Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vittuilee jatkuvasti

Vierailija
16.07.2022 |

Oon kyllästynyt . Jatkuvalla syötöllä muka-hauskoja juttuja, jotka ei oo hauskaa nähneetkään. Jatkuvaa vittuilua ja jotain saakelin hokemia. On Kuopiosta alunpitäen, jos mietitte. Oon niin väsynyt, ei lopeta vaikka pyydän. Ei mene tuntia ilman että pitää vääntää kaikki. Ei puhettakaan normaalista keskustelusta .

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat. Mulla savolainen mies. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
22/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa?

Pitkä juttu, on lapsia. Ei tästä niin vaan lähdetä.

No voi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit keskusteluajan ilman lapsia ja muuta häirintää, kerrot olevasi ihan sujut sen kanssa että hän ja vaikka koko muu maailma pitää sinua tosikkona. Että otat hänen n.k. huumorinsa pelkkänä vittuiluna joka joko loppuu nyt, tai tulee olemaan syy siihen, että alat inhota häntä aina enemmän, mikä tulee johtamaan eroon.

Ja sitten johdonmukaisuus! Et pyydä sitä vesilasillista keittiöstä. Jos itse keksii tuoda ja pitää sitä sitten kaukana, nouset ylös ja jätät huoneen. Pöydässä et pyydä mitään, vaan nouset ylös ja kierrät pöydän hakien itse. Pari pisaraa salaattikastiketta hänen hiuksissaan olisi ehkä myös hyvä juttu. Et viestitä mistään missä olet, et kerro koska tulet kotiin, ja kun ukko kaappeja availee ja vitsinä sanoo, että laitapa pää tähän, lopetat perunoiden kuorimisen siihen ja menet pois. Kengälleen sylkäiset, jos sen tuo naamasi eteen. Ja oi voi keksisin vaikka mitä! Kiusa se on pienikin kiusa.

Toiset eivät luovu lapsuudenkodista opituista malleista kuin kantapään kautta. Toivottavasti miehesi oppii.

Tsemppiä!

Vierailija
24/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille pöndelle että menee sinne mualle ähisemään. Kun laukoo vttuilujaan sano niihin lakonisesti vaan haha. Luulisi juntemmankin tajuavan. Etsi fiksumpi mies. Hesalaisena miehenä olen seurustellut maalaisen kanssa ja 1 kerta riitti minulle. Täyttää piinaa.

Vierailija
25/45 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa?

No ei tuo miehen käytös mitään uutta sitten voi olla.

Vierailija
26/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies samanmoinen mutta onkin osittain savolainen. Ehkä se selvittää sen vittumaisuuden että naureskelee toisen kustannuksella.

Vierailija
27/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kivekset laskeutuneet.

Vierailija
28/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa?

Kerkesit tehdä lapsetkin ennenkuin huomasit millainen mies on? 

Vierailija
29/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvää mikroaggressiota. Joskain syystä mies ei ole tyytyväinen elämäänsä kanssasi. Hän tuntee siitä kaunaa ja epämukavaa oloa. Hän ei kuitenkaan osaa tai halua tehdä asialle jotakin ja mielessä oleva kauna ilmenee jatkuvana vitsiksi piilotettuna mikroaggressiona. Vitsiksi piilotettuna siksi, että aggression voi kiistää ja hän voi aina mitätöidä sinut sanomalla, että "Älä nyt vitsistä suutu, tosikko". Sanattomasti hän kuitenkin ilmaisee "Sainpas sinut suuttumaan, etkä voi tehdä mitään tai näytät itse alhaiselta. Nyt voin tuntea moraalista ylemmyyttä sinua kohtaan samalla kun teen sinulle pahan olon".

Tämä ei lopu, ellei käytöksen oikeaan syyhyn puututa. Kauna ei lähde itsestään, se mätänee ja pikkuhiljaa muuttaa henkilön persoonaa myrkyllisemmäksi ja myrkyllisemmäksi. Se, miten puutut juurisyyhyn, riippuu siitä, mikä se on. Ehkä tiedät sen itsekin? Parhaimmassa tapauksessa se on se elefantti huoneessa, josta ei puhuta, mutta joka on aina läsnä ja jota kukaan ei voi paeta. Joskus se voi olla täysin sinusta tai perheestä riippumaton asia, eli jokin asia ulkopuolella, joka on saanut myrkyn miehesi mielen sisään.

Paras vaihtoehtosi on miettiä, kuinka asia otetaan esiin siten, että miehesi ei pysty pakenemaan sen kohtaamista. Muista, että hän yrittää välttää sitä viimeiseen saakka, sillä se on hänelle mörkö, jota hän ei uskalla kohdata suoraan, vaikka se on jatkuvasti hänen mielensä pinnalla. Hän saattaa pelätä sen tietoista ajattelemistakin, mutta hän ei pääse siitä omin voimin eroon.

Aggression laadusta riippuen ratkaisu voi olla mitä tahansa empaattisesta keskustelusta eroon. Ratkaisun tiedät, kun selvität aggression syyn.

Mistä tiedän että näin on? Olin itse se henkilö, joka oli suhteessa täynnä mikroaggressiota ja suhteen jälkeenkin, vaikka se on alkanut helpottaa. Olen pystynyt kohtaamaan asian ja voin sanoa, että käsittelemätön aggression syy on myrkky, joka vie ensin ilon elämästä, sitten suhteesta ja lopuksi vie sekä suhteen ja viime kädessä mielenterveyden.

Älä ole niin kuin minä.

Vierailija
30/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo samalla tavalla ärsyttävää kuin kännissä olevan kanssa keskustelu kun kaikki puhe noin vähäjärkistä on.

Vierailija
31/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille pöndelle että menee sinne mualle ähisemään. Kun laukoo vttuilujaan sano niihin lakonisesti vaan haha. Luulisi juntemmankin tajuavan. Etsi fiksumpi mies. Hesalaisena miehenä olen seurustellut maalaisen kanssa ja 1 kerta riitti minulle. Täyttää piinaa.

Just mietinkin, onko aloittaja Varsinais-Suomesta, Etelä-Pohjanmaalta vai Helsingistä.. Ei ainakaan Itä- tai Pohjois-Suomesta selvästikään. Täällä ihmisillä vaan on parempi huumorintaju.

Vierailija
32/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako arvata. Kouluttamaton.

Vierailija
33/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään päde kaikkiin savolaisiin, kaikkiin savolaisiin miehiinkään. Mutta se on kyllä tosi, että savolainen ja hämäläinen tai pohjalainen mentaliteetti ei kohtaa. Savolaisena lähinnä yököttää hämäläisyys =  tönkkö ja synkeä puhumattomuus ja rannikkopohjalaisuus = härmäläinen leuhkinta ja aggresssio. Huono olo heidän seurassaan. Vaikuttaa tosiaan siltä, että Ap:n mies on saanut tarpeekseen, mutta ei jotenkin osaa suoraan sanoa sitä.

Vierailija
34/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Erosta voi seurata ongelmia mutta niistä selviää ja eroaminen on sekä sinulle että lapsille parasta. 

Vierailija
35/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vaan nöyrästi kuuntelet. Omapa on valintasi.

Vierailija
36/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän myös eri mieltä kaikista asioista? Näpäyttelee ja vähättelee? Yritystä yhteisymmärrykseen ei ole.

Vierailija
37/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on Ylä-Savosta kotoisin, mutta toki asunut täällä pääkaupunkiseudulla parikymppisestä. Ihan on OK puoliso, joskin olen itäsuomalainen itsekin. Eipä olla tuppisuita kumpikaan ja sanaillaan kaikenlaista keskenämme.

Ap:n tilanteesta en osaa muuta sanoa kuin, että laukoo takaisin samalla mitalla. Seurusteluaikana pistin jauhot suuhun pari kertaa ja jopa tokeni.

Vierailija
38/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
39/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomat naiset miksi ihmeessä te valitsette puolisoksenne porukan pellen eli sen hauskan ja joviaalin tyypin? Jättäkää nämä tyypit niille naisille, joilla on hymy ja nauru herkässä ja jotka osaavat pelin myös itse.

Vierailija
40/45 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomat naiset miksi ihmeessä te valitsette puolisoksenne porukan pellen eli sen hauskan ja joviaalin tyypin? Jättäkää nämä tyypit niille naisille, joilla on hymy ja nauru herkässä ja jotka osaavat pelin myös itse.

Jännä, että mielestäsi on kyse huumorintajuttomuudesta, jos ei ymmärrä sinun näkemystäsi huumorista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi