kaikkien miesten pantavaksi ja toivot jonkun niistä rakastuvan tulisesti sinuun.
Meillä lähti.
Tavattiin baarissa, sieltä miehen luo, oli seksiä yöllä ja aamulla. Päivällä jatkettiin mun luo ja siitä asti oltu yhdessä, nyt jo naimisissa.
Itse asiassa todellakin voi. Mun paras parisuhde on alkanut juurikin ihan mahtavasta seksihurjastelusta kyseisen ihmisen kanssa ja siitä, kun siinä ei aluksi ollut mitään parisuhdevaateita vaan hauskanpitoa. Oli paljon helpompi puhua asioista, kun ei tarvinut miettiä olenko oikeanlainen ja esittää vaimomateriaalia. Kemiaahan toki oli heti.
Niin siis miksi kukaan parisuhdetta haluava mies ei ole kelvannut sulle ap?
Ja miten se seksimies sitten kelpaisi sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisille hyvä, toisille turn-off. Jos ovat mustasukkaisia kumikullillekin.
Ei edes ehditty aloittaa leluista, mutta ekojen tapaamisten välissä kirjoiteltiin ja soiteltiin toivomuksista ja naureskeltiin yhdessä kun meni välillä liian vaikeaksi asennot. Ei tarvinnut ujostella, kai kemiat ja aaltopituus täsmäsi. Vasta vanhempana sain kokea tällaista!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti voi, mutta epäilemättä kyseessä on silloin todella hyvä seksi.
En tiedä, onko sinulle hyvää seksiä sellainen seksi, johon ryhdyt sillä motiivilla, että ehkä saat parisuhteen. Itsestäni kuulostaa hieman epätoivoiselta asetelmalta.
Eli itse neuvoisin reippaasti tavoittelemaan sitä, mitä ensisijaisesti haluaa, ja kommunikoimaan selkeästi. Helpottaa omaa ja muiden elämää.
Ja nyt kun lockdownit ovat ohi, kannattaa ehdottomasti mennä ihmisten ilmoille tinderien sijasta.
Kyllä sieltä Tinderistäkin ainakin treffit irtoaa tällä hetkellä aika helposti.
Kaikki haluavat romansseja ja seksiä nyt, kun rajoituksista on päästy :)
Ihan vihjeenä :)
Voi lähteä, koska pillu on vaarallinen ase. Kun mies panee riittävän monta kertaa saman naisen kanssa niin tunteet tulee väkisin peliin... Edellyttäen, että se seksi on riittävän hyvää. Ja eihän siihen kovin paljoa vaadita, hiukan oikeanlaista asennetta vain.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut , kuin yhdestä ja sekin päättyi eroon. Miksi pitäisi tyytyä kömpelöön ja hapuilevaan seksiin ensimmäisillä treffeillä, jos tavoitteena on löytää parisuhdekumppani? Kertoo myös toisen intresseistä, jos ei ole malttia odottaa yksiä treffejä pidemmälle. Silloin voi kohauttaa olkiaan, jatkaa matkaa ja todeta etteivät toiveet ja tunteet kohdanneet.
Kuka nyt kömpelöä ja hapuilevaa seksiä haluaisi harrastaa. Mutta hyvää seksiä saattaa haluta uudestaan yöllä ja aamulla ja vielä 10+ vuotta ja kolme lasta myöhemminkin. Kuten meillä.
Totta kai voi. Parisuhde voi lähteä melkein mistä tahansa, jos on lähteäkseen. Meillä nyt 18v kestänyt parisuhde alkoi yhden illan jutuksi tarkoitetuista baarijatkoista. Käytännössä jäin sille tielle ja virallisestikin muutin miehen luokse alle kuukaudessa "yhden illan" jutusta.
Voi. Itsellä on yksi pitempi parisuhde lähtenyt. Melkein perheenperustamiseen asti päästiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että jotkut miehet takertuvat naiseen yhdenillanjutun jälkeen. Etenkin, jos nainen ei ole kiinnostunut. Voisiko joskus käydä niin, että tapaisin tällaisen takertuvan miehen, joka haluaisi parisuhteeseen kanssani? En kyllä osaa esittää sellaista kylmää naista, joka ei halua nähdä miestä uudelleen.
Ap
Miksi haluat saada takertuvan miehen, joka ei ole sinuun rakastunut eikä edes halua sinua muuten kuin läheisriippuvuutensa tyydyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miksi kukaan parisuhdetta haluava mies ei ole kelvannut sulle ap?
Ja miten se seksimies sitten kelpaisi sulle?
Ei vaan niin päin, että kukaan mies ei ole halunnut parisuhdetta kanssani. Paitsi sellaiset, joilla on ollut ongelmia, kuten alkoholismia tai empatiakyvyn puutetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti voi, mutta epäilemättä kyseessä on silloin todella hyvä seksi.
En tiedä, onko sinulle hyvää seksiä sellainen seksi, johon ryhdyt sillä motiivilla, että ehkä saat parisuhteen. Itsestäni kuulostaa hieman epätoivoiselta asetelmalta.
Eli itse neuvoisin reippaasti tavoittelemaan sitä, mitä ensisijaisesti haluaa, ja kommunikoimaan selkeästi. Helpottaa omaa ja muiden elämää.
Ja nyt kun lockdownit ovat ohi, kannattaa ehdottomasti mennä ihmisten ilmoille tinderien sijasta.
Kyllä sieltä Tinderistäkin ainakin treffit irtoaa tällä hetkellä aika helposti.
Kaikki haluavat romansseja ja seksiä nyt, kun rajoituksista on päästy :)
Ihan vihjeenä :)
Eipä ainakaan minulle irtoa treffejä helposti, vaikka olen kaunis, älykäs, seksikäs ja helppoluonteinenkin. Kaikki keskustelut tyrehtyy miesten kanssa alkuunsa. Miehet eivät vaivaudu vastaamaan takaisin. Tai sitten ovat niin hätäisiä, että poistavat profiilini, jos en ole muutamaan päivään ehtinyt vastaamaan.
Ap
Kokemukseni mukaan ei.