Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kertoa uudelle naisystävälle (työpaikalla tavattu), että olen seurustellut toisenkin firmassa olevan naisen kanssa?

Vierailija
16.07.2022 |

Mennyttä aikaa toki se, mutta miten toimia tällaisessa tilanteessa.
T. Työpaikan kettu

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu sen tekee ellet sinä kerro.

Vierailija
2/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jos hän saa tietää muuta kautta hän tuntee olonsa huijatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mutta mitä hittoa te siellä työpaikalla suhmuroitte, onko edes luvallista. Onko pakko sotkea työpaikkakin omiin suhteisiin, aikamoista.

T. Valittaja

Vierailija
4/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mutta mitä hittoa te siellä työpaikalla suhmuroitte, onko edes luvallista. Onko pakko sotkea työpaikkakin omiin suhteisiin, aikamoista.

T. Valittaja

Mä en ymmärrä näitä joiden mielestä ei saisi seurustella työkaverin kanssa? Työpaikalla kuitenkin ihmisiä tapaa luonnossa ja enemmän kuin missään muualla, paitsi jos on todella kova menijä vapaa-ajallaan. Esimerkiksi itse en juuri tapaa ihmisiä muuten kuin töissä. Joten ei mua haittaa jos kumppani löytyy töistä.

Vierailija
5/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Valittaja

Mä en ymmärrä näitä joiden mielestä ei saisi seurustella työkaverin kanssa? Työpaikalla kuitenkin ihmisiä tapaa luonnossa ja enemmän kuin missään muualla, paitsi jos on todella kova menijä vapaa-ajallaan. Esimerkiksi itse en juuri tapaa ihmisiä muuten kuin töissä. Joten ei mua haittaa jos kumppani löytyy töistä.

Meitä on paljon. Meiän työpaikalla on myös selkeät säännöt asian suhteen eli jos syntyy suhde, jompikumpi lähtee työpaikasta. Siirretään pahimmillaan muualle, vaikkei edes haluaisi, jos ei suhdetta jätä. Töissä keskitytään töihin. Selkeää.

Vierailija
6/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Valittaja

Meitä on paljon. Meiän työpaikalla on myös selkeät säännöt asian suhteen eli jos syntyy suhde, jompikumpi lähtee työpaikasta. Siirretään pahimmillaan muualle, vaikkei edes haluaisi, jos ei suhdetta jätä. Töissä keskitytään töihin. Selkeää.

Jos on riittävän iso firma selkeästi eri osastot on OK.

Vierailija
7/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot heti. Saa sitten itse miettiä, jatkaako sun kanssa. Mulle tulee jo ajatuksesta huono olo. " työpaikan sonni, porsas sekä apina, kaikkien kanssa vehtaan.. Kuormasta syömistä. Itse en ilkeäsi olla jo toinen työpaikalta pokattu, jotenkin hävettäisi.

Vierailija
8/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä parisuhdetta työpaikalla hoideta vaan vapaa-ajalla. Monesti en puhu sanaakaan koko päivänä vaimon kanssa tai edes kummemmin näe häntä vaikka samalla osastolla olemme töissä. Edes ruokatauoilla emme yhdessä vietä aikaa.

Vierailija
9/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu sen kuitenkin kertoo, joten pakko se on itse kertoa. Kukaan ei halua olla se last to know.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan