Mieheni veli ei tykkää yhdestäkään kuvastani
Miksi hän ei tykkää kuvistani. Ainut kuva on meidän kihlasormusten kuva.
Eikö hän pidä minusta?
Onko hän ihastunut minuun ja koittaa peittää sen olemalla tykkäämättä? Olen saanut hänestä viboja että ei inhoa vaan tykkää enenpikin.
Hän ei ole kova kuvien tykkääjä mutta tykkää muiden kuvista toisinaan.
Julkaisuni ovat myös hänen kiinnostuksen kohteita osa myös.
Haluaisin että hän ei inhoaisi minua
Kommentit (27)
Ei saa niitä uutissyötteeseen. Sosiaalisen median algoritmit on suunniteltu särkemään ihmissuhteita.
Voitko ap lopettaa?
Some ja sometykkäilyt on pilanneet maailman. Jos haluat hiukan parantaa maailmaa, lopetag himosomettamisen ja aivan erityisesti tykkäilyjen saalistaminen ja jakamisen.
M39
Itse en ole enää Facebookissa enkä instassa ollut vuosiin niin hetken luulin että hän on katsonut paperisia kuvia sinusta eikä tykännyt niistä:-D
Kuvista viis, sillä tärkeintähän on, että miehesi veljen kanssa te tykkäätte toisistanne, vaikkei miehesi siitä tykkäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap lopettaa?
Some ja sometykkäilyt on pilanneet maailman. Jos haluat hiukan parantaa maailmaa, lopetag himosomettamisen ja aivan erityisesti tykkäilyjen saalistaminen ja jakamisen.
M39
Miksi luulet että saalistan tykkäyksiä. Yleensä ne on mulle yhdentekeviä. Ei kiinnosta saada satoja tykkäyksiä.
Haluaisin vain että läheiset ihmiset pitävät minusta ja on minusta outoa jos ei tykkää kuvistani kun muiden kuvista tykkää. Olen herkkä ja koulukiusattu ja pelkään ettei ihmiset pidä minusta.
Jos hän on ihastunut muhun se voi olla hankala juttu
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on siis aito ongelma? 🤯
Onko se outoa että on ongelma jos mieheni sukulainen ei pidä minusta? Minusta tuo on ihan validi murhe ei mitenkään outoa.
Miksi välität? Anna olla, eihän sunkaan tarvii tykätä hänen kuvistaan?
No sinun kuvat ei vaan kiinnosta, mutta ei se sitä tarkoita ettei sinusta tykkäisi muuten kaverina.
No jos hän ei pidä niistä kuvista? Minä painan tykkäystä juuri niille joista oikeasti tykkään, en kohteliaisuussyistä. Eikä niihin lukeudu ainakaan kenenkään omat pärstät.
luojan kiitos että olen välttänyt instan yms. Kyllä on elämässä murheet, kun ei peukkuja, tähtiä ja sydämiä klikkailla 😂
kannattaa katsoa Nosedive (Black Mirror) aiheesta, jossa ihmiset arvostellaan someapillä. Kertoo jo hyvin nykypäivän ilmiöstä - miksi kukaan ei tykkää kuvistani, kommentoi, klikkaile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap lopettaa?
M39
Miksi luulet että saalistan tykkäyksiä. Yleensä ne on mulle yhdentekeviä. Ei kiinnosta saada satoja tykkäyksiä.
Haluaisin vain että läheiset ihmiset pitävät minusta ja on minusta outoa jos ei tykkää kuvistani kun muiden kuvista tykkää. Olen herkkä ja koulukiusattu ja pelkään ettei ihmiset pidä minusta.
Jos hän on ihastunut muhun se voi olla hankala juttu
jos noin paljon ahdistaa, niin eikös sen tykkäysnapin näkyvyyden saa poistettuakin käytöstä? elämä helpottuu, kun ei tartte seurata turhia lukuja ja kuka teki mitä
Ootko kokeillu laittaa toosasta kuvaa? Vaik missä pyllistät.
Ihmisillä on erilaisia kriteerejä sille, mitä kuvia tykkäävät, ja mitä eivät.
Joillekin tekninen laatu merkkaa paljon, toiset taas arvostavat visuaalista kokonaisuutta, kolmansille taas tärkeää on se, mitä kova kertoo. Varmasti on niitäkin, joille se tykkäys merkitsee nimenomaan tunteita kuvan julkaisijaa kohtaan.
Jotta minulta saa tykkäyksen julkaisu, jossa on pelkkä kuva, ilman tekstiä, sen kuvan pitää olla joko sommitelmallisesti/kuvakulmaltaan todella hyvä, tai kertoa tilanteesta jotain merkityksellistä.
Onko sanonut että ei tykkää kuvistasi? Vai elätkö jossain omassa virtuaalimaailmassasi?
En uskalla tykkää herutuskuvistasi. Tiedämme kunpikin, että sen jälkeen ajautuisimme välittömästi intohimoiseen suhteeseen, jossa ei hikeä ja muita eritteitä säästellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on siis aito ongelma? 🤯
Onko se outoa että on ongelma jos mieheni sukulainen ei pidä minusta? Minusta tuo on ihan validi murhe ei mitenkään outoa.
Siis miten niin ei pidä sinusta?
Hän ei tykkää niistä ettei miehesi ala raivomaan mustasukkaisena ja väittämään että teidän välillä on jotakin.