Koronarokotuksen vaikutus kuukautisiin onkin aiempaa luultua yleisempää kertoo uusi tutkimus
Tutkittu ja tehokas? 42% prosenttia naisista sanoi, että kuukautiset olivat runsaammat rokotteen jälkeen. Johtunee edelleen helpotuksesta?
https://www.nbcnews.com/science/science-news/menstruation-changes-covid…
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV on täynnä mielenterveysongelmaisia. Täällä on väitetty että rokotteiden jälkeen ihmisiä on kadonnut enemmän kuin ennen (koska ovat kuolleet lenkillä ollessaan metsiin) ja että aina rokotekierroksen ollessa päällä ambulanssien ääniä kuuluu hänen ikkunastaan enemmän kuin yleensä. Lukekaa tämä väite ajatuksella. Näin uskova - eli todennäköisesti alkavan skitsofrenian kanssa elävä - ihminen kirjoittaa täällä totena omia mutujaan. Samaan sarjaan menee monta monta muuta salaliittoteoriaa.
Uskotteko oikeasti AV:tä vai koko elämänsä tieteelle omistaneita tutkijoita? Tietenkin rokotteesta on sivuvaikutuksia ja niin on koronastakin. Mutta näiden tietojen tulee tulla tieteellisistä, vertaisarvioiduista julkaisusta. Ei palstan sekopäiltä.
Ainakin tälleen kauppakeskusvartijana huomaa ison eron aiempaan. Ei ennen ole joutunut läheskään näin usein elvytystilanteisiin ja soittelemaan ambulanssia asiakkaille. Melkein kaikki olleet rokotteen ottaneita. Tätä olemme siis kysyneet niiltä, jotka olleet sen verran tajuissaan, että on voinut taustatiedoksi kysyä.
Meillä on tässä (muka) kauppakeskuksen vartijan mutuilu. Minusta on hämmentävää että se on joidenkin mielestä ihan validi vasta-argumentti ohjeistukselle jonka laatii työryhmä joka koostuu mm. lääketieteen tohtoreista ja muista piirun verran aiheeseen perehtyneemmistä. Ylipäätään tuntuu olevan niin että mitä matalampi on kommentoijan koulutus, sitä suurempaa on tämä oma asiantuntemus. Näkyy muuten myös tilastoissa kun katsotaan terveysalan rokotettujen osuutta ammattiryhmittäin. Ehkä vartijoiden kannattaa jatkossa hoitaa terveysasiansa esim. hoiva-avustajien ja lähihoitajien kautta jos sieltä löytyy se todellinen ymmärrys ja lammasmaiset lääkärit yrittää vain myrkyttää kansan?
Kerropa nyt sitten sinäkin oma taustasi. Samalla tavalla sinäkin mutuilet ja mistä me tiedetään, voiko sinuun luottaa yhtään sen enempää.
p.s. Jos sinä et ole myös mt-ongelmainen, miksi hengaat av:llä?
Joo ei minuun rokoteasioissa kannatakaan luottaa, en ole sen alan asiantuntija! Mutta itse valitsisin LT-rokotetutkijan jossain asiallisessa mediassa jakamat ohjeet vs. kauppakeskusvartijan vihjailut vauva av:lla. You do you 😉
Ja silti olet pätevä kommentoimaan muiden mielinterveyttä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuutautishäiriöt rokotetuilla on siis rokotteen syy? Kuukautishäiriöitähän on ollut aina ja tulee aina olemaan.
Kaikenlaisia sairauksia ja viruksiakin on aina ollut ja aina tulee olemaan. Miksi sellaisestakaan alkaisi välittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV on täynnä mielenterveysongelmaisia. Täällä on väitetty että rokotteiden jälkeen ihmisiä on kadonnut enemmän kuin ennen (koska ovat kuolleet lenkillä ollessaan metsiin) ja että aina rokotekierroksen ollessa päällä ambulanssien ääniä kuuluu hänen ikkunastaan enemmän kuin yleensä. Lukekaa tämä väite ajatuksella. Näin uskova - eli todennäköisesti alkavan skitsofrenian kanssa elävä - ihminen kirjoittaa täällä totena omia mutujaan. Samaan sarjaan menee monta monta muuta salaliittoteoriaa.
Uskotteko oikeasti AV:tä vai koko elämänsä tieteelle omistaneita tutkijoita? Tietenkin rokotteesta on sivuvaikutuksia ja niin on koronastakin. Mutta näiden tietojen tulee tulla tieteellisistä, vertaisarvioiduista julkaisusta. Ei palstan sekopäiltä.
Ainakin tälleen kauppakeskusvartijana huomaa ison eron aiempaan. Ei ennen ole joutunut läheskään näin usein elvytystilanteisiin ja soittelemaan ambulanssia asiakkaille. Melkein kaikki olleet rokotteen ottaneita. Tätä olemme siis kysyneet niiltä, jotka olleet sen verran tajuissaan, että on voinut taustatiedoksi kysyä.
Meillä on tässä (muka) kauppakeskuksen vartijan mutuilu. Minusta on hämmentävää että se on joidenkin mielestä ihan validi vasta-argumentti ohjeistukselle jonka laatii työryhmä joka koostuu mm. lääketieteen tohtoreista ja muista piirun verran aiheeseen perehtyneemmistä. Ylipäätään tuntuu olevan niin että mitä matalampi on kommentoijan koulutus, sitä suurempaa on tämä oma asiantuntemus. Näkyy muuten myös tilastoissa kun katsotaan terveysalan rokotettujen osuutta ammattiryhmittäin. Ehkä vartijoiden kannattaa jatkossa hoitaa terveysasiansa esim. hoiva-avustajien ja lähihoitajien kautta jos sieltä löytyy se todellinen ymmärrys ja lammasmaiset lääkärit yrittää vain myrkyttää kansan?
Kerropa nyt sitten sinäkin oma taustasi. Samalla tavalla sinäkin mutuilet ja mistä me tiedetään, voiko sinuun luottaa yhtään sen enempää.
p.s. Jos sinä et ole myös mt-ongelmainen, miksi hengaat av:llä?
Joo ei minuun rokoteasioissa kannatakaan luottaa, en ole sen alan asiantuntija! Mutta itse valitsisin LT-rokotetutkijan jossain asiallisessa mediassa jakamat ohjeet vs. kauppakeskusvartijan vihjailut vauva av:lla. You do you 😉
Miksei eri ammattiryhmien edustajat saisi kertoa kokemuksiaan?
Pitäisikö kaikkien olla hiljaa vain ja annetaan rokotetutkijoiden puhua meidän silmät ja suut täyteen?
Uskotaan pelkästään heitä ja sitä, että meille halutaan pelkkää hyvää... Muka.
Tässä tapauksessa sen "muun ammattiryhmän" johtopäätös oli mutua, joka pahimmillaan luo virheellisiä käsityksiä.
Jos suurin osa ihmisistä on ottanut rokotteen, niin silloin suurin osa kauppakeskuksessa pyörtyneistä, liikenneonnettomuuteen joutuneista sekä junamatkustajista on ottanut rokotteen.
Silloin pitää pystyä ymmärtämään, että rokote ei aiheuta liikenneonnettomuuteen joutumista tai junalla matkustamista.
Jotkut ovat pyörtyneistä rokotteen ottamisen jälkeen. Mm. siksi siellä rokotuspaikalla pitää odotella jonkin aikaa ennenkuin saa lähteä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan ole väittänytkään, että rokote ei vaikuttaisi kuukautisiin. Kyllähän esimerkiksi allergialääkkeet aiheuttavat väsymystä, mutta pitää olla aika idiootti, että ei ottaisi.
Kyllä väitti. Suomessakin sitä väitettä toistettiin ahkerasti.
"Euroopan lääkevirasto tyrmää: Koronarokotteilla ei havaittu yhteyttä kuukautishäiriöihin"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008492629.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuutautishäiriöt rokotetuilla on siis rokotteen syy? Kuukautishäiriöitähän on ollut aina ja tulee aina olemaan.
Kaikenlaisia sairauksia ja viruksiakin on aina ollut ja aina tulee olemaan. Miksi sellaisestakaan alkaisi välittämään.
Juuri näin. Minulle korona ei aiheuttanut muuta kuin parin päivän kurkkukivun. Taitaa muilla nuo pitkittyneet oireet johtua vain siitä että stressavat. Aina on ollut viruksia niin turha tästä välittää tai tutkia sen enempää kuin muistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kierukan takia muutoin menkaton, mutta jokaisen kolmen rokotteen ja yhden taudin jälkeen tuli 1-2 menkat. Taudin jälkeen runsaimmat.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että kyllä tämä on mahdollista. Kaikenlaisia kuukautishäiriöitä on ihmisille tullut rokotteista. Joillain jäänyt pois ja joillain, joilla ollut pois, on alkanut. On myös esimerkiksi vanhainkotivanhuksiakin, joilla alkanut vuoto ykskaks.
Olimme koekaniineita. Tämän rokotteen tekniikkahan oli aivan uudenlainen verrattuna edeltäviin.
Mulla ainakin niukkeni. Miten ihanaa jopa pelkästään tämän takia olisin voinut ottaa rokotteen.
Mulla kaksi rokotetta ja niiden jälkeen kuukautisten väli pidentynyt n. 10 päivää. Ovat muuten normaalit tai niukat, mutta vuoto päiviä välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos diagnoosista.
Minä olen ainakin ollut yksi, joka on kirjoittanut täällä noista molemmista aiheista.
En totena, mutta omana havaintonani.
Olen työssäkäyvä (Aalto-yliopistolla töissä) 42-vuotias nainen.
Työterveyteen ei ainakaan vielä minua ole passitettu mielenterveysongelmien takia. Kerran kävin työuupumuksen takia juttelemassa ja silloinkin sairaslomaa tuli vain kolme päivää. Tietysti voi olla, että minulla on jotain alkavaa, mitä en vielä itse huomaa eikä lääkäritkään toistaiseksi ole huomanneet.
Minä taas olen eläkkeelle juuri jäävä peruskoulun ope, eikä mt-ongelmia ole ollut sitten nuoruusvuosien. Mikä naisvihamielinen stereotypia tuo on, että vauva-lehden lukijat eli nuoret äidit, isoäidit, lapsista ja kasvatuksesta kiinnostuneet ihmiset jne. olisivat mt-ongelmaisia. Työpaikan kahvipöydässä voi huoletta sanoa, että "luin Tiede-lehden keskustelupalstalta..." mutta jos sanoo, että "luin Vauva-lehden keskustelupalstalta...", kuulijat odottaa heti jotain huvittavaa. Vaikka, Tiede-lehden keskustelupalstalla käyneenä, huomasin, että siellä oli seassa ihan samanlaisia nillittäjiä, kuin täälläkin! :)
Minkälaista asiantuntijuutta täällä peräänkuullutetaan.
90 % Covidiin liittyvistä kuolemista tapahtuu täysin rokotetuille
"Tämä on Britannian hallituksen virallisen raportin tieto helmikuulta 2022., tarkemmin maan terveysturvallisuuden viraston (Health Security Agency HSA) viikottaisesta katsauksesta. UK on niitä varsin harvoja maita, jotka ovat pitäneet tarkkaa tilastoa koronapandemian kulusta ja myös julkistavat datansa. Suomi ei kuulu niihin maihin.
Raportissa on useita taulukoita, jotka osoittavat, että valtaosa koronaan sairastuneista, sairaalaan joutuneista ja sen takia kuolleista oli täysin rokotettuja. Britanniassa terveysviranomaiset erottelevat ihmiset rokottamattomiin ja niihin, jotka ovat saaneet yhden, kaksi tai kolme rokoteannosta. Rokotetuissa henkilöissä oli vuoden 2022 tammi- ja helmikuussa (24.1. – 28.2.2022) yhteensä 1.086.434 koronatapausta eli runsas miljoona. Nämä edustivat 73 %:ia kaikista tapauksista. Eniten koronatapauksia kirjattiin kolme rokotetta saaneilla 40-49-vuotiailla.
Kun lapset jätettiin pois laskuista, rokotetut edustivat 91 % kaikista tapauksista.
Vastaavasti raportti kertoo, että samaan aikaan 89 % kaikista kuolleista oli rokotettuja." EH
Mulla sekosi kuukautiset aina rokotteen ottamisen jälkeen. Ensimmäisen rokotteen jälkeen kuukautiset alkoi liian aikaisin, kierto oli vain 22 päivää ja vuoto kesti normaalia pidempään. Toisen rokotteen jälkeen kuukautiset oli myöhässä ja vuoto oli rankkaa. Sairastin myöhemmin myös koronan lievänä ja kuukautiset tuli samaan aikaan ja kestivät normaalia pidempään. Yleensä mulla on säännöllinen kierto n. 30 päivää ja vuoto kestää noin 4 päivää.
Täällä kanssa yksi, joka sai koronarokotteesta kuukautishäiriöitä. Rokotteen jälkeen kuukautiset alkoivat liian aikaisin ja olivat runsaammat kuin yleensä. Tämän jälkeen taas kuukautiset loppuivat pariksi kuukaudeksi, mutta nyt näyttää siltä, että kierto vihdoin palautunut normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muuten on että sitä koronaa kaivetaan edelleen esiin sieltä nenänielusta?
Mistä vetoa niin sillä syvällä kaivamisella eli "testaamisella" on jotain tekemistä sen kanssa, että on haluttu tuhota ihmisiä? Ehkä jotenkin ronklaamalla sitä veriaivoestettä ja siten saada sitä läpäisevämmäksi? Jotta sitten jos ja kun henkilö ottaa koronarokotteen se pääsisi helpommin vaikuttamaan keskushermostoon asti aiheuttaen ongelmia?
En tiedä, kunhan olen hullu salaliittoteoreetikko ja helvetin skeptinen kaikesta. ;)
Pienessä mitättömässä päässäni vaan pyöritellyt, voisiko joku tuollainen olla syynä?
Minulla taas on kiertoväli pidentynyt. Menkat eivät ole runsaat, mutta kestävät 1-3 päivää kauemmin.
Mikä siinä muuten on että sitä koronaa kaivetaan edelleen esiin sieltä nenänielusta?