Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronarokotuksen vaikutus kuukautisiin onkin aiempaa luultua yleisempää kertoo uusi tutkimus

Vierailija
17.07.2022 |

Tutkittu ja tehokas? 42% prosenttia naisista sanoi, että kuukautiset olivat runsaammat rokotteen jälkeen. Johtunee edelleen helpotuksesta?

https://www.nbcnews.com/science/science-news/menstruation-changes-covid…

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädään odottelemaan, että HS tai Yle julkaisee tämän.

Vierailija
2/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kierukan takia muutoin menkaton, mutta jokaisen kolmen rokotteen ja yhden taudin jälkeen tuli 1-2 menkat. Taudin jälkeen runsaimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat oli tiedossa jo ensimmäisen rokotuskierroksen jälkeen. Täällä yrittivätkin jotkut tehdä avauksia ja keskustella noista ongelmista, mutta ne avaukset poistettiin, tietenkin.

Vierailija
4/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuntuu myös keskenmenot lisääntyneen nykyään ja lapsettomuus muutenkin

-siitäkin voisi joku tehdä tutkimuksen.

Samoin miesten erektio-ongelmat lisääntyneet.

Tällä hetkellä varmaan syytetään näissäkin myös stressiä ja muuten vain haluttomia naisia ja miehiä.

Vierailija
5/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kierukan takia muutoin menkaton, mutta jokaisen kolmen rokotteen ja yhden taudin jälkeen tuli 1-2 menkat. Taudin jälkeen runsaimmat.

Alapeukuttajalle tiedoksi, että kyllä tämä on mahdollista. Kaikenlaisia kuukautishäiriöitä on ihmisille tullut rokotteista. Joillain jäänyt pois ja joillain, joilla ollut pois, on alkanut. On myös esimerkiksi vanhainkotivanhuksiakin, joilla alkanut vuoto ykskaks.

Vierailija
6/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-asetyylikysteiini on muistaakseni yksi lisäravinteista, joka saattaa vähentää koronarokotteen haittavaikutuksia. USA:ssa sitä ei ilmeisesti enää saa ilman reseptiä, mutta suomalainen voi helposti tilata sitä EU:sta. 

Vierailija
7/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuntuu myös keskenmenot lisääntyneen nykyään ja lapsettomuus muutenkin

Tällä hetkellä varmaan syytetään näissäkin myös stressiä ja muuten vain haluttomia naisia ja miehiä.

Myös vastasyntyneiden epämuodostumat ovat lisääntyneet radikaalisti korona"rokotteiden" myötä.

Kauhistuttaa myös, mitä imetetyille vauvoille tapahtuu.

Kannatan kyllä ehdottomasti imetystä noin yleensä, mutta rokotetun äidin maito. Mitä siitä oikeasti erittyykään? Väitetään, ettei haittaa, mutta todellisuus on varmasti jotain muuta.

Ikävä kyllä Imetyksen Tuki -ryhmässä me jotkut koitettiin kysellä tästä, mutta aiheet alettiin blokata.

Ei saanut edes keskustella aiheesta. :(

Vierailija
8/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja korona ja kuukautiset tulivat samaan aikaan. Oli aivan järkyttävät kuukautiset, mietin että johtuikohan koronasta?

Vierailija
9/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton ja korona ja kuukautiset tulivat samaan aikaan. Oli aivan järkyttävät kuukautiset, mietin että johtuikohan koronasta?

Johtu ehkä nenätikusta

Vierailija
10/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ihmisten lisääntyminen tulee jatkossa oikein sujumaan...

Covid-19 vaccination BNT162b2 temporarily impairs semen concentration and total motile count among semen donors

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/andr.13209

Vierailija
11/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sgfsdrgt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtu ehkä nenätikusta

Olen lukenut että korona saattaa tehdä kuukautiset runsaammiksi, ei vain koronarokote.

Vierailija
12/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös varpaanvälit ovat levinneet koronarokotuksen jälkeen.

Vierailija
13/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan he niin helpottuneita..? Ala-arvoista ja moraalitonta oli leimata kk-häiriöitä kokeneita tuolla tavalla. Muutenkaan rokotteen haitoista ei saanut puhua ja tälläkin palstalla ne leimattiin foliohattuiluksi. En antanut nuoreni onneksi ottaa tuota rokotetta (kun olin huolissani sivuvaikutuksista ml. sydänlihastulehdus jota myös vähäteltiin tyyliin "antibiootti hoitaa". Niin joo mutta sairastettu tulehdus altistaa myöhemmin sydämen vajaatoiminnalle mikä on vakava asia). Onneksi näitä tutkimustuloksia alkaa pikkuhiljaa tulla ja porukkakin ehkä herää siihen millaisen riskin ottivat oman terveytensä suhteen. Ketään ei voi viedä haitoista edes oikeuteen kun rokotteet otettiin omalla vastuulla eli jos jotain häikkää tuli niin itse on kärsittävä yksin eikä korvauksia saa. Kyllä moni tuli huijatuksi noihin piikkeihin "asiantuntijoiden" tyhjillä lupauksilla.

Vierailija
14/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rokottamattomien siemenneste ja veri on tulevaisuudessa kultaakin kalliimpaa.

Vierailija
15/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vastasyntyneiden epämuodostumat ovat lisääntyneet radikaalisti korona"rokotteiden" myötä.

Kauhistuttaa myös, mitä imetetyille vauvoille tapahtuu.

Kannatan kyllä ehdottomasti imetystä noin yleensä, mutta rokotetun äidin maito. Mitä siitä oikeasti erittyykään? Väitetään, ettei haittaa, mutta todellisuus on varmasti jotain muuta.

Ikävä kyllä Imetyksen Tuki -ryhmässä me jotkut koitettiin kysellä tästä, mutta aiheet alettiin blokata.

Ei saanut edes keskustella aiheesta. :(

Minulla olisi linkki tutkimukseen jossa listattiin rokotteiden haittavaikutuksia ja siellä oli myös mainittu muutama haittatapaus imetetyillä lapsilla. Yksi ainakin oli saanut ihottuman.

olen nyt eri koneella en voi linkittää sitä tähän.

Vierailija
16/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäädään odottelemaan, että HS tai Yle julkaisee tämän.

Saat odottaa...

Vierailija
17/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syyttäisi vain stressiä vaan muovien ainesosia, ilmansaasteita jne. En ole kuullut, että liittyisi mihinkään rokotteeseen. Mutta ainahan jotkut ihmiset syyttävät rokotteita.

Vierailija
18/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että en ole mitenkään paniikissa siitä että rokote vaikuttaa menkkoihin, vielä vähemmän kun sama vaikutus voimakkaampana oli itse taudilla. Kyllä se oli tiedossa ennenkin että erilaiset infektiot ja viruksille altistuminen vaikuttaa ihmisen hormonitoimintaan, yleensä onneksi lyhytaikaisesti. Seuraavankin rokotteen aion ottaa jos tulee tarjolle.

Vierailija
19/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rokotusten jälkeen kuukautisten väli pidentynyt ja vuoto päiviä joskus enemmän kuin normaalisti. Määrä ei ole suurempi.

Vierailija
20/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aiotte otta vielä lisää rokitteita?

Miksi?