Miksi jotkut naiset siivoavat niin huonosti, että kylässä käydessä huomaa pölyä tasojen päällä?
Kyllä luulisi, että edes vieraita varten siivotaan huolellisemmin.
Kommentit (27)
Ja näitä on vain yksinäisten naisten kotona? Pariskuntien ja miesten kodeissa ei koskaan?
Ja hanki elämä, ihan sama, jos jossain on pölyä.
Valitan, ei ollut aikaa tilata miestä siivoamaan sisäkön asussa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Miehet siivoavat paljon paremmin?
Miesten ei oleteta siivoavan laisinkaan.
Nuoret naiset ovat laiskoja ja typeriä. Sinkku N34
Siivoaminen ei kiinnosta minua tippaakaan. Pidän kodin yleissiistinä, mutta en jaksa pyyhkiä joka hiton tasoja jatkuvasti. Jos jossain on vähän pölyä, niin entä sitten.
Ap siivoatko vieraita varten? Mä siivoan itseäni varten.
Millaisessa läävässä asut, kun kukaan ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Aistin katkeruutta ja kateutta. :) Miltä tuntuu, kun olet vanha ja et ikinä saa enää tuossa iässä miestä? N22
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, kukaan muu kuin palstan kilttimiehet ei enää usko nimimerkin "Nxx" takana olevan oikeasti naispuoleisen ihmisen:D Rupeet vaan rohkeasti käyttämään sitä sun "Naisvihaaja-Pertsa77" nimimerkkiä.
Itse imuroin päivittäin, koska minulla on todella kallis pelitietokone, ja se ei tykkää pölystä. Sama pätee TV:seen Pleikkaan ja reitittimeen. Also, tykkään, että manga ei pölyty. Siivoan useammin kuin ikäiseni naiset. Ja hyvä niin. Minua ei ainakaan kiinnosta millaisissa läävissä suominaiset märehtivät. M27
Vierailija kirjoitti:
miksi noin kova kiire?
Meillä pölyjen pyyhkiminen on miehen vastuulla. Lopputulos on tuo.
Elämässäni on muutakin sisältöä kuin pölyn kertymisen kyttääminen. Tiskaan päivittäin, imuroin pari kertaa viikossa enkä jätä tavaroita lojumaan. Pölyt pyyhin silloin kuin sattuu huvittamaan. Mielestäni kotini on ihan tarpeeksi siisti.
Niillä ei ole näppärää miestä joka tomuttaisi pölyt puhtaaksi vaan se laiska kaljamahainen kuvatus meni vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi ikinä arvannut, että palstanainen syyttää miestä. :D
Meillä ei ole tuota huolta. Ei nimittäin paljoa näy tasoja roinan alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi ikinä arvannut, että palstanainen syyttää miestä. :D
Naisen on helpompi syyttää miehiä kuin katsoa peiliin.
AP, menetkö kylään vain nuuskimaan, onko sinua varten siivottu huolellisesti? Pyyhkäiset sormella tasoa ja taulun raameja ja tuijotat pölyistä sormea. Jos ja kun menen kylään, en mene sinne kotitarkastukselle, vaan seurustelemaan kutsuttuna vieraana. Ei haittaa, jos jokunen pölyhiukkanen leijuu siellä täällä. Minunkin huushollini on tällä hetkellä aika pölyinen, sillä olen ollut fyysisesti huonossa kunnossa. Harkinnassa on palkata siivooja käymään esim. kerran tai kahdesti kuussa. Kynnys hankkia siivousapua on vain niin tuhottoman korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi noin kova kiire?
Tulen yleensä sen verran myöhään töistä kotiin, etten jaksa enää nauttia sisäkön siivoamisesta. Saisikohan sellaisen sisäkön tekemään viikonloppukeikkaa?
Niinpä niin. Miehet siivoavat paljon paremmin?