Mitä mieltä olet automerkistä BMV?
Kommentit (30)
Bemari on yksi laadukkaimmita automerkeistä, saksalaista vankkumatonta laatua. Suomessa, kateuden luvatussa maassa, tietysti tällä merkillä (kuten myös monella muulla paremmalla merkillä) on usein kielteinen kaiku.
Liian kallis laatuunsa nähden, mutta mun mielestä ihan tavallinen menopeli.
Mulle ei ole niin väliä millä ajan, kunhan se toimii luotettavasti.
Imagoltaan pröystäilevämpi kuin Audi, nuorekkampi kuin Mersu. Nuo kai ne vertailukelpoiset merkit ovat. Ehkä japseista joku Subaru ja EHKÄ ranskalainen Peugeot ovat lähes samalla tasolla noin mielikuvallisesti.
Imagoltaan pröystäilevämpi kuin Audi, nuorekkampi kuin Mersu. Nuo kai ne vertailukelpoiset merkit ovat. Ehkä japseista joku Subaru ja EHKÄ ranskalainen Peugeot ovat lähes samalla tasolla noin mielikuvallisesti.
niinkuin audikin. Pienimunaset ja huonolla itsetunnolla varustetut ostavat
niinkuin audikin. pienimunaset ja huonolla itsetunnolla varustetut ostavat
Minulla BMW , X3 maasturi, sillä kelpaa ajella.
Kelpaa ajella, minulla BMW, X3 maasturi.
pullisteluvehje...?
niinkuin audikin. pienimunaset ja huonolla itsetunnolla varustetut ostavat
Näin sanoo kateellinen, bemarilla ajamaton kaveri...:D
Kyllä BMW on laadukkaimpia autoja ollu aina ja hyvin on ainakin tähän asti pitäny pintansa!Kyllä mäkin olin ennen tuota "pullistelu" mieltä ennen kuin sain ajaa kyseistä vehjettä...:D Kyllä olen tullut siihen tulokseen että ei mikään muu merkki pysty olemaan niin takuu varma vehje kuin BMW! Ja se voima on vaparivoimaa, ei tarvi pelätä turboja...Ne on herkkiä!:D
(kyllähän näitäkin paljon raiskattu ja tuhottu on...)
Ja nyt puhuu henkeen ja vereen toyota (/japsit), omistuksessa -00 vuoden VW Passat TDI. (Joka muuten myös sitä "hyvää" laatuluokkaa, joskin meille sattunut jos jotakin...)
Meillä ollut kaksi BMWtä ja katsellaan vähän silläsilmällä sinne päin, josko palattais siihen luotettavaan...;)
_T_
Ite tykkään ihan mielettömästi bemareista ajettavuutensa takia, muttä ehottomasti oltava automaatti! Audit on kans hyvä vaihtoehto:) Suosittelen!
kalliita, ahtaita ja aika vaatimattoman näköisiä... perusjäykkää saksalaista.
Hyviä ajettavia ovat kyllä... jos takavedosta tykkää. Perheautoks niistä ei ole... paitsi tietty jos taaloja löytyy ostaa niitä 700-sarjalaisia
niinkuin audikin. Pienimunaset ja huonolla itsetunnolla varustetut ostavat
Totta, mulla ei ole munia ollenkaan :))
BMW:tä myydään lähinnä mielikuvilla. Mitenkään ylivoimainen se ei laadultaan ole.
Pari mainosta jotka kuvaa merkkiä hyvin.
Merkki herättää intohimoja puolesta ja vastaan, itse en tunnusta muita merkkejä.
night vision:
ufojen invaasio:
http://video.google.fr/videoplay?docid=2013693007759365896&vt=lf&hl=en
taide ja tiede:
tosin ei mulla kokemusta ole mutta en ulkonäön perusteella ensimmäisenä olis ostamassa.
Muita ei ole, eikä tule. Meille siis.