Kaikki amerikkalaiset eivät katugalluppien perusteella näytä tietävän edes, että missä maanosassa he asuvat...
Katoin Tubesta noita katugalluppeja.
Eivät osanneet luetella maailman maanosia, eivät tienneet missä maanosassa USA on. Eivät tienneet välttämättä edes USA:n naapurimaita....
En tiedä onko nuo gallupit sitten lavastettuja vai tosia, mutta jos ovat tosia, niin antoi ihan järkyttävän kuvan amerikkalaisista.
Sitten oli muunlaisia kysymyksiä: Esim. paljon on 3x3x3?
Tuohon ei osannut juuri kukaan vastata oikein.
Mitä tuossa maassa oikein tapahtuu?
Kommentit (83)
noita utube videoita on tosiaan hauska katsella sama kun tekevät yleisiä kysymyksiä, kuten kuka on usan presidentti tai montako minuuttia tunnissa.
Siellä on aina semmosia hihitteleviä college-tyttöjä, jotka on aina oon aina niin huono näissä ja muita whitetrash porukkaa, joka ei erota edes sinistä punaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalaisten sivistyksen ja yleistiedon taso on todella heikko. Olen työssäni heidän kanssaan paljon tekemisissä ja asia on tullut harvinaisen selväksi jo vuosia sitten. En yhtään ihmettele näitä galluptuloksia, moni ei oikeasti osaa edes nimetä tai sijoittaa maansa suurimpia kaupunkeja kartalle saati sitten että tietäisi jotain muusta maailmasta.
Suomalaisten Amerikka-tietous on lahinna +/-0 ja mielipiteet maasta jostain 60 luvulta. Samoja ianikuisia vaaria mantroja hoetaan kuin Inturistin oppaat Neuvostovenajalla.
Nythan ei ole myoskaan paassyt tanne turistina halpoja vaatteita rohmuamaan melkein kolmeen vuoteen niin katkeruus paistaa lapi viesteista.
En ole kyllä katkera lainkaan, vaan lähinnä helpottunut, etten ole amerikkalainen. Halvat yhdysvaltalaisissa ketjukaupoissa myytävät rätit eivät minua kiinnosta, ostan ennemmin eurooppalaista laatutavaraa Euroopan-matkoillani.
Et sitten tieda mitaan laatumerkkia USAssa? En minakaan ratteja osta. Juuri noin rajoittunut kuva monella suomalaisella on. MOT.
En ole kyllä katkera lainkaan, vaan lähinnä helpottunut, etten ole amerikkalainen. Halvat yhdysvaltalaisissa ketjukaupoissa myytävät rätit eivät minua kiinnosta, ostan ennemmin eurooppalaista laatutavaraa Euroopan-matkoillani.