Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kommentoi pämppömahaani

Vierailija
16.07.2022 |

Ihan lunkisti äitini ihmetteli, miksi meidän suvussa kertyy pömppöä vatsaan, kuten minulla. Menin aivan lukkoon. Äiti on aina arvostellut. Olen jo aikuinen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille se on luonnollista, ns. hormoonivatsa

Vierailija
2/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silti, saisi pitää suunsa kiinni. Tuntui aika pahalta, olen synnyttänyt kuukausi sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin isäni tuli synnärille katsomaan vauvaa ja päivitteli vatsastani koosta, että näyttää kuin siellä olisi vieläkin kaksoset. Synnytyksestä oli vasta muutama tunti! Menin aivan sanattomaksi enkä vieläkään voi ymmärtää tätä käytöstä. Synnytys oli pitkä ja rankka ja olisi ollut asiallista jos minun ja vauvan voinnista olisi oltu kiinnostuneita vatsani koon sijaan. Tätä vitsailua kaksosista sain kuulla jo raskausaikana. Ja vauvoja oli siis yksi.

Vierailija
4/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole munaa sanoa takaisin?

Vierailija
5/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi nyt tämä elämäsi tärkein lause:

"Entä sitten?"

Vierailija
6/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on joku oma kompleksi, jota purkaa muihin.

Vierailija
7/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään alat nyt sitten laatia jotain listaa mitä virheitä et halua oman lapsesi kanssa toistaa :D

Vierailija
8/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisko negatiiviset ihmiset poistaa elämästäsi? Tai viettää vain pakolliset juhlat heidän kanssaan. Se ei ole tervettä olla tuollaisten ihmisten seurassa jotka arvostelee. Vaikka maha olisi normaali niin eiköhän ne keksi jotain muuta loukkavaa. En tiedä mistä on tullut heille sitten käsitys että on ok sanoa noin, kun ei ole, jos haluaa olla läheisiä.

Vierailija
9/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole munia, jos et tiennyt.

Vierailija
10/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kommentoinut äitisi vatsaa.

Vierailija
11/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Sannallakin on pömppis.

Vierailija
12/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano takaisin, että sinuna en puhuisi mitään! katso omaa pömppöäsi ensin, sieltä olen tämänkin perinyt!

ei vaan, tosi inhottavaa tuollaiset piikittelyt. sinulla on kehorauha ja oikeus olla juuri sellainen kuin olet. anna itselleis aikaa ja armoa palautua ihan rauhassa synnytyksestä ja paljon onnea ihanasta vauvasta!!!!

Haleja!

Vierailija
13/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silti, saisi pitää suunsa kiinni. Tuntui aika pahalta, olen synnyttänyt kuukausi sitten

Jotkut ihmiset eivät vaan ajattele hetkeäkään mitä suustaan päästää. Sun pitää sanoa että tuo tuntui pahalta. Ei he muuten opi ajattelemaan.

Vierailija
14/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä tuo on aivan arkipäivää, siis luonnollista.

Me arvostellaan usein äidin hiusmallia ja naureskellaan hänen käyttämiä vähäisiä Lumene meikkejä.

Haukutaan isän käyttämiä ikuisia flanellipaitoja, joita se aina vetelee päälleen töistä tullessaan.

Vastaavasti äiti motkottelee, kun tulee käymään sinkku sinkku asunnossani, jotta taas sulla sotkuista, etkö sinä ikinä opi.

Kun sänky saattaa olla petaamatta, kirjoja ja lehtiä lattialla, ja täys pyykkikori kylpyhuoneessa.

Ei noista kukaan suutu, eikä loukkaanu mitenkään, se on ennenkaukkea välittämistä ja huolehtimista toisesta ja muista.

Vierailija
15/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on tullu silittelemään mahaa ja onnittelemaan tulevasta perheenlisäyksestä. Juu en ollu raskaana.

Vierailija
16/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin isäni tuli synnärille katsomaan vauvaa ja päivitteli vatsastani koosta, että näyttää kuin siellä olisi vieläkin kaksoset. Synnytyksestä oli vasta muutama tunti! Menin aivan sanattomaksi enkä vieläkään voi ymmärtää tätä käytöstä. Synnytys oli pitkä ja rankka ja olisi ollut asiallista jos minun ja vauvan voinnista olisi oltu kiinnostuneita vatsani koon sijaan. Tätä vitsailua kaksosista sain kuulla jo raskausaikana. Ja vauvoja oli siis yksi.

Minun appeni teki tuon saman. Ei minulla siinä tilanteessa ollut "munaa" sanoa yhtään mitään, kun se vitsailu tuli ihan puskista.

Tuo vaan on kommentti, minkä pitää antaa mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta korvasta ulos. 

Vierailija
17/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä tuo on aivan arkipäivää, siis luonnollista.

Me arvostellaan usein äidin hiusmallia ja naureskellaan hänen käyttämiä vähäisiä Lumene meikkejä.

Haukutaan isän käyttämiä ikuisia flanellipaitoja, joita se aina vetelee päälleen töistä tullessaan.

Vastaavasti äiti motkottelee, kun tulee käymään sinkku sinkku asunnossani, jotta taas sulla sotkuista, etkö sinä ikinä opi.

Kun sänky saattaa olla petaamatta, kirjoja ja lehtiä lattialla, ja täys pyykkikori kylpyhuoneessa.

Ei noista kukaan suutu, eikä loukkaanu mitenkään, se on ennenkaukkea välittämistä ja huolehtimista toisesta ja muista.

Vaikka se sinusta ei loukkaavaa olekaan, mistä tiedät, että kaikki ottavat sen samalla tavalla?

Minun sisarusteni kesken on jonkin verran tuota samaa. Siksi olenkin etäännyttänyt itsestäni heistä. Nyt, kun en ole pariin vuosikymmeneen heidän kanssaan ollut juurikaan tekemisissä, he pitävät jo minua sen verran vieraana, ettei minun tarvitse heiltä suoranaista v*ttuilua kuunnella.

Vierailija
18/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole munia, jos et tiennyt.

Naisilla on munasarjat. Miehillä on vain munat.

Vierailija
19/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kommentoinut äitisi vatsaa.

AP tässä. Olis kai pitänyt. Hän on meinaan itse isokokoinen ja mikä ihmeellisintä hän valittaa minulle aina siitä, kuinka hän ei mahdu mihinkään vaatteisiin, joten ilmeisesti hän nauttii minun pömppövatsasta.

Olen muuttanut aikanaan kotoa pois heti, kun täytin 18, koska äitini huusi jo 16 v alkaen, että saisin muuttaa pois. Niinpä tein ja hän suri muuttoani, sitten kun oikeasti lähdin. Lisäksi minä ja pikkuveljeni olimme koulukiusattuja, mutta äiti ei tehnyt asialle mitään.

Jäänyt ikuisesti mieleeni , kun kerroin hänelle teini-iässä, että kännissä olevat rinnakkaisluokkalaiset huutelivat kadulla minulle, että he sanovat minua barbiksi, koska olen niin ruma. Äitini ei sanonut mitään tähän. Muistan vain tuijottavan ilmeen ja vienon hymähdyksen. Todella ristiriitaiset fiilikset siis omasta äidistäni. Välillä on ollut kausia kun ei olla juurikaan pidetty edes yhteyttä.

Vierailija
20/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi on tullu silittelemään mahaa ja onnittelemaan tulevasta perheenlisäyksestä. Juu en ollu raskaana.

Kamalaa. Mulle käynyt myös näin. Tätini tuli sanomaan "onneks olkoon kun teille tulossa pieni" sanoin vain, että no ei kyllä ole... Tämän jälkeen en ole voinut olla normaalisti tätini seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi