Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset siivoavat niin huonosti, että kylässä käydessä huomaa pölyä tasojen päällä?

Vierailija
17.07.2022 |

Kyllä luulisi, että edes vieraita varten siivotaan huolellisemmin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pölyjen pyyhkiminen on miehen vastuulla. Lopputulos on tuo.

Enpä olisi ikinä arvannut, että palstanainen syyttää miestä. :D

Tuossa perheessä on varmaan hommat jaettu. Eikä ketään syytetty, todettiin vain tilanne.

Vierailija
22/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se siivoaa, jota sotku häiritsee. Näyttää siltä, että kumpaakaan ei häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset elävät hirveissä sikoläteissä. Jos on näkyvää pölyä kauttaaltaan, se on jo yleinen taso huomioiden sairaalasiistiä. Joillakin on asunto lattiasta kattoon asti täynnä kirjaimellista paskaa.

Vierailija
24/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse imuroin päivittäin, koska minulla on todella kallis pelitietokone, ja se ei tykkää pölystä. Sama pätee TV:seen Pleikkaan ja reitittimeen. Also, tykkään, että manga ei pölyty. Siivoan useammin kuin ikäiseni naiset. Ja hyvä niin. Minua ei ainakaan kiinnosta millaisissa läävissä suominaiset märehtivät. M27

Liittyykö tämä manga näihin turritouhuihin jotenkin?

Vierailija
25/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä eivät halua juuri niitä vieraita vierailuille, joiden edeltä on jätetty siivous puolitiehen

Vierailija
26/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat laiskoja ja typeriä. Sinkku N34

Ihan oikeasti, kukaan muu kuin palstan kilttimiehet ei enää usko nimimerkin "Nxx" takana olevan oikeasti naispuoleisen ihmisen:D Rupeet vaan rohkeasti käyttämään sitä sun "Naisvihaaja-Pertsa77" nimimerkkiä.

Tulee mieleen kuinka ennen kuntavaaleja kun palstalle ilmeistyi paljon "vihreitä naisia" jotka kertoivat että ovatkin nykyään vihreitä vastaan ja äänestävät persuja.

Katosivat sitten yhtä äkkiä.

Vierailija
27/27 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse imuroin päivittäin, koska minulla on todella kallis pelitietokone, ja se ei tykkää pölystä. Sama pätee TV:seen Pleikkaan ja reitittimeen. Also, tykkään, että manga ei pölyty. Siivoan useammin kuin ikäiseni naiset. Ja hyvä niin. Minua ei ainakaan kiinnosta millaisissa läävissä suominaiset märehtivät. M27

Liittyykö tämä manga näihin turritouhuihin jotenkin?

Manga liittyy ihan kaikkeen jotenkin. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi