Ricky Martinia syytetään insestistä - häntä uhkaa 50 vuoden vankilatuomio
Kommentit (30)
En usko. Siellä joku taas haluaa rahaa.
Mahtaa naisia veetuttaa, kun monet miehet joita kuolaavat, on h0moja.
Kyllä mä uskon, että tuo on voinut tapahtua, starbojen elämä on helkkarin omituista. Kaikkihan ne ovat enemmän tai vähemmän panseksuaaleja, ovat itse joutuneet nuzzituiksi matkalla huipulle jne. Ei niillä ole sellaista etiikkaa ja moraalia kuin taviksilla.
Ricky voi laittaa omaa musiikkia soimaan peittääkseen sellikaverin kiljunnan junaleikin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on insesti??
Lähisukulaiseen sekaantumista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon, että tuo on voinut tapahtua, starbojen elämä on helkkarin omituista. Kaikkihan ne ovat enemmän tai vähemmän panseksuaaleja, ovat itse joutuneet nuzzituiksi matkalla huipulle jne. Ei niillä ole sellaista etiikkaa ja moraalia kuin taviksilla.
On voinut tapahtua tai olla tapahtumatta, toivon mukaan selviää oikeudessa. Joka tapauksessa todistustaakka on aina syyttäjällä, ja näköjään oma perhe ei ainakaan veljenpoikaa usko. Enkä todellakaan ole mikään Ricky Martin -fani, minusta vain ketään ei pidä olettaa syylliseksi vain siksi, että muut starat ovat omituisia. En ole hänestä ikinä mitään omituisuuksia kuullut (en kyllä ole seurannutkaan, joten ehkä minulta on vain mennyt juorut ohi).
Vierailija kirjoitti:
Ricky voi laittaa omaa musiikkia soimaan peittääkseen sellikaverin kiljunnan junaleikin ajaksi.
Se on Ricky joka kiljuu kun härkähomo pumppaa menemään.
Ihan syystä homomiesparit on adoptiojonoissa aika hännillä (miehissä on p-fiilejä satakertainen määrä naisiin verrattuna ja homopareissa on kaksi, jotka on satakertaa todennäköisemmin p-fiilejä vaikka vanhempikin kelpaisi kumppaniksi). Enemmistö varmaan normaaleja, mutta riski on silti valtava vs muut. Rahalla kuitenkin saa.
Ricky Martin on Suomen Jari Sillanpää.
Vissiin veljenpojan kiristysoperaatio ei mennyt ihan silleen kun ajatteli. Eiköhän raha tässäkin taustalla.
Mä en usko Rickyn sekaantuneen siihen mieheen. Se vaikuttaa joltain hämärähemmolta, joka yrittää saada Rickyltä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin veljenpojan kiristysoperaatio ei mennyt ihan silleen kun ajatteli. Eiköhän raha tässäkin taustalla.
Tai siis anteeksi sisarenpojan. Ajatellut lypsää rahaa rikkaalta enoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Ricky joka kiljuu kun härkähomo pumppaa menemään.
Rickyn kannattaa pyrkiä vankilan ykköshomon morsiameksi. Silloin riittää kun ottaa tältä pari kertaa päivässä kakkoseen ja poskeen, eikä tarvitse antaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa naisia veetuttaa, kun monet miehet joita kuolaavat, on h0moja.
Miksei homoja saisi kuolata? Kysehän on fantasiasta, eikä oikeasta pokaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on insesti??
Lähisukulaiseen sekaantumista
Suomen kuuluisin sekaantuja on demareiden Seydou.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia polvisuojat.
Ai perseeseenraiskaamisen takia?
Täh? Sehän on valesyytöksiä. Ei todellakaan ole sisarensa poikaa nainut. Lukekaa se uutinen uudelleen.
Kannattaa hankkia polvisuojat.