Miksi jotkut naiset siivoavat niin huonosti, että kylässä käydessä huomaa pölyä tasojen päällä?
Kyllä luulisi, että edes vieraita varten siivotaan huolellisemmin.
Kommentit (27)
Meillä se siivoaa, jota sotku häiritsee. Näyttää siltä, että kumpaakaan ei häiritse.
Ihmiset elävät hirveissä sikoläteissä. Jos on näkyvää pölyä kauttaaltaan, se on jo yleinen taso huomioiden sairaalasiistiä. Joillakin on asunto lattiasta kattoon asti täynnä kirjaimellista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse imuroin päivittäin, koska minulla on todella kallis pelitietokone, ja se ei tykkää pölystä. Sama pätee TV:seen Pleikkaan ja reitittimeen. Also, tykkään, että manga ei pölyty. Siivoan useammin kuin ikäiseni naiset. Ja hyvä niin. Minua ei ainakaan kiinnosta millaisissa läävissä suominaiset märehtivät. M27
Liittyykö tämä manga näihin turritouhuihin jotenkin?
ehkä eivät halua juuri niitä vieraita vierailuille, joiden edeltä on jätetty siivous puolitiehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat laiskoja ja typeriä. Sinkku N34
Ihan oikeasti, kukaan muu kuin palstan kilttimiehet ei enää usko nimimerkin "Nxx" takana olevan oikeasti naispuoleisen ihmisen:D Rupeet vaan rohkeasti käyttämään sitä sun "Naisvihaaja-Pertsa77" nimimerkkiä.
Tulee mieleen kuinka ennen kuntavaaleja kun palstalle ilmeistyi paljon "vihreitä naisia" jotka kertoivat että ovatkin nykyään vihreitä vastaan ja äänestävät persuja.
Katosivat sitten yhtä äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse imuroin päivittäin, koska minulla on todella kallis pelitietokone, ja se ei tykkää pölystä. Sama pätee TV:seen Pleikkaan ja reitittimeen. Also, tykkään, että manga ei pölyty. Siivoan useammin kuin ikäiseni naiset. Ja hyvä niin. Minua ei ainakaan kiinnosta millaisissa läävissä suominaiset märehtivät. M27
Liittyykö tämä manga näihin turritouhuihin jotenkin?
Manga liittyy ihan kaikkeen jotenkin. eri
Tuossa perheessä on varmaan hommat jaettu. Eikä ketään syytetty, todettiin vain tilanne.