Minulle on jäänyt epäselväksi, miksi pyllybikinimuoti ei ole levinnyt myös miesten uimahousuihin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, miksei yläosaton uikkari ole levinnyt naisten uikkarimuotiin. Miehethän ovat uineet jo pitkään yläosattomissa.
Ja minä olen miettinyt, koska ensimmäiset miesten bikini-yläosat tulevat. Miksi jotkut naiset vaativat naisilta yläosattomuutta, kun voidaan myös vaatia miehiä peittämään nänninsä yläosalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me miehet pystymme elämään ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota. Samaa ei voi sanoa naisista... M27
Sinäkin nuori mies et pysty näköjään päivääkään olla ilman äitisi ikäisten naisten huomiota tällä palstalla :D
Ja te äitini ikäiset naiset ette pysty näköjään päivääkään olla ilman poikanne ikäisten miesten huomiota tällä palstalla. :D M27
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta ihanko oikeasti kuvittelet, että naiset tulevat tänne naisvaltaiselle palstalle hakemaan miesten huomiota? Nyt ihan vaihe vaiheelta, selitä, miten tulit tuohon lopputulokseen.
Koska tämä ei ole naisten palsta enää. M27
Minä en sanonut "naisten palsta", vaan naisvaltainen palsta. Jonne miehet ovat valuneet naisten huomion perässä, eivät naiset miesten tarjoaman huomion perästä. Mutta ilmeisesti tuntuu vaikealta sinulle myöntää asia?
Sanat pylly ja peppu kuvaamaassa aikuisen takapuolta. Niin noloa.
Tulossa vasta miehille. Itse leikkasin tavallisista koska haluan olla trendin aallonharjalla.
Japanissa tuo on ollut melko yleistä jo kauan.
Vaatetaollisuudelle on ylipäätään mahdoton tehtävä saada miehiä sankoin joukoin ostamaan mitään ns. muotia. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, miksei yläosaton uikkari ole levinnyt naisten uikkarimuotiin. Miehethän ovat uineet jo pitkään yläosattomissa.
Ja minä olen miettinyt, koska ensimmäiset miesten bikini-yläosat tulevat. Miksi jotkut naiset vaativat naisilta yläosattomuutta, kun voidaan myös vaatia miehiä peittämään nänninsä yläosalla?
Eihän se nyt käy, ei siinä ole sitten enää mitään naisia voimaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on selkärankaa olla juoksematta toinen toistaan typerämpien villitysten perässä. Eivät pelkää että ovat vanhanaikaisia tai muuten vaan erilaisia. Vaatefirmat hyppyyttää ja nöyryyttää naisia näillä "trendeillään" ja naiset tosissaan kuvittelee että kyse on rohkeudesta ja vapaudesta olla oma itsensä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me miehet pystymme elämään ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota. Samaa ei voi sanoa naisista... M27
Sinäkin nuori mies et pysty näköjään päivääkään olla ilman äitisi ikäisten naisten huomiota tällä palstalla :D
Ja te äitini ikäiset naiset ette pysty näköjään päivääkään olla ilman poikanne ikäisten miesten huomiota tällä palstalla. :D M27
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta ihanko oikeasti kuvittelet, että naiset tulevat tänne naisvaltaiselle palstalle hakemaan miesten huomiota? Nyt ihan vaihe vaiheelta, selitä, miten tulit tuohon lopputulokseen.
Sanomaan kuitenkin viimeisen sanan
Miehillä se alapään esittely ei ole niin seksikästä eikä kiihottavaa haluttua kuin naisille.
Miesten alapäässä ei ole mitään näytettävää ja houkuttelevaa.
Sen sijaan yläpäässä on mm.:
Ykkösenä aivot ja älykkyys. Kasvojen ilme, hymyily, positiivisuuden ihmisiä ja maailmaa kohtaan täytyy näkyä.
Lihaksikkaat käsivarret. Samoin jalat.
Tyyliin ja olemukseen sopivat shortsit ja uimahousut.
Fiksu käytös.
Herrasmiesmäisyys.
Tällänen kaveri maistuis monillekin samantapaisille naispuolisille.
Muillekin.
Mutta tuskin tyhmille, he kun eivät tajua mitään noista edellä mainituista.
Olen sitä mieltä, että kumpikin sukupuoli voisi pitää uikkareita, jotka peittää pakarat pääosin. On todella vaivaannuttavan näköistä, kun leveäperseinen nainen kulkee uikkarit vaossa ja vielä pahimmillaan kumartuu eteenpäin.
Tai sitten mennään kokonaan alasti, vartalo kuin vartalo näyttää paremmalta kuin jossain makkarankuoressa.
Niin ja voisiko kiveksistä näkyä 2/3 ja vähän enemmänkin? Miehet ovat jälkijunassa näissä asioissa.