Viiskymppinen teinin vaatteissa
Muodikkaasti farkun polvet rikki, hepponen paita päällä, tukka charlien enkeli tukka, tärkein viesti kattokaa kuinka oon nuorekas, ikä on numero.
Jokainen laillaan, mikäpä siinä, vaikka on jo 10- vuotiaita lapsenlapsia. Haku päällä , minkälaisten miesten makuun?
Kommentit (29)
toi kuolenkaapu oli mahtava, kuolen nauruun =) =) =)
Jos vanha mies pukeutuu nuorekkaasti, niin naiset haukkuvat.
Jos vanha nainen pukeutuu nuorekkaasti, niin naiset puolustaa.
Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Onko 70-luvun kampaukset muodissa, en tiennytkään? Minusta jokainen saa pukeutua just niin kuin haluaa.
Onhan niitä näkynyt. Keskijakaus ja keskipitkä otsis sivuille väännettynä. Ainakin jossain vaiheessa 70-lukua tuo tyyli oli muodissa.
N55
En kyllä tiedä mitä viiskymppisten pitäisi käyttää ellei farkkuja?
Itse olen 48 v ja olen koko ikäni lapsesta asti käyttänyt arkivaatteena farkkuja. Niin näyttäisi melkein kaikki ikätoveritkin käyttävän.
Enpä ole tähän ikään mennessä vielä koskaan ostanut valmiiksi rikkinäisiä vaatteita.
Ulkomailla kun on kauan asunut niin on ihan tottunut siihen että jokainen voi pukeutua miten tykkää ja vanhatkin voi pukeutua kuten nuoret. Itse en näe mitään outoa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 48 v ja olen koko ikäni lapsesta asti käyttänyt arkivaatteena farkkuja. Niin näyttäisi melkein kaikki ikätoveritkin käyttävän.
Mekko, paksut sukkahousut ja huivi leuan alle sidottuna, kuten omat mummomme viiskymppisenä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 48 v ja olen koko ikäni lapsesta asti käyttänyt arkivaatteena farkkuja. Niin näyttäisi melkein kaikki ikätoveritkin käyttävän.Mekko, paksut sukkahousut ja huivi leuan alle sidottuna, kuten omat mummomme viiskymppisenä..
No ei kyllä mun isoäidit noin pukeutuneet 50- vuotiaina eikä myöhemminkään.
Ei ollu huiviakaan kuin marjassa, leipoessa ja mökillä saunaa lämmitettäessä. Hautajaisissa oli harsohattu.
Kaikenmaailman tyyli-talibaanit yrittää pistää muita kuriin osoittelemalla ja julkisestikin nolaamalla mut ei anneta niiden vaikuttaa.
Jos sulla on tyyli mistä pidät, ole oma itsesi rohkeasti.
Oli se tyyli vaikka marttakengät ja nuttura parikymppisenä tai risat farkut, tunika tai kirkkaan punainen tukka kun ikää on 55+.
Kärsikööt ja oppikoot talibanit miten vapaassa maailmassa eletään
Täytyy pukeutua nunnakaapuun, pyytää nöyrästi anteeksi vanhuuttaan ja huolellisesti väistää nuoret miehet, etteivät vain peljästy kypsähtänyttä naisihmistä.
Unohtukoon farkut, tiukat vaatteet, värikkäät vaatteet, iloiset vaatteet.
Tukka lyhyeksi. Harmaa tai beige ovat ainoat sallitut värit. Vaatteissa ja hiuksissa. Vaatteisiin kaikkein mieluiten tapettikuosi, että takuulla sulautuu seiniin.
Miksi täällä pitää unohtaa kaikki ilo ja persoonallisuus pukeutumisesta heti kun täyttää yli 30? Ikärasismi se vaan pahenee vuosi vuodelta.