Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronarokotuksen vaikutus kuukautisiin onkin aiempaa luultua yleisempää kertoo uusi tutkimus

Vierailija
17.07.2022 |

Tutkittu ja tehokas? 42% prosenttia naisista sanoi, että kuukautiset olivat runsaammat rokotteen jälkeen. Johtunee edelleen helpotuksesta?

https://www.nbcnews.com/science/science-news/menstruation-changes-covid…

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aiotte otta vielä lisää rokitteita?

Miksi?

Olen riskiryhmäläinen ja katson että kymmeniä vuosia asiaan perehtuneillä asiantuntijoilla on minua paremmat edellytykset tehdä riskiarviota taudin ja rokotteen suhteen kuin minulla, joten toimin mielelläni pääsääntöisesti suositusten mukaan. Toki luen myös suositusten perusteet, onko kyseessä vakava uhka terveydelle/hengelle vai tyyliin sairauspoissaolojen vähentäminen.

Vierailija
22/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen riskiryhmäläinen ja katson että kymmeniä vuosia asiaan perehtuneillä asiantuntijoilla on minua paremmat edellytykset tehdä riskiarviota taudin ja rokotteen suhteen kuin minulla, joten toimin mielelläni pääsääntöisesti suositusten mukaan. Toki luen myös suositusten perusteet, onko kyseessä vakava uhka terveydelle/hengelle vai tyyliin sairauspoissaolojen vähentäminen.

Täällä av:lla ihmiset tietää paremmin koska he ovat guuglanneet ihan itse! Löytyi jonkun pohjalaisen kotiäidin verkkosivusto jolla myytiin pakurakääpäteetä ja kerrottiin mistä rokotteissa OIKEASTI on kyse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun kerran olet noin lammasmainen, että ulkoistat ajattelemisesi "asiantuntijoille", niin pitäisiköhän sinun etsiä sellainen, joka on asiantuntija tunnistamaan "asiantuntijoiden" paskapuheet?

Vierailija
24/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/recommendations/preg…

COVID-19 vaccination is recommended for all people 6 months and older. This includes people who are pregnant, breastfeeding, trying to get pregnant now, or might become pregnant in the future. CDC also recommends COVID-19 vaccines for infants 6 months and older whos mother was vaccinated or had a COVID infection before or while pregnant.

Ihanaa. Kaikki voi nyt ottaa rokotteen! Jopa 6kk vanhat vauvat.

Vierailija
25/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Getting a COVID-19 vaccine can help protect you from getting very sick from COVID-19."

Vierailija
26/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuukautiset ovat tasaantuneet, en kyllä tiedä onko rokotetta kiittämistä. Mutta olivat hieman sekaisin 1.5 vuotta sen jälkeen, kun otin jälkiehkäisypillerin. Kiitos rokote, jos hoidit tilanteen.

Vierailija
27/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli runsaammat ja kesti Monta päivää pidempään.

Vierailija
28/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun kerran olet noin lammasmainen, että ulkoistat ajattelemisesi "asiantuntijoille", niin pitäisiköhän sinun etsiä sellainen, joka on asiantuntija tunnistamaan "asiantuntijoiden" paskapuheet?

Kuka olisi hyvä selkainen asiantuntija? Ilja Janitskin tai Ano Turtiainen?

Vierailija
29/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No adverse pregnancy-related outcomes occurred in previous clinical trials that used the same vaccine platform as the J&J/Janssen COVID-19 vaccine. Vaccines that use the same viral vector as the J&J/Janssen COVID-19 vaccine have been given to people in all trimesters of pregnancy, including in a large-scale Ebola vaccination trial. No adverse pregnancy-related outcomes, including adverse outcomes affecting the baby, were associated with vaccination in these trials. Learn more about how viral vector vaccines work."

tuossa yhdet perustelut miksi tämä uusi koronarokote on turvallinen radkaanaolevalle.

Vierailija
30/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuntuu myös keskenmenot lisääntyneen nykyään ja lapsettomuus muutenkin

-siitäkin voisi joku tehdä tutkimuksen.

Samoin miesten erektio-ongelmat lisääntyneet.

Tällä hetkellä varmaan syytetään näissäkin myös stressiä ja muuten vain haluttomia naisia ja miehiä.

Mutta tiesitkö, että mikromuovit vähentävät lapsien saantia tai lapsien saanti loppuu kokonaan? Ne mikromuovit vaikuttavat jo merien eläimissä ja kaloissa, minkä takia myös ne kala ja eläin kannat ovat romahtaneet merkittävästi.

Vierailija
31/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No adverse pregnancy-related outcomes occurred in previous clinical trials that used the same vaccine platform as the J&J/Janssen COVID-19 vaccine. Vaccines that use the same viral vector as the J&J/Janssen COVID-19 vaccine have been given to people in all trimesters of pregnancy, including in a large-scale Ebola vaccination trial. No adverse pregnancy-related outcomes, including adverse outcomes affecting the baby, were associated with vaccination in these trials. Learn more about how viral vector vaccines work."

tuossa yhdet perustelut miksi tämä uusi koronarokote on turvallinen radkaanaolevalle.

Tämä oli lainattu cdcn sivuilta. Eli koska ebolarokote ei aiheuttanut haittavaikutuksia niin koronarokotekkaan ei aiheuta...

Vierailija
32/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuntuu myös keskenmenot lisääntyneen nykyään ja lapsettomuus muutenkin

-siitäkin voisi joku tehdä tutkimuksen.

Samoin miesten erektio-ongelmat lisääntyneet.

Tällä hetkellä varmaan syytetään näissäkin myös stressiä ja muuten vain haluttomia naisia ja miehiä.

Myös vastasyntyneiden epämuodostumat ovat lisääntyneet radikaalisti korona"rokotteiden" myötä.

Kauhistuttaa myös, mitä imetetyille vauvoille tapahtuu.

Kannatan kyllä ehdottomasti imetystä noin yleensä, mutta rokotetun äidin maito. Mitä siitä oikeasti erittyykään? Väitetään, ettei haittaa, mutta todellisuus on varmasti jotain muuta.

Ikävä kyllä Imetyksen Tuki -ryhmässä me jotkut koitettiin kysellä tästä, mutta aiheet alettiin blokata.

Ei saanut edes keskustella aiheesta. :(

Minulla olisi linkki tutkimukseen jossa listattiin rokotteiden haittavaikutuksia ja siellä oli myös mainittu muutama haittatapaus imetetyillä lapsilla. Yksi ainakin oli saanut ihottuman.

olen nyt eri koneella en voi linkittää sitä tähän.

Voi ei. Vaikkakin arvattavaa.

Esim. Allergialapset-ryhmässä ja monessa muussakin oon just katsellut, miten moni nykyään postaa kuvia lapsen/vauvan kamalista, rajuista ihottumista ja itkuisuudesta. Oon miettinyt, ettei ennen ollut niitä noin paljoa? Usein tekisi mieli niissä kysyä, onko äiti rokotettu + lapsi imetetty. :(

Vierailija
33/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan he niin helpottuneita..? Ala-arvoista ja moraalitonta oli leimata kk-häiriöitä kokeneita tuolla tavalla. Muutenkaan rokotteen haitoista ei saanut puhua ja tälläkin palstalla ne leimattiin foliohattuiluksi. En antanut nuoreni onneksi ottaa tuota rokotetta (kun olin huolissani sivuvaikutuksista ml. sydänlihastulehdus jota myös vähäteltiin tyyliin "antibiootti hoitaa". Niin joo mutta sairastettu tulehdus altistaa myöhemmin sydämen vajaatoiminnalle mikä on vakava asia). Onneksi näitä tutkimustuloksia alkaa pikkuhiljaa tulla ja porukkakin ehkä herää siihen millaisen riskin ottivat oman terveytensä suhteen. Ketään ei voi viedä haitoista edes oikeuteen kun rokotteet otettiin omalla vastuulla eli jos jotain häikkää tuli niin itse on kärsittävä yksin eikä korvauksia saa. Kyllä moni tuli huijatuksi noihin piikkeihin "asiantuntijoiden" tyhjillä lupauksilla.

Tämä ärsyttää eniten. Kun naiset raportoivat sivuvaikutuksista se leimataan ties miksi mentaalionhelmaksi sen sijaan että otettaisiin vakavasti ja tutkittaisiin.

Itse en ole yhtään rokotetta ottanut, yksi syy on tuossa mitä kirjoitin. Jos siitä voi tulla minulle sivuvaikutuksia joita ei suostuta tutkimaan niin jätän väliin, kiitos.

En väitä että vain rokote aiheuttaisi haittoja, voihan ne tulla myös koronasta. Me emme tiedä koska aihetta ei haluttu tutkia!

Itselläni korona ei vaikuttanut kuukautisiin.

Vierailija
34/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolmesti rokotettuja, jotka saivat kovan kuumeen koronassa ja osalle tuli pitkä tauti sahaavalla kuumeilulla. Mitä järkeä koko rokotteessa? Suurin osa EI SAA vakavaa tautia muutenkaan. Ja rokote ei suojaa koronan tuhovaikutuksilta eri elimissä (aivot, keuhkot, sydän ym.) Ja tehokin kestää vain pari kk.

Itse otin kaksi. Toisen rokotteen otin järkyttävän painostuksen ja syyllistämisen seurauksena. Piispakin syytti, miten rokottamattomien vastuulla ovat tautiin menehtyvät.

Vierailija
35/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ihmisten lisääntyminen tulee jatkossa oikein sujumaan...

Covid-19 vaccination BNT162b2 temporarily impairs semen concentration and total motile count among semen donors

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/andr.13209

Tiedätkö mitä tarkoittaa temporarily.

Vierailija
36/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistettiin kommentti, joka koski vastasyntyneiden epämuodostumien radikaalia lisääntymistä rokotteiden myötä?

Vierailija
37/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistettiin kommentti, joka koski vastasyntyneiden epämuodostumien radikaalia lisääntymistä rokotteiden myötä?

Oliko siinä faktaa vai pelonlietsontaa?

38/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun ottaa rokitteen niin sitten rokittaa kovempaa.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
39/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä faktaa vai pelonlietsontaa?

Faktaa.

Vierailija
40/115 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan he niin helpottuneita..? Ala-arvoista ja moraalitonta oli leimata kk-häiriöitä kokeneita tuolla tavalla. Muutenkaan rokotteen haitoista ei saanut puhua ja tälläkin palstalla ne leimattiin foliohattuiluksi. En antanut nuoreni onneksi ottaa tuota rokotetta (kun olin huolissani sivuvaikutuksista ml. sydänlihastulehdus jota myös vähäteltiin tyyliin "antibiootti hoitaa". Niin joo mutta sairastettu tulehdus altistaa myöhemmin sydämen vajaatoiminnalle mikä on vakava asia). Onneksi näitä tutkimustuloksia alkaa pikkuhiljaa tulla ja porukkakin ehkä herää siihen millaisen riskin ottivat oman terveytensä suhteen. Ketään ei voi viedä haitoista edes oikeuteen kun rokotteet otettiin omalla vastuulla eli jos jotain häikkää tuli niin itse on kärsittävä yksin eikä korvauksia saa. Kyllä moni tuli huijatuksi noihin piikkeihin "asiantuntijoiden" tyhjillä lupauksilla.

Tämä ärsyttää eniten. Kun naiset raportoivat sivuvaikutuksista se leimataan ties miksi mentaalionhelmaksi sen sijaan että otettaisiin vakavasti ja tutkittaisiin.

Itse en ole yhtään rokotetta ottanut, yksi syy on tuossa mitä kirjoitin. Jos siitä voi tulla minulle sivuvaikutuksia joita ei suostuta tutkimaan niin jätän väliin, kiitos.

En väitä että vain rokote aiheuttaisi haittoja, voihan ne tulla myös koronasta. Me emme tiedä koska aihetta ei haluttu tutkia!

Itselläni korona ei vaikuttanut kuukautisiin.

Lääkkeiden suositukset peruvat aina keskiverto mieheen. Joten naisena kannattaa aina suhtautua varauksella siihen mitä lääkäri määrää, he eivät huomio naisten erillaista kehon ja hormonien toimintaa.