Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tuijottavat?

Vierailija
16.07.2022 |

Etenkin nuoret, ikäiseni naiset. (olen 20). Tuntuu välillä tosi pahalle ja ihmetyttää. Tänään junassa koko sen matkan ajan yksi nuori nainen. Yritin hymyillä hänelle kun huomasin, ettei tuijotuksesta tullut loppua. Ei hymyillyt takaisin, tuijotti vain. Sellaisella vihaisella, perus teini-ilmeellä. Mikä ihme siinä on? Istuin aivan rauhassa, hiljaa. En pukeudu erikoisesti. Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja tällaiset kokemukset tuntuvat tosi pahalta, kun alan heti miettimään onko minussa jotakin vikaa. Miksi te tuijotatte ihmisiä?

Ja tiedän, että sellainen vilkaisu ja silmäily on ihan normaalia, puhun nyt tuijottamisesta!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut harrastaa sitä töllöttämistä ihan kiusallaan, etenkin jos huomaavat että töllötyksen kohde tuntee olonsa hankalaksi siitä.

Olen huomannut myös tämän. Yleensä siihen syyllistyy sellaiset naiset, joiden oma naamataulu on alle seiskamiikan.

Vierailija
82/84 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ***tti ihmisten ongelmia.

No sanoppa muuta!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä itse haet toisten katseesta hyväksyntää ja jotkut aistivat tämän. Tuijottavat, koska luulevat että sinulla ei ole kaikki hyvin. Epävarmuus sinussa paistaa läpi.

Hmm. Tavallisesti istuin siinä, mutta en kiellä. Eläimiähän me kaikki ollaan, voi olla joku biologinen juttu. Mistä sitä tietää!

Vierailija
84/84 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on  vielä pahempi, päästä varpaisiin toljottajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme